Gå til innhold

Care Package smoke grenade trick.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Måtte bare regge meg og svare på denne :)

update i dag

Call of Duty: Modern Warfare 2

 

 

Care Package, Emergency Airdrop, and Sentry Gun marker grenades sprint speed normalized

 

hmm da var det vist en liten bug/feil alikevel da..

 

litt andre fikser i dag også

 

Sentry Guns: Improved placement detection, preventing cases of Sentry Guns inside geometry

 

Model 1887: Bling using Akimbo and FMJ combination now has same range and damage as non-Bling Model 1887s

 

Improved player collision removing cases of getting into geometry and 'elevators'

 

Mouse latency tweaks for more mouse movement consistency

 

Fixes to prevent various texture and XP hacks

 

edit spilt litt online nå ein san fryd og spille ingen cheats ingen running rabits med kniv rett og slett deilig

storegnu

Endret av storegnu
Lenke til kommentar

Korleis kan dere kalle dette noko anna enn ein exploit? Det er jo åpenbart ikkje dette som er hensikten med care-package kill-streaken (Med andre ord, not intended by the game's developer). Care-package skal være ein svak 3-killstreak som KAN gi deg gode bonuser, ikkje ubalansert speedboost. Og til alle som utnytter denne på min favoritt public game mode, ctf. Måtte dere brenne.

Lenke til kommentar

Det er jo ikke juks! Det har vært der fra starten og har ikke blitt fjernet av IW selv om det har kommet patcher etter at de(IW) har blitt gjort oppmerksomme på det. Det er rett og slett en ubalanse. Å kalle det en glitch eller juks er feil.

 

IW er treige med patches, og det må du vel veta. Det er fortsatt mange unbalansar i spelet.

 

Det er ein exploit og det er JUKS! Det er ikkje så vanskelig å forstå. Det at det blei retta i patches seier og litt.

Endret av Yfel
Lenke til kommentar

Korleis kan dere kalle dette noko anna enn ein exploit? Det er jo åpenbart ikkje dette som er hensikten med care-package kill-streaken (Med andre ord, not intended by the game's developer). Care-package skal være ein svak 3-killstreak som KAN gi deg gode bonuser, ikkje ubalansert speedboost. Og til alle som utnytter denne på min favoritt public game mode, ctf. Måtte dere brenne.

+1

Lenke til kommentar

jeg dropper lett mw2 til dem har balansert noe, men enig, ingen bug, ingen glitsj, bare en liten(stor) advantage

 

Det er per definisjon ein exploit.

 

Syns det er teit at det er lov å diskutere og demonstrere cheats på dette forumet. Burde være imot retningslinjene.

Endret av Sverre
Lenke til kommentar

Syns det er teit at det er lov å diskutere og demonstrere cheats på dette forumet. Burde være imot retningslinjene.

La merke til at du hadde en lignende kommentar tidligere, men droppa å si noe. Siden du ikke lar det ligge så lurer jeg på en ting. Hvis du er imot at gamer skal ha et åpent og fritt diskusjonsforum, hvordan kan du vite at det du skriver hører hjemme her?

 

My two cents.

 

Og for å delta i diskusjonen. Jeg ser ikke på dette som et problem da jeg ALDRI, jeg sverger, ALDRI(!) har møtt på noen som har brukt denne exploiten. Ja, den kan defineres som exploit. Men jeg har aldri møtt på den, og hvis jeg har gjort det så har det tydeligvis funka dårlig for jeg har ikke sett noen med usaklig mange knivkills i et game.

Lenke til kommentar

Piratvirksomhet strider mot loven, bruk av cheats og exploits er fullt lovlig å gjøre i Norge, men du kan få represalier av spillutgiver. Dessuten regner jeg med at de fleste som ønsker å bruke forskjellige metoder for å få masse kills klarer å finne det uansett om det skrives her eller ikke. Det er opp til dem som personer om de vil spille spillet sånn det er ment å bli spilt eller ikke.

 

Og der kommer jo hver enkelts mening fram. For noen så er Care Package-trikset greit å bruke, mens andre syns ikke det. Jeg så for eksempel en film hvor en player viste en class teknikk som han brukte for å få 100+ kills og 3-4 deaths. Gikk jeg og prøvde det? Nei, for den dagen jeg begynner sånn så har spillet tapt seg og jeg som spiller bidrar til en negativ trend.

Lenke til kommentar

Piratvirksomhet strider mot loven, bruk av cheats og exploits er fullt lovlig å gjøre i Norge, men du kan få represalier av spillutgiver. Dessuten regner jeg med at de fleste som ønsker å bruke forskjellige metoder for å få masse kills klarer å finne det uansett om det skrives her eller ikke. Det er opp til dem som personer om de vil spille spillet sånn det er ment å bli spilt eller ikke.

 

Og der kommer jo hver enkelts mening fram. For noen så er Care Package-trikset greit å bruke, mens andre syns ikke det. Jeg så for eksempel en film hvor en player viste en class teknikk som han brukte for å få 100+ kills og 3-4 deaths. Gikk jeg og prøvde det? Nei, for den dagen jeg begynner sånn så har spillet tapt seg og jeg som spiller bidrar til en negativ trend.

 

Då bidrar jo gamer.no til ein negativ trend og, am I right?

Lenke til kommentar

Jeg så aldri på det som juks, men en ubalansering. Exploit og bugs er ord som er helt greie å bruke, men juks var det ikke siden det ikke krevde noen aktiv handling av brukeren - min løpe-class ble skapt før jeg visst om exploiten selv om den ble brukt mer i etterkant. Kan beskytte alle aspektene ved den uten særlige problemer.

 

Anbefaler alle som mener dette strider mot retningslinjene sende en av de forumansvarlige en PM eller rapportere tråden samtidig som dere begrunner dere.

Lenke til kommentar

Piratvirksomhet strider mot loven, bruk av cheats og exploits er fullt lovlig å gjøre i Norge, men du kan få represalier av spillutgiver. Dessuten regner jeg med at de fleste som ønsker å bruke forskjellige metoder for å få masse kills klarer å finne det uansett om det skrives her eller ikke. Det er opp til dem som personer om de vil spille spillet sånn det er ment å bli spilt eller ikke.

 

Og der kommer jo hver enkelts mening fram. For noen så er Care Package-trikset greit å bruke, mens andre syns ikke det. Jeg så for eksempel en film hvor en player viste en class teknikk som han brukte for å få 100+ kills og 3-4 deaths. Gikk jeg og prøvde det? Nei, for den dagen jeg begynner sånn så har spillet tapt seg og jeg som spiller bidrar til en negativ trend.

 

Då bidrar jo gamer.no til ein negativ trend og, am I right?

Hvis man skal forklare det i en setning, ja. Men sånn jeg ser det så stiller gamer.no et fritt diskusjonsforum til disposisjon og det er opp til oss brukere hva som skal være innhold her. Og å diskutere erfaringer fra et av øyeblikkets mest populære skytespill synes jeg er veldig naturlig på en spillsides forum.

 

Men når det kommer til å bruke det vi leser her så er det 100% opp til brukerne. Så min versjon blir: Gamer.no har et forum som inneholder positive og negative sider ved spill. Noen brukere bruker det til å skape en negativ trend i spill.

 

Men det sånn jeg liker å ha det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...