Gå til innhold

Care Package smoke grenade trick.


Anbefalte innlegg

Fant dette trikset fant jeg på Facepunch.com

 

Hva du trenger:

Marathon Pro

Lightweight

Commando Pro

Og en killstreak som gir en av de care package smoke granatene.

 

Hvordan det funker:

Du kan du bruke hvilken som helst class, det beste er en class som har hardline så du kan skaffe Care Package fortere.

Så skaffer du deg 3 kills og bytter til "runner" classen.

som burde ha perkene som er nevnt over.

 

Trykk på 4, men ikke kast den fra deg.

Løp rundt med den i hånden og knife folk.

 

Grunnen til at dette trikset er så bra er at Smoke Grenaden til care packagen gør det en smile raskere enn å løpe med gevær. Om med lightweight løper man sykt fort.

Resultater er mange kills, few deaths.

 

Egene erfaringer er at jeg fikk 38/8 KD ratio

Og terminal er den beste banen å gjøre det på

 

Video:

http://youtube.com/watch?v=RJ4YJWYzYe8

 

(omfg min første thread, har tenkt til å tilbringe litt mer tid her)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor er det en bug? Det er jo naturlig at man løper fortere jo mindre tunge ting man holder? Nå er det jo riktig at man har de tunge våpnene "på ryggen", men det blir likevel enklere å løpe med dem der en i hendene.

 

Det er jo ingen tvil om at dette er en bug. Det er jo ikke realistisk at man løper så fort, noe i hendene eller ei.

Lenke til kommentar

Hvorfor er det en bug? Det er jo naturlig at man løper fortere jo mindre tunge ting man holder? Nå er det jo riktig at man har de tunge våpnene "på ryggen", men det blir likevel enklere å løpe med dem der en i hendene.

 

Det er jo ingen tvil om at dette er en bug. Det er jo ikke realistisk at man løper så fort, noe i hendene eller ei.

 

 

Men da igjen så er MW2 så langt ifra realistiskt som det er mulig.

Lenke til kommentar

Det der er det morsomste jeg har opplevd i spillet. Det var helt sinnsykt gøy å bare raide gjennom alle sammen i raskt tempo, og med Commando Pro tok jeg noen fine stunts der jeg hoppet fra store høyder, og siktet inn i luften, for så å sette inn nådestøtet i strupen på en uskyldig forbipasserende. Rett og slett gøy.

Lenke til kommentar

Du mister jo muligheten for å ta fram våpenet for å plaffe noen kuler inn i fienden. Kan være grei hvis du er tom for ammo men ellers waste. Ser jo at flere ganger kunne du ha drept flere men siden du bare løper rundt med en smoke i hånda som en tulling (no offence) så blir du skutt. Kjør på med et sub machine gun med den runner classen så er 10+ death streak kjempelett.

 

Edit skal teste:

 

Tar mesteparten tilbake. Nå er jeg like stor tulling som løper rundt med en smoke i hånda:D beste er at du får det fort. Også har du det resten av runden (hvis du sparer). Holder på det at

Endret av DagensDag
Lenke til kommentar

oppskrift:

Hovedvåpen: SMG

Secondary: Pistol m/ tactical knife (om du vil skaffe carepackagen slik)

Equipment: Throwing knife elle semtex

Stun/smoke

 

Marathon

Lightweight

commando

painkiller

 

wat do?

vel som trådstarter sier, ikke bruk carepackagen, bare ha den i hånden og speeden vil øke drastisk.

får du heletiden streaks, bruk alt du får slik at du bare har 1 carepackage igjen! :3 den kan du spare til det er 2sec igjen for 100xp.

 

Hvordan skaffe streak?

Automatisk assaultvåpen med hardline ofcourse! gjerne nubtubs, launchers og morro!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...