Gå til innhold

Steam salgs tråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

The Witcher er så godt som gratis. Kjøp det hvis dere ikke har spilt det folkens! Ett av de bedre spillene som kom ut i forrige tiår!

Skrevet

The Witcher er så godt som gratis. Kjøp det hvis dere ikke har spilt det folkens! Ett av de bedre spillene som kom ut i forrige tiår!

Kjøpte det nettopp ^^ Koster altså circa 43 kroner :)

Skrevet (endret)

Nå som dedikerte servere endelig er kommet anbefaler jeg å plukke opp Lead & Gold til 60 kr. Ikke verdens største "playerbase" for øyeblikket, men tror det kommer til å ta seg opp nå.

Endret av Riboflavin
Skrevet (endret)

Her også, nå er det også verdt å merke seg at mange av tilbudene egentlig ikke er SÅ billige. Det ser bare billig ut siden steam har en helt absurd høy pris in the first place. Men noen kjempe tilbud finnes det, the witcher og overlords ble hanket hjem her i gården. Ser litt på act of war og avencast(usikker på navnet- hack n slash indie) noen som har erfaringer ?

Endret av Crispin
Skrevet

Virker som dette har fått steam til å knele totalt.. Får ikke opp noe som helst nå.

Har du nett fra Altibox/Lyse? Virker som det er noen DNS problemer, xbox.com og å logge på Xbox Live funker heller ikke.

Skrevet

Jeg regner alltid euro som 10 kroner, det er lettere enn å sjekke valutakalkulator :p

Vurderer sterkt å kjøpe den selv gitt, selv om det vel egentlig er svært få spill som frister. Enten er de uinteressante eller så har jeg de fra før.

Skrevet

622 kr faktisk.

Eg har sjølv The Witcher, Gothic 2: Gold Edition, Gothic 3, Overlord, Overlord: Raising Hells og Overlord II på handlelista mi no. Vurderer også Mount & Blade: Warband.

Skrevet

Hmm, kan se ut som at jeg ikke kommer inn på noen av valve sine sider i det hele tatt. :/ Jeg som skulle se om jeg skulle kjøpe noe :] Håper det løser seg snart.

Skrevet

Har ventet gangske så lenge på at det her skal funke nå ja, funket fint for meg frem til 4 tiden

Har etter da ikke klart og komme meg inn på sida, noe som plager meg litt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...