Gå til innhold

Black Mesa Source


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet at de har planer om å slippe i år, eller iallefall tidlig neste år. Men de har brukt så sykt lang tid på denne modden at jeg ikke bryr meg stort om det lenger desverre.

 

Ja, hørte om det første gang for 3-4 år siden, så glemte jeg hele modden en periode.

Fant den igjen for en liten stund siden, da hadde det ikke forandra seg mye på nettsiden.

Det er derfor jeg reagerte nå, nå som de hadde forandra på den.

Half Life var det første spillet jeg virkelig fikk "dilla" på, derfor gleder jeg meg til å få spille det igjen med oppdatert grafikk :)

Lenke til kommentar

Husker da jeg var med på modden, så begynte vi den før HL2 kom ut. Begynte å planlegge og arbeide litt, og så jobbet jeg videre i ett år etter at HL2 var sluppet før jeg sluttet i teamet. Kult å se at de skal slippe snart, men bryr meg ikke så veldig da de har brukt ugudelig lang tid på det.

 

Var du med i teamet et stund ja, må jo ta fryktelig mye av fritiden tenker jeg :\

Men synes det er ganske kult at folk gjør dette gratis. Det gleder jo ganske mange :)

Nå har ikke jeg peiling på grafisk design\spillutvikling, så har ikke peil på hvor lang tid det tar. Men hvor langt kom dere på den stunda du var der?

Lenke til kommentar

Vet at de har planer om å slippe i år, eller iallefall tidlig neste år. Men de har brukt så sykt lang tid på denne modden at jeg ikke bryr meg stort om det lenger desverre.

 

Litt som Nehrim, med andre ord? :p

 

Nå har Nehrim brukt kortere tid, og har mye mere innhold, så de kan egentlig ikke sammenlignes på den delen, men ja, vi har brukt lang tid på Nehrim også.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan Valve forholder seg til dette? De elsker jo Sourcemoder og gir flere bort gratis gjennom Steam.

 

Vi får se... Det kan hende de legger den under steamapps eller hva det heter?

I såfall pleier vel de å holde servere til multiplayer om jeg ikke tar feil?

Har ikke så mye peil på dette.

Om det er noen som har peiling så ønskes det en bedre forklaring :)

Endret av Shoucker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...