Gå til innhold

Anmeldelse: Call of Duty: Modern Warfare 2 (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det argumentet er rimelig dødt, da det ikke er noen sperre som sier at du ikke kan koble prosjektoren og en håndkontroll til PC'en din, så har du en PC med like stor skjem og komfort.

 

Selv har jeg ikke noe imot verken PC eller konsollspilling, men jeg foretrekker konsoll på grunn av hvor enkelt det er.

Lenke til kommentar

For min del er dette spillet boikottet etter at utvikleren har kjørt oss PC gamere så hardt i baken.

 

Og man spiller bare ikke FPS på konsoll..

 

Om du hadde tatt vekk salgene for fps på konsoll og utviklerne hadde kun pc utgaven som inntekts plattform så tror jeg det hadde vært rimelig stusselig med spill ute.

 

Tviler på at Infinity Ward bryr seg om en håndfull pc gamere som sier dem boikotter spillet....fleste kryper til korset å kjøper det uansett.

 

Håper jeg finner dette ett sted på vei fra jobb etterpå biggrin.gif *tviler*

Blir nok Xbox 360 versjonen jeg kjøper pga bedre håndkontroll og PC`en min klarer ikke drive det...

 

 

Er i samme båt jeg...tviler min maskin klarer å drive dette bra nok. X360 utgaven er den "beste" av konsoll utgavene :)

Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke forstå hvordan dette spillet får så bra ratings overalt. Anmelder folk det med skylapper? Teknisk sett gjør de vel faktisk det mtp. at en ikke engang kan endre FOV fra default .65, som er latterlig lite på PC hvor en ofte sitter en halvmeter unna skjermen.

 

Nei, dette er og blir årets skuffelse og foreløpig inget kjøp fra min side.

Lenke til kommentar

 

Jeg foretrekker helt klart å spille på konsoll på et 92" lerret framfor en pc med 22" skjerm B)

 

Hvorfor spille ett halv HD spill på ett så stort format at du får problemer med å se noe annet enn svære pixler?

 

Jeg spiller i full HD på 26" og pc`en står kontinuerlig tilkoplet stor tv`n om jeg skulle bli ufrivillig dopet ned fra sans og samling og finne på å sette meg med trådløst mus & tastatur og spille fra stuebordet.

 

Så du var hverken kul eller smart når du fant opp det argumentet :rolleyes:

 

 

_Larzen_

 

Du har selvfølgelig helt rett, dette handler om markedsføring, omsetning og inntjening.

 

Vil man ha en innføring i hvordan dette virker er det bare å ta en titt på kinolerettet hvor historiefortelling til de store folkemassene er degradert til å ikke være stort mer enn det samme hendelsesforløpet bare utført av forskjellige mennesker i forskjellige settinger. Det finnes nok av bøker som detaljert forklarer på hvilke tidspunkt hjelpere, konflikter, informasjon etc. bør fremkomme i en mainstream film, noe som fjerner dybde og interessante vinklinger fullstendig- fordi de hovedsakelig er produsert for å få tilgang på dine penger.

 

CoD 6 er jo ytterligere dumbified for det amerikanske markedet, og ved å kjøpe det stemmer man på at det er slik vi vil ha det.

Lenke til kommentar

Så akkurat de første 9 minuttene av spillet og jeg må si at animasjonene er vanvittig bra! Animasjoner og teksturoppløsning er for meg utrolig viktig. Og det ser ut som at IW har virkelig gjort det enda bedre denne gangen :) Gleder meg til deres neste prosjekt :)

 

En annen ting, er oppdragene like velregisserte denne gangen også? Jeg synes som oftest at lineære spill er en uting, men IW klarer å få spillet til å føles dynamisk ut, selv om det er forhåndsprogrammerte sekvenser overalt. Kanskje det faktum at det er så sinnsykt mange av dem som kanskje gjør at det hele føles så levende ut?

Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke forstå hvordan dette spillet får så bra ratings overalt. Anmelder folk det med skylapper? Teknisk sett gjør de vel faktisk det mtp. at en ikke engang kan endre FOV fra default .65, som er latterlig lite på PC hvor en ofte sitter en halvmeter unna skjermen.

 

Nei, dette er og blir årets skuffelse og foreløpig inget kjøp fra min side.

Kanskje de anmelder gameplay i et spill? Og til de som klager på den trojanske hesten som legger inn ondskapsfulle Steam på pcen din. Prøv å ta en titt på spill de tilbyr og tjenesten dems for det er faktisk et godt tilbud til gamere ;)

 

Jeg elsket CoD 4 for single player så jeg MÅ prøve det i MW 2 uansett. Pluss at jeg og en kamerat er hekta på co-op missions i spill så vi skal nok sitte og spille det til vi blir kvalme av det. Gleder meg!

Lenke til kommentar

Kanskje de anmelder gameplay i et spill? Og til de som klager på den trojanske hesten som legger inn ondskapsfulle Steam på pcen din. Prøv å ta en titt på spill de tilbyr og tjenesten dems for det er faktisk et godt tilbud til gamere ;)

 

Jeg elsket CoD 4 for single player så jeg MÅ prøve det i MW 2 uansett. Pluss at jeg og en kamerat er hekta på co-op missions i spill så vi skal nok sitte og spille det til vi blir kvalme av det. Gleder meg!

 

Det han tenker på er at det er spilleren/brukeren selv som bestemmer hva som skal installeres på sinn egen PC.

Hadde det vært et spørsmål om å installere Steam, hadde ingen klaget.

 

Også, tror jeg bare kommer til å skaffe spillet pga Singleplayer, thats it.

Lenke til kommentar

Jaja bra dere ser gjennom hypen! ;)

 

Skal vi "se gjennom" hypen på alle titler som får mye medieomtale? Vår rolle er vel å anmelde spill uavhengig av hvilken mediadekning de har fått i forkant, og det blir vel naturlig å gi et veldig godt spill en veldig god karakter, don't you think?

Lenke til kommentar

Jaja bra dere ser gjennom hypen! ;)

 

Skal vi "se gjennom" hypen på alle titler som får mye medieomtale? Vår rolle er vel å anmelde spill uavhengig av hvilken mediadekning de har fått i forkant, og det blir vel naturlig å gi et veldig godt spill en veldig god karakter, don't you think?

 

Selvfølgelig, men noen vill alltid være uenig eller misfornøyd uansett.

Lenke til kommentar

Nei jeg holder meg langt unna det her

Man spiller ikke FPS på en konsol når man har vokst opp med mus og tastatur

Og jeg er ikke villig til og bruke penger på et spill som ikke har respekt for PC'er

 

Når de tar vekk alt og tror at vi som er PC spiller vil la oss lure eller like "dumbed" down spill som på konsoler

Så bør de se over sine forum eller andre sider sine forum

Det her var ein feil av dem og jeg er sikker på at det kommer til og bli husket i en lang stund fremover

 

jaja

jeg har da dragon age og borderlands

må si jeg er mektig imponert av Dragon age, og borderlands er enda litt konsolisert men jeg sliter ikke med MP eller trenger egen server der

Så jeg har ikke store problemer med det

Lenke til kommentar

Nei jeg holder meg langt unna det her

Man spiller ikke FPS på en konsol når man har vokst opp med mus og tastatur

Og jeg er ikke villig til og bruke penger på et spill som ikke har respekt for PC'er

 

Når de tar vekk alt og tror at vi som er PC spiller vil la oss lure eller like "dumbed" down spill som på konsoler

Så bør de se over sine forum eller andre sider sine forum

Det her var ein feil av dem og jeg er sikker på at det kommer til og bli husket i en lang stund fremover

 

jaja

jeg har da dragon age og borderlands

må si jeg er mektig imponert av Dragon age, og borderlands er enda litt konsolisert men jeg sliter ikke med MP eller trenger egen server der

Så jeg har ikke store problemer med det

Temmeleg latterlege argument du kjem med Z-Man.

 

Likte denne særs godt:

Man spiller ikke FPS på en konsol når man har vokst opp med mus og tastatur

 

Plukka opp spelet til 360 idag. Skal bli flott å sette meg ned i den gode sofaen min, og spele det med ordentleg 5.1 lyd og på ein 50" skjerm.

At du vil sitja samankrøka på Kjell Birger-stolen din ifrå IKEA foran 19-tommaren din, får væra di sak. At du følar deg trampa på, får òg væra di sak - men ikkje sitt å grin i eit nettfora om det. Det hjelp ingenting. Viss du velger å stå over spelet grunna dei ovennemnde grunnane så er det heilt greit. Case closed. :-)

 

Ønskjer alle ein flott dag med MW2 speling!

 

EDIT: Innlegg nr 360. Det var ganske ninja.

Endret av Gaz West
Lenke til kommentar

 

Temmeleg latterlege argument du kjem med Z-Man.

 

Likte denne særs godt:

Man spiller ikke FPS på en konsol når man har vokst opp med mus og tastatur

 

Plukka opp spelet til 360 idag. Skal bli flott å sette meg ned i den gode sofaen min, og spele det med ordentleg 5.1 lyd og på ein 50" skjerm.

At du vil sitja samankrøka på Kjell Birger-stolen din ifrå IKEA foran 19-tommaren din, får væra di sak

 

Likte denne særs godt:

Temmeleg latterlege argument du kjem med Z-Man.

 

Fordi du ikke hadde ett eneste validerende argument selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...