Gå til innhold

Ratchet & Clank Future: A Crack in Time


Toman18

Skal folket ha spillet  

54 stemmer

  1. 1. Skal dere ha Ratchet And Clank Future: A Crack In Time?

    • Ja såklart skal jeg ha det spillet!
      32
    • Nei
      4
    • Kansje ved senere anledning
      18


Anbefalte innlegg

Hmm, var nede på Gamestop idag og de sa at det ikke kom før 6. november. Noen som har hørt lignende ?

 

 

Jepp det er litt utsatt :)

Leste det på n4g eller på gamereactor

 

Gjør ingenting fordi jeg har FM3 og til fredagen DJ Hero så nok å spille framover, og ikke minst Uncharted 2 spilles yppig!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er definetivt en av de to spillene jeg ene og alene har lyst til å kjøpe PS3 for, jeg elsket de 3 første spillene og PSP-versjonen. Jeg husker tilbake i 2002 da jeg fikk det første spillet, et unikt spill for den tiden. Jeg gikk så videre i serien helt fram til Deadlock, men dette spillet var dessverre en stor skuffelse. Godt, men ikke i nærhet av baren som de forrige hadde satt. Men Size Matter gjennopprettet min kjærlighet til serien, og jeg har sett hvordan spillene på PS3 har kommet til å bli og jeg liker det jeg ser. Dette blir garantert et kjøp når jeg får meg PS3.

Lenke til kommentar

Hmm, var nede på Gamestop idag og de sa at det ikke kom før 6. november. Noen som har hørt lignende ?

 

Jepp det er litt utsatt :)

 

Var på Gamestop for å hente forhåndsbestillinga mi i dag, hadde vore greit om eg hadde lest det der litt før :p

 

Jepp, spelet er visst utsatt til fredag 6. november, uvisst av kva grunn. Irriterande, men overlever vel å vente eit par dagar til :)

Lenke til kommentar

Glem de 2 andre spillene av R & C til ps3, eller ikke glem dem. Men A crack in time er helt fantastisk, er som alle de klassiske geniale Ratchet and clank elemenetene er satt sammen i en stor pakke!:) har spilt et par timer sålangt og det er jo diggbart som fy! Og det å kunne fly i rommet var på tide, men også ufattelig stilig!:)

Lenke til kommentar

Ratchet And Clank: A Crack In Time Collector's Edition var kanonflott

Nå skal det spilles!! :D

 

Fikk du med to koder? Jeg har fått en bakpå coveret og en inni selve coveret. Trodde vi bare skulle få med en kode jeg?

 

@qweac: Du bør ikke la det ligge for lenge uåpnet. Den ene koden som fulgte med min CE må brukes før 31.12.09 står det.

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Fikk du med to koder? Jeg har fått en bakpå coveret og en inni selve coveret. Trodde vi bare skulle få med en kode jeg?

 

@qweac: Du bør ikke la det ligge for lenge uåpnet. Den ene koden som fulgte med min CE må brukes før 31.12.09 står det.

 

Eg fekk med ein kode for Collector's Edition (Insomniac Moon) og ein frå Gamestop (Power Pack).

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...