Gå til innhold

Ratchet & Clank Future: A Crack in Time


Toman18

Skal folket ha spillet  

54 stemmer

  1. 1. Skal dere ha Ratchet And Clank Future: A Crack In Time?

    • Ja såklart skal jeg ha det spillet!
      32
    • Nei
      4
    • Kansje ved senere anledning
      18


Anbefalte innlegg

Ratchet & Clank Future: A Crack In Time

 

ab13d9e3bf6d8ec9b9de04996cd6e6b2.jpg

 

Published by: Sony Computer Entertainment

Developed by: Insomniac Games

 

Genre: Platformer

Release Date:

US: Released

Europe: Released

Australia: Released

MSRP: $59.99

ESRB Content Descriptors: Animated Blood, Comic Mischief, Fantasy Violence

 

Being a huge fan of Tools of Destruction, I had a sneaking suspicion that I would love Ratchet & Clank Future: A Crack in Time. I was right.

Insomniac has created a visually appealing game with enough personality to match its good looks. With so much to level-up and enjoy, there's enough to keep even hardcore Ratchet fans coming back for more -- especially with the new Clank sections that feature some enthralling puzzles.

 

Anmeldelser:

http://ps3.ign.com/articles/103/1036656p1.html

http://www.gamereactor.dk/anmeldelser/75245/Ratchet+%26+Clank%3A+A+Crack+in+Time/

http://www.gametrailers.com/video/review-hd-ratchet/57978#

 

Har vært megafan av denne serien siden første Ratchet And Clank kom til Playstation 2 og har imponert meg siden den dagen! Hos meg er Ratchet And Clank en av mine favoritt plattformspill-serie :)

 

Og det er bra dem har gjort selve universet større for mer utforsking mellom planetene i Crack In Time.

Endret av Fanboyen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ganske informativ artikkel om ett spill som garantert kommer til å finne seg en vei til min PS3 men dessverre selv om vi har spilt mye av det før så er det er garantert hit for de som elsker litt hardbanka plattform-aksjon, selv syntes jeg de kunne spart seg for romdelen i serien men det er noen som elsker den delen også.

Endret av whackedorange
Lenke til kommentar

ja det vil ta ca 12 timer på gjennomspilling ja...men vi vet jo ikke hvor mye anmelderen har brukt på å utforske månene og alt det anndre som er mellom alle planetene. + at det er jo ikke sikkert han har oppgradert så mange våpen fullt ut. sånne ting tar litt tid, og man må som oftest spille det igjennom iallefall 2 ganger.

Men er ikke mange dagene igjen nå! gleder meg:D

 

btw: har grafikk motoren fått en finpuss? eller er det helt den samme som er på ToD? Utviklerne kunne jo tatt seg litt tid til å forbedra grafikken litt synes jeg... Men spillet ser lekkert ut uansett:) er bare det at man blir litt for bortskjemt når man spiller uncharted 2^^

Lenke til kommentar

Lastet ned demoen av Ratchet And Clank A Crack In Time på US Store og vil si jeg er imponert over Clank sekvensen man spiller der. Ble faktisk overrasket at det var så flott grafikk der, og plattformelementene der var kule og du må tenke litt :)

 

Angrer ikke hele tatt at jeg forhåndsbestilte dette spillet for lenge siden

 

Gleder meg stort når det kommer ut :D

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Var og forhåndsbestilte det igår på gamestop. Har kost meg med ToD og QfB selv om sistnevnte er altfor kort. Så jeg gleder meg til det kommer.

 

Ollorca: ACiT er et fullpris spill, ikke noe ala QfB som tar en times tid. Mener jeg leste hos ign sin review at det vil ta ca 12 timer å runde ACiT :)

 

Ok ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...