Gå til innhold

Anmeldelse: Uncharted 2: Among Thieves (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

GTA IV

 

DB: 6/6 - Anmeldelse

 

VG: 6/6 - Anmeldelse

 

Og metacritic med 97/100.

 

Og det spillet er faen ikke noe mer enn en 4er på terningen. Ikke la deg lure av massesuggesjonen og hypen. Det Rune Fjeld Olsen eller Snorre Bryn sier er langt fra fasit.

 

Men det gamer.no sier er fasit?

jeg har stor tiltro til Snorre Bryne sine anmeldelser. Dessuten, jeg elsket GTA IV.

Jeg ble sint da jeg hørte av en venn at ***SPOILER!!!!!!!!!!!***************************************************************************************************

 

roman døde

 

Endret av Sputnik
La til spoiler
Lenke til kommentar

Jeg finner det fortsatt merkverdig hvor mye folk reagerer på en anmeldelse. Greit å komme tilbake etter at dere faktisk har spilt spillet og kritisere, men dette blir for dumt. Voks opp!

 

hehehe..ok,herr lærer. Jeg beklager at jeg ble irritert over dårlige sammenligninger. Kan du tilgi meg? selv om jeg bare har lest 4 andre anmeldelser? og spilt alle de andre spillene han referere til...

 

Refererte jeg til deg ved navn? Nei, det gjorde jeg ikke. Jeg snakket til de som registrerte seg idag bare for å komme med innlegg som: "Herregud. Gamer suger" og "Dette spillet er jo verdens beste, hvordan kan dere si noe slikt? Jeg boikotter Gamer.no fra nå av."

 

Saklighet er stikkordet her.

Lenke til kommentar

syns at alle skal slutte å leke "smarte" her. og hvorfor skriver dere stil når dere skal svare på et inlegg ? har dere noen formening om hvor mange som i det hele tatt gidder å lese dem ? Dere kan korte ned et par hakk.

 

 

Morsomt å se at antall "Gjester" bare øker!

 

 

Im fameus Bitch :D

Lengre innlegg er mer forklarende enn de korte, og for noen er det å skrive lange innlegg nødvendig for å få redegjort for hele sin mening.

 

Uansett, en mening kan ikke være feil, og det å påstå at Furevik er fanboy kun basert på at han ikke liker et spill til ps3 blir utrolig latterlig. Tåler dere ikke dårlige karakterer kan dere likegjerne gå til Metacritics.

 

har du ikke skjønt ennå hva denne diskusjonen dreier seg om? Jeg tåler en dårlig karakter, det jeg ikke tåler er hvordan akuratt DENNE karakteren er satt. Hvorfor tar du ting oppe fra luften?

Lenke til kommentar

 

GTA IV

 

DB: 6/6 - Anmeldelse

 

VG: 6/6 - Anmeldelse

 

Og metacritic med 97/100.

 

Og det spillet er faen ikke noe mer enn en 4er på terningen. Ikke la deg lure av massesuggesjonen og hypen. Det Rune Fjeld Olsen eller Snorre Bryn sier er langt fra fasit.

 

GTA IV er et bra spill, så lenge man ikke tenker på det tekniske, siden man trenger monsterPC for å få det til å se bra ut.

Endret av Sputnik
Fjernet off topic innhold
Lenke til kommentar

Noen innlegg ble fjernet fra denne tråden for å forhindre videre diskusjon som ikke har noe særlig med emnet i denne tråden å gjøre. Husk at det er emnetittelen - sammen med førsteinnlegget - som i stor grad bestemmer hva som skal diskuteres eller svares på. Det er og en fordel at nye brukere i diskusjonen har lest hele eller hvert fall de nyeste innleggene i diskusjonen - samt førsteinnlegget - før de poster sitt innlegg i tråden.

 

Reaksjoner på moderering taes på PM, ikke i tråden.

Lenke til kommentar

 

Er uening med. Poenget med sammenligning er å avdekke om karakteren ble gitt rettferdig eller ikke. Uten å se på hva andre har gitt dette spillet og på hvilket grunnlag de har avgitt deres karakter, fins det nok ingen annen utvei, enn å begynne å analysere spillet selv. Du har vel ikke Uncharted2 liggende hos deg, eller ?

Hva har IGN, IT-avisen,Eurogamer osv. med Gamer.no å gjøre? Å sammenligne karakterer er bare bortkastet, for det er forskjellige anmeldere som har egne preferanser. Skal dere i det hele tatt gi kritikk her så må det vær rettet mot teksten. 

 

HAHA! Som forbruker driter jeg regelrett i om en anmelder liker grønne eller røde pistoler. Man vil gjerne få servert noe som er objektivt. Derfor er metacritics fasit på hvor god kvalitet et spill har og ikke gamer som skinner igjennom som falske fanboy-slanger. Jeg lukter slangeskinn på lang vei.

 

 

 

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare dette, men jeg mener at:

 

Et "vanlig" spill "starter" på karakteren 0/10, hvoretter anmelder drar karakteren høyere og høyere etterhvert som h*n spiller spillet og kommer over nye elementer.

 

Et så til de graer hypet spill som Uncharted 2 derimot, "starter" på 10/10, og her må anmelder senke karakteren nedover i stedet for å dra den oppover. Grunnen til at denne anmeldelsen fokuserte så mye på de mindre gode sidene ved spillet, er at den måtte "veie opp" for alt det gode folk "vet" om spillet på forhånd. Furevik kunne helt sikkert ha skrevet en hel masse gode ting om spillet, men han unnlot å gjøre dette fordi dette er det forventede, det folk allerede "vet", og ga heller større plass i anmeldelsen til det folk ikke har hørt, til det de trenger å opplyses om.

 

Jeg vet ærlig talt ikke om noen skjønner en dritt av hva jeg prøver å formidle her, men jeg poster det likevel..

 

Skal ikke alle spill helt uavhengi av tittel ha lik vurdering med et likt grunnlag?

Endret av sirupkaramell
Lenke til kommentar

Det finnes ingen tvil i verden at GAMER.NO dømmer PS3 spill nord og ned alle som en. Det er bare å se hvordan de gir PS3 spill score i forhold til X360 spill.

 

X360:

 

HALO: ODST, Gamer: 8/10, Metacritic: 8.4/10

Shadow Complex, Gamer: 9/10, Metacritic 8.8/10

Gears of War 2, Gamer: 10/10, Metacritic: 9.3/10

Fable 2, Gamer: 9/10, Metacritic: 8.9/10

 

 

-------------------------------------

 

PS3:

 

Resistance 2, Gamer: 7/10, Metacritic 8.7/10

Fat Princess, Gamer: 4/10, Metacritic 7.8/10

Killzone 2, Gamer: 6/10, Metacritic 9.1/10

Uncharted 2, Gamer: 7/10, metacritic 9.7/10

Motorstorm Pacific Rift, Gamer: 7/10, Metacritic 8.2/10

 

Når det gjelder PS3 spill så er Gamer.no ALLTID mye lavere enn alle andre, når det gjelder X360 spill så er de ofte over eller omtrent hvor gjennomsnittet ligger.

 

Helt tydelig hvordan de stemmer ned PS3 spill, burde ikke være vanskelig å se det.

 

Er noe rart ja...en kan begynne å lure litt...

Lenke til kommentar

Ein god omtale! :) Og ikkje minst truverdig! Sjølv om det kanskje var brukt litt for mykje kursiv..

Er det så mykje action som Øystein legg fram, ser eg ingen grunn til å tvile på karakteren. Det kan sjølvsagt vere at dei fiksar det like bra som andre (jada, les: Gears), men eg stiller meg skeptisk til det. Uncharted var for meg utforsking, klatring i jungelen og nydelege karakterar, alt i innpakka i fantastisk grafikk. Actionscenene kunne det vore mindre av!

 

Virker på meg som om anmelderen har helligjort Drake's Fortune (latterlig undertittel) og hatt altfor store forventninger til oppfølgeren. Nesten alle "svakhetene" som nevnes er fullt til stede i Drake's Fortune også, men han påstår at han elsket det allikevel. Til tider virker det nesten som om han ønsker at oppfølgerene skulle være ett helt annerledes spill enn originalen. Det virker på meg som om man får mer eller mindre det samme man fikk fra det første, både det bra og dårlige, bare med nytt innhold og oppdatert motor.

 

Når ein lagar ein oppfølger, burde ein vel kanskje prøve å forbetre svakhetane?

 

Skal være enig i det, men jeg vil si at mange av de såkalte "svakhetene" ikke er svakheter i det hele tatt. De er mer hva som gjør Uncharted til Uncharted.

 

Du, på samme måte som anmelderen, ignorerer at Uncharted fra første stund er ett 3PS. Han sier "For i Nathan Drake sitt nye eventyr er det ikkje lenger barmfagre Lara Croft som er den største konkurrenten, det er bicepsfagre Marcus Fenix" men det har alltid vært mer lignende GoW enn Tomb Raider. Hvis du ikke er interessert i skyting, så vil ikke Uncharted treffe 100% for deg.

 

Når det kommer til "Den unødvendige tvisten" så er dette veldig en smaksak, noen likte det, andre ikke. Med tanke på at de nå viderefører denne trenden burde man etterhvert komme til ro med at Uncharted ikke er ment til å være 100% realistisk. Hvis man hadde fulgt med i timen når man spilte gjennom originalen så ville man fort lagt merke til at det finnes flere hint gjennom hele spillet (f.eks. ubåt scenen) som hinter til at det har skjedd "noe mystisk".

 

De har forsterket og forbedret på flere punkter, som grafikk, skyting, hånd-til-hånd, klatring etc. Men hvis man insisterer på at spillet ikke er ett skytespill fordi de også har gjort en god jobb på mange andre punkter, så tar man ett veldig feil utgangspunkt. Det blir som å si at Super Mario Galaxy er ett dårlig spill fordi det ikke har en episk, dyp historie og komplekse karakterer.

Endret av Ares
Lenke til kommentar

Jeg lurer... men stopper like greit der.. Jeg likte Killzone 2 veldig godt. Jeg likte ikke GTAIV i det hele tatt. Jeg elsket Uncharted 1, og blir etter all sannsynlighet å elske Uncharted 2. Hvem her var det som nevnte at UC1 ikke hadde noen gjenspillingsverdi? Eneste spillet jeg har runda mer enn tre ganger denne generasjonen. Mulig jeg er litt sær. :p

 

Gamer.no har en del interessante artikler og eksklusive sniktitter, men å ta anmeldelsene deres veldig seriøst blir jeg nok aldri å gjøre. Personlig får jeg mer ut av fks. intervjuer med utviklere (ikke Turn 10 :p), sniktitter eller gameplay-videoer enn av hele anmeldelser, da de ser ut til å være mindre påvirka av denne generasjons "fanboy-isme".

Lenke til kommentar

Ingen grunn til å ekse seg opp over hva anmelderen har å si om spillet. Hvis man spiller spillet selv og syns det er et 10/10 så vet man til videre referanse at man ikke skal bry seg med å høre på hva den anmelderen har å si. Jeg har allerede funnet ut at jeg Øystein Furevik ikke er enige om spill i det hele tatt så jeg har ingen interesse av å høre hva han har å si om spill jeg enten lurer på å kjøpe eller vet jeg skal kjøpe.

 

Man hører på folk man deler samme erfaringer med fra tidligere av, finn en anmelder du liker og stoler på og hør hva han har å si. Derfor er det litt uheldig at Gamer velger ut 1 anmelder for å ta seg av et spill istedenfor 3-4 slik at man kan få et nyansert syn og man kanskje kan få høre hva anmelderen man finner mest fornuftig har å si. I Gamer sitt tilfelle så ender man ofte opp med at man aldri får høre fra de anmelderene man liker på de spillene man er interessert i.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125
Eller vent, jeg klager på karakteren fordi den er FOR HØY i forhold til teksten som bare er en lang tale for å forsvare karakteren. 7/10 er en GOD karakter, men det sier ikke anmeldelsen sier noe annet.

Anmelderen skriver at det er mye bra i spillet. At han velger å fokusere på det negative er jo naturlig siden han tydeligvis har spilt det første i serien og syns det var bedre. Hvilket naturligvis vil tilsi at spillene er like sånn ellers og fortsatt holder til en høy karakter.

 

Når det kommer til resten av klagene i tråden her blir jeg rett og slett flau av å eie en playstation 3.

Lenke til kommentar

Ok eg har ikke spillt spillet enda men skal gjøre det! Har spillt MP Beta noen uker nå og bare den delen er helt fantastisk. Etter eg har prøvd spillet skal eg komme inn her og skrive hva eg syns!

 

Men ærligt talt nesten alle store spillesider i verden har gitt dette spillet 10\10 6\6 eg syns den karakteren gamer har satt er missvisene får forbruker som skal kjøpe spill og bruker gamer som hjelpemiddel! OG ja eg har hørt det 100 ganger at det er anmelderen sin mening blablabla og kanskje eg tar feil kanskje spillet ikke fortjener bedre karakter får eg har jo ikke prøvd det.

Men den dagen eg får det og har spillt det noen timer så skal eg rope høgt til meg selv GAMER TOLD YOU SO! viss eg ikke tar helt feil da.

 

Media| Karakter |Anmeldelse Link| Utdrag sitat fra anmelderen

 

VG............6/6Anmeldelse

"Majestetisk spill-kos" "Kombinasjonen er kruttsterk, de to sidene av den totale spillopplevelsen forsterker hverandre: du får mer ut av interaktiviteten fordi du bryr deg om rollefigurene og historien, og den bunnsolide spillbarheten gir dramaturgien en større effekt. Derfor er «Uncharted 2» nærmest i en klasse for seg selv" "Det er markant bedre enn forgjengeren på alle mulige måter, og det ruver et hode over alt annet jeg har spilt så langt i år. Nok sagt. Kjøp det. Elsk det" Av Rune Fjeld Olsen VG

 

 

 

ITAVISEN..6/6.Anmeldelse

"Et av årets aller beste spill er endelig her. Uncharted 2" "Filmklippene som driver historien videre er helt klart noe av det beste i et spill noensinne" "Man kan ikke snakke om Uncharted 2 uten å nevne grafikken, fordi den er banebrytende. Vi snakker lett det peneste spillet noensinne. Glem Killzone 2 eller Gears of War, Uncharted 2 er den nye kongen"

 

NRK.........6/6..Anmeldelse

"En klar kandidat til årets spill!" "Både historien, grafikken, karakterene, stemmene og helhetsinntrykket står til terningkast seks i min bok. Uncharted 2 er en fest og et fyrverkeri fra ende til annen"

 

PRESSFIRE.NO 6\6.Anmeldelse

"Det tekniske er så langt foran de aller fleste konkurrentene, at jeg må lure på hva andre utviklere egentlig holder på med" "Miksen mellom skyting, plattformelementer og gåteløsing er så å si perfekt" "Og nå, for første gang i løpet av denne generasjonen, får jeg et spill som får nakkehårene til å reise seg, samtidig som haka henger på brystet i ren beundring av det som er intet mindre enn et stykke kunstnerisk og grensesprengende, interaktivt håndtverk"

 

DAGBLADET....6\6..Anmeldelse

"«Uncharted 2» er årets tøffeste action" "DETTE SPILLET ER nemlig et av de vakreste jeg har vært borti noensinne" "Dette er definitivt helt på høyde med det aller beste fra Hollywood - om ikke bedre" "Alle spillelementene fyller hverandre ut til en perfekt balanse, der resultatet er en actionspekket eksplosjon av opplevelser du ikke har lyst til å gå glipp av"

 

METACRITIC...97%...Anmeldelse

Tar ganske mangen utenlandske spill sider og rekner ut gjennomsitts karaktern.

 

 

Playstation: The Official Magazine 100%

 

Eurogamer 100&

 

Listen forsetter sånn skal virkelig bli spennende å sjå om alle disse tar feil eller om gamer har det mer rett. Nå du gir 7\10 da tenker eg 70% og terningkast 4 av 6.

 

Og får all del ja anmelderen har sinn mening og eg respektere det så det er ikke nødvendig og kommenter ja men anmeldelsen er subjektiv anmeldelsen er basert på personen som anmelder JA EG SKJØNNER DET! ok? Denne lista laga eg bare får at leserene på forumet skal få et lite intrykk om hva faktisk folk sier om dette spillet! Det er anmeldere som sitter å sier at dei aldri har vært borti noe så grensesprengende!

 

Eg syns at gamer.no bara skal kutte ut karakter utdeling får det blir bare dumt!

 

Eller så har eg en ide! Og det er å legge til en funksjon som eg har sett på andres sider, nemlig en tileggsfunksjon som gjør at vi lesere kan få gi karakter på spillet! Så rekner den ut gjennomsnittet så får vi en bruker karakter og!

Lenke til kommentar

For en fantastisk tråd, må si det er morsomt å se de samme som hakket på xbox eiere for Halo karaktern stå her å gjøre det samme når det gjelder stor spill til deres favoritt konsoll. Det er lavmål og patetisk. Hva er galt med anmeldelsen? At den gir 7? At den sammenligner det med andre spill?

 

Slik han beskrev skytingen hørtes det veldig likt Gears of War, ikke at det er noe negativt for min del siden jeg liker GoW. Det samme gjelder tomb raider, foruten at jeg har gått ganske lei henne for mange år siden.

 

Det er ikke dommedag, det vil ikke forandre deres egen glede ved å spille det.

 

Folk som dere, som sikkert kommer til å gå å hakke på fanboys til nintendo/microsoft (og de fortjener ikke bedre selv når de holder på slik) burde fått litt selvinnsikt banket inn i dere.

 

Personlig syns jeg det var en helt grei anmeldelse, hadde tenkt å kjøpe spillet og kommer fortsatt sikkert til å gjøre det. Bare litt usikker på skaden fiender tok, virket i overkant mye så skal lese litt rundt på det. Likte hvordan det ble gjort ett klart skille mellom teknisk grafikk, historieføring, eventuell mangel på å forandre formelen (les: slutten, aner ikke hva fansen syntes på uncharted 1, men virker nesten som Far Cry tabben ble gjort her).

 

PS: er bildet av damen i rød topp hun som nevnes i artikkelen? Meget vakker, foruten at hun ser ut til å ha glass øye... O_o

Lenke til kommentar

Dæven, legewhaakten må ha mye å gjøre idag. Sist gang jeg så liknende hylekor var da Final Fantasy ble annonsert til Xbox 360.

 

Uansett, anmeldelsen var fin den. Om 14 dager får vi se om jeg er enig i karakteren han ga eller ikke. Jeg har vært uenig med "massene" før selv, spesielt med tanke på Killzone 2 (som er et forferdelig middelmådig FPS) og GTA IV. Men jeg likte det første spillet godt og kommer garantert til å kjøpe det andre; selv om det ikke var perfekt. Og jeg tviler veldig sterkt på at dette spillet er like perfekt som alle andre anmeldere vil ha det til. Jeg tror Killzone 2 faktoren er ganske høy her og, Dvs. at grafikken blender over alt det andre.

 

"There's nothing wrong with being a little 'sluggish-controls blind' or 'bad-storytelling blind', but a the end of the day, blind means that you cannot see" ;)

Lenke til kommentar

Hva er greia med at alle hyller gamer.no fordi de "ser gjennom hypen!"? Killzone 2 var mye bedre enn 6/10 og flere ting i anmeldelsen var helt feil. Man klagde på at Radec ikke var skummel nok, når det eneste man så av fjeset hans i spillet var halvveis dekket til. Gamer ser ikke "gjennom hypen", de skaper furore og prøver å få mange hits ved å gå mot strømmen når det gjelder enkelte anmeldelser. Men nå tipper jeg Ratchet & Clank: A Crack in Time får 9/10 og alle vil si: "Se da PS3-fanboys! Gamer ga et PS3 eksklusivt spill 9/10!"

 

I called it...

Lenke til kommentar

Er det EN anmelder jeg alltid har tatt seriøst, og som i min mening lyser av integritet, så er det Furevik. Han skriver godt, forklarer godt, og jeg tror på at han ble skuffet av dette.

 

Har selv på følelsen av at jeg vil være enig når jeg får prøvd spillet selv.

 

De store styrkene til Uncharted (i tillegg til klatring, utforskning og gåtløsning , var personene og de sterke rollene du utgjorde.

 

Etter denne anmeldelsen er jeg seriøst usikker på om jeg skal ha dette. Fordi jeg skjønner hva Furevik mener.

 

Da vil jeg anbefale at du vokser et par baller, kjøper spillet og gjør opp din egen mening om det. Trodde folk visste bedre enn å gjøre opp en mening basert på 1 anmeldelse. Særlig når den ene anmeldelsen også så til de grader utmerker seg som mer negativ enn alle andre. Hvis det er personene og de sterke rollene du er interesert i så tror jeg ikke du blir skuffet siden dette har blitt hyllet av så godt som samtlige anmeldelser. Spesielt på dette området tror jeg Gamer har bommet stygt.

 

Hvis du ikke syntes det var så bra så kan du heller fortsette å slave etter herr Furevik, og hvis du likte det så har du lært at man ikke skal ta alt man leser her på gamer som god fisk.

 

 

Selvsagt vil jeg helst gjøre opp min egen mening om det, men de tingene Furevik trekker for er alvorlige. Jeg håper jo at ikke jeg vil oppleve det på samme måten.

Og bare så det er sagt; jeg driter i alle de store anmeldelsene som gir 10 av 10 til alle overhypa spill. Jeg biter meg merke i denne anmeldelsen fordi den faktisk er kritisk.

Ellers håper jeg på å bli positivt overrasket. :)

Lenke til kommentar

Ok eg har ikke spillt spillet enda men skal gjøre det! Har spillt MP Beta noen uker nå og bare den delen er helt fantastisk. Etter eg har prøvd spillet skal eg komme inn her og skrive hva eg syns!

 

Men ærligt talt nesten alle store spillesider i verden har gitt dette spillet 10\10 6\6 eg syns den karakteren gamer har satt er missvisene får forbruker som skal kjøpe spill og bruker gamer som hjelpemiddel! OG ja eg har hørt det 100 ganger at det er anmelderen sin mening blablabla og kanskje eg tar feil kanskje spillet ikke fortjener bedre karakter får eg har jo ikke prøvd det.

Men den dagen eg får det og har spillt det noen timer så skal eg rope høgt til meg selv GAMER TOLD YOU SO! viss eg ikke tar helt feil da.

 

Media| Karakter |Anmeldelse Link| Utdrag sitat fra anmelderen

 

VG............6/6Anmeldelse

"Majestetisk spill-kos" "Kombinasjonen er kruttsterk, de to sidene av den totale spillopplevelsen forsterker hverandre: du får mer ut av interaktiviteten fordi du bryr deg om rollefigurene og historien, og den bunnsolide spillbarheten gir dramaturgien en større effekt. Derfor er «Uncharted 2» nærmest i en klasse for seg selv" "Det er markant bedre enn forgjengeren på alle mulige måter, og det ruver et hode over alt annet jeg har spilt så langt i år. Nok sagt. Kjøp det. Elsk det" Av Rune Fjeld Olsen VG

 

 

 

ITAVISEN..6/6.Anmeldelse

"Et av årets aller beste spill er endelig her. Uncharted 2" "Filmklippene som driver historien videre er helt klart noe av det beste i et spill noensinne" "Man kan ikke snakke om Uncharted 2 uten å nevne grafikken, fordi den er banebrytende. Vi snakker lett det peneste spillet noensinne. Glem Killzone 2 eller Gears of War, Uncharted 2 er den nye kongen"

 

NRK.........6/6..Anmeldelse

"En klar kandidat til årets spill!" "Både historien, grafikken, karakterene, stemmene og helhetsinntrykket står til terningkast seks i min bok. Uncharted 2 er en fest og et fyrverkeri fra ende til annen"

 

PRESSFIRE.NO 6\6.Anmeldelse

"Det tekniske er så langt foran de aller fleste konkurrentene, at jeg må lure på hva andre utviklere egentlig holder på med" "Miksen mellom skyting, plattformelementer og gåteløsing er så å si perfekt" "Og nå, for første gang i løpet av denne generasjonen, får jeg et spill som får nakkehårene til å reise seg, samtidig som haka henger på brystet i ren beundring av det som er intet mindre enn et stykke kunstnerisk og grensesprengende, interaktivt håndtverk"

 

DAGBLADET....6\6..Anmeldelse

"«Uncharted 2» er årets tøffeste action" "DETTE SPILLET ER nemlig et av de vakreste jeg har vært borti noensinne" "Dette er definitivt helt på høyde med det aller beste fra Hollywood - om ikke bedre" "Alle spillelementene fyller hverandre ut til en perfekt balanse, der resultatet er en actionspekket eksplosjon av opplevelser du ikke har lyst til å gå glipp av"

 

METACRITIC...97%...Anmeldelse

Tar ganske mangen utenlandske spill sider og rekner ut gjennomsitts karaktern.

 

 

Playstation: The Official Magazine 100%

 

Eurogamer 100&

 

Listen forsetter sånn skal virkelig bli spennende å sjå om alle disse tar feil eller om gamer har det mer rett. Nå du gir 7\10 da tenker eg 70% og terningkast 4 av 6.

 

Og får all del ja anmelderen har sinn mening og eg respektere det så det er ikke nødvendig og kommenter ja men anmeldelsen er subjektiv anmeldelsen er basert på personen som anmelder JA EG SKJØNNER DET! ok? Denne lista laga eg bare får at leserene på forumet skal få et lite intrykk om hva faktisk folk sier om dette spillet! Det er anmeldere som sitter å sier at dei aldri har vært borti noe så grensesprengende!

 

Eg syns at gamer.no bara skal kutte ut karakter utdeling får det blir bare dumt!

 

Eller så har eg en ide! Og det er å legge til en funksjon som eg har sett på andres sider, nemlig en tileggsfunksjon som gjør at vi lesere kan få gi karakter på spillet! Så rekner den ut gjennomsnittet så får vi en bruker karakter og!

 

Synes xp3ri3nz gjør en fin jobb her for å vise hvorfor endel reagerer slik dem gjør. En kan lure på hvorfor anmeldere flest sier dette er noe helt utenom det vanlige mens en håndfull sier dette er et "helt ok" spill.

 

Om gamer.no ikke akkurat har fått en støre fanbase etter dette så har dem ivertfall fått mange mennesker innom her idag...828 brukere leser dette nå kl 01:38....en kan vel trygt si folk generelt er rimelig missfornøyde med gamer.no sin anmeldelse...men det var kanskje det dem var ute etter ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...