Gå til innhold

Anmeldelse: Uncharted 2: Among Thieves (PS3)


Anbefalte innlegg

syns at alle skal slutte å leke "smarte" her. og hvorfor skriver dere stil når dere skal svare på et inlegg ? har dere noen formening om hvor mange som i det hele tatt gidder å lese dem ? Dere kan korte ned et par hakk.

 

 

Morsomt å se at antall "Gjester" bare øker!

 

 

Im fameus Bitch :D

Endret av MadRos
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det EN anmelder jeg alltid har tatt seriøst, og som i min mening lyser av integritet, så er det Furevik. Han skriver godt, forklarer godt, og jeg tror på at han ble skuffet av dette.

 

Har selv på følelsen av at jeg vil være enig når jeg får prøvd spillet selv.

 

De store styrkene til Uncharted (i tillegg til klatring, utforskning og gåtløsning , var personene og de sterke rollene du utgjorde.

 

Etter denne anmeldelsen er jeg seriøst usikker på om jeg skal ha dette. Fordi jeg skjønner hva Furevik mener.

 

Uff, blir oppgitt når du pga. denne anmeldelsen ikke vil gi spillet en sjanse. Ta i det minste å les noen andre anmeldelser før du tar en avgjørelse basert på EN skuffelse. Det blir vel litt snevert kanskje?

 

Faen hvor dumme er dem,de viderefører de 2 tinga som gjorde at jeg såvidt gadd å spille gjennom 1. alt for mange fiender etter hverandre og det jævla overnaturlige dritten :angry:

 

"Jævla overnaturlige dritten.."? Mente du de halv galne monsterne i kjelleren?? Hehehe..fikk nå i alle fall opp mitt adrenalinet så det holdt..

Lenke til kommentar

 

"Jævla overnaturlige dritten.."? Mente du de halv galne monsterne i kjelleren?? Hehehe..fikk nå i alle fall opp mitt adrenalinet så det holdt..

For guds skyld, bruk spoilers så slipper du å røpe handlingen for de som ikke har spilt Drake's Fortune!

Og resten av gjengen her, prøv å hold diskusjonen på denne tråden på et nivå som ikke ligger og skraper på bunnen!

 

On-topic:

 

Ser man på mange internasjonale anmeldelser har spillet fått gode karakterer og løftet opp karakteren ved miltiplayer så det er ikke umulig at karakteren ville vært høyere om multiplayer hadde vært testet.

Jeg gleder meg uansett til å prøve og spille igjennom historien så får jeg komme med en egen mening etter det

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

Da ble det furorere og show i denne omgang også, morsom lesning på jobben er det ihvertfall.

 

Skal uansett ha spillet, ettersom det første var helt herlig. Vendingen i det første kom aldri som noe sjokk på meg, faktisk forventet eg at akkurat det som skjedde ville skje. Syns historien var såpass innlysende. Hadde dog håpet på at de ville holde slikt unna nr.2...

Lenke til kommentar

 

"Jævla overnaturlige dritten.."? Mente du de halv galne monsterne i kjelleren?? Hehehe..fikk nå i alle fall opp mitt adrenalinet så det holdt..

For guds skyld, bruk spoilers så slipper du å røpe handlingen for de som ikke har spilt Drake's Fortune!

Og resten av gjengen her, prøv å hold diskusjonen på denne tråden på et nivå som ikke ligger og skraper på bunnen!

 

On-topic:

 

Ser man på mange internasjonale anmeldelser har spillet fått gode karakterer og løftet opp karakteren ved miltiplayer så det er ikke umulig at karakteren ville vært høyere om multiplayer hadde vært testet.

Jeg gleder meg uansett til å prøve og spille igjennom historien så får jeg komme med en egen mening etter det

 

"spoilers" Slapp av litt, og ikke bli helt hysterisk. Har ikke røpet noe som er viktig for handlingen. Men takk politimester bastian, skal ikke si noe mer om noe som kan tolkes slik at det ødelegger for noen fantastiske spilleopplevelser.

Lenke til kommentar

FOLKENS! 7/10 ER EN GOD KARAKTER!

 

Og, jeg ser absolutt ikke hvorfor denne anmeldelsen skal gå "imot strømmen". Her har vi 2 nynorsk tekst (herlig) om hvorfor han nettopp ble skuffet. Når han i tillegg argumenterer såpass godt, så er det ikke mye vi kan klage på.

 

Vel. Jeg har to punkter:

1. Måtte du spoile spillet? Jeg er ganske sikker på at det "overnaturlige" skal være et vendepunkt, som i eneren.

2. Ikke unnskyld deg for at du gir spillet en dårlige karakterer for spillet, det er unødvendig. Istedet, skriv mer om hvorfor nettopp du gir karakteren.

 

Takk for nok en herlig anmeldelse fra Gamer.no! Ser fram til dette spillet når jeg kommer hjem neste år.

Endret av Koffeinkanin
Lenke til kommentar

FOLKENS! 7/10 ER EN GOD KARAKTER!

 

Og, jeg ser absolutt ikke hvorfor denne anmeldelsen skal gå "imot strømmen". Her har vi 2 sider velskrevet argumentasjon om hva han mener om spillet, og han argumenterer godt.

 

Hvilke argument synes du var så sabla bra? De fleste har ikke hengt seg opp i karakteren, men at anmelderen har sauset sammen noen dårlige sammenligner med blant annet gears of war, som er et respikka skytespill. Etter min mening skyter han seg selv i foten. ref. tidligere innlegg.

Lenke til kommentar

syns at alle skal slutte å leke "smarte" her. og hvorfor skriver dere stil når dere skal svare på et inlegg ? har dere noen formening om hvor mange som i det hele tatt gidder å lese dem ? Dere kan korte ned et par hakk.

 

 

Morsomt å se at antall "Gjester" bare øker!

 

 

Im fameus Bitch :D

Lengre innlegg er mer forklarende enn de korte, og for noen er det å skrive lange innlegg nødvendig for å få redegjort for hele sin mening.

 

Uansett, en mening kan ikke være feil, og det å påstå at Furevik er fanboy kun basert på at han ikke liker et spill til ps3 blir utrolig latterlig. Tåler dere ikke dårlige karakterer kan dere likegjerne gå til Metacritics.

Lenke til kommentar

"Jævla overnaturlige dritten.."? Mente du de halv galne monsterne i kjelleren?? Hehehe..fikk nå i alle fall opp mitt adrenalinet så det holdt..

For guds skyld, bruk spoilers så slipper du å røpe handlingen for de som ikke har spilt Drake's Fortune!

Og resten av gjengen her, prøv å hold diskusjonen på denne tråden på et nivå som ikke ligger og skraper på bunnen!

 

On-topic:

 

Ser man på mange internasjonale anmeldelser har spillet fått gode karakterer og løftet opp karakteren ved miltiplayer så det er ikke umulig at karakteren ville vært høyere om multiplayer hadde vært testet.

Jeg gleder meg uansett til å prøve og spille igjennom historien så får jeg komme med en egen mening etter det

 

"spoilers" Slapp av litt, og ikke bli helt hysterisk. Har ikke røpet noe som er viktig for handlingen. Men takk politimester bastian, skal ikke si noe mer om noe som kan tolkes slik at det ødelegger for noen fantastiske spilleopplevelser.

 

Ja, hysterisk er vel nøyaktig det jeg er nå! Ser at du virkelig blir en stor ressurs her på forumet!

 

Jeg vil si at det du røpet vil ødelegge en som ikke har spilt spillet i hvordan han eller hun vil komme til å spille gjennom historien. Jeg leste selv akkurat det du skrev av en annen før jeg spilte spillet, og min gjennomspilling ble på mange måter formet av det

Lenke til kommentar

"Jævla overnaturlige dritten.."? Mente du de halv galne monsterne i kjelleren?? Hehehe..fikk nå i alle fall opp mitt adrenalinet så det holdt..

For guds skyld, bruk spoilers så slipper du å røpe handlingen for de som ikke har spilt Drake's Fortune!

Og resten av gjengen her, prøv å hold diskusjonen på denne tråden på et nivå som ikke ligger og skraper på bunnen!

 

On-topic:

 

Ser man på mange internasjonale anmeldelser har spillet fått gode karakterer og løftet opp karakteren ved miltiplayer så det er ikke umulig at karakteren ville vært høyere om multiplayer hadde vært testet.

Jeg gleder meg uansett til å prøve og spille igjennom historien så får jeg komme med en egen mening etter det

 

"spoilers" Slapp av litt, og ikke bli helt hysterisk. Har ikke røpet noe som er viktig for handlingen. Men takk politimester bastian, skal ikke si noe mer om noe som kan tolkes slik at det ødelegger for noen fantastiske spilleopplevelser.

 

Ja, hysterisk er vel nøyaktig det jeg er nå! Ser at du virkelig blir en stor ressurs her på forumet!

 

Jeg vil si at det du røpet vil ødelegge en som ikke har spilt spillet i hvordan han eller hun vil komme til å spille gjennom historien. Jeg leste selv akkurat det du skrev av en annen før jeg spilte spillet, og min gjennomspilling ble på mange måter formet av det

 

Ja, men jeg tar den. Ble nok litt ivrig, så beklager det. Tror nok alikevel at spillopplevelsen blir god, det er mange andre element som er langt viktigere enn

det overnaturlige aspektet. :-)

 

Ja, siden du ikke akkurat kan påberope deg å være en ressurs, er det jo godt at det blir litt flere av de. ;-)

Lenke til kommentar

FOLKENS! 7/10 ER EN GOD KARAKTER!

 

Og, jeg ser absolutt ikke hvorfor denne anmeldelsen skal gå "imot strømmen". Her har vi 2 sider velskrevet argumentasjon om hva han mener om spillet, og han argumenterer godt.

 

Hvilke argument synes du var så sabla bra? De fleste har ikke hengt seg opp i karakteren, men at anmelderen har sauset sammen noen dårlige sammenligner med blant annet gears of war, som er et respikka skytespill. Etter min mening skyter han seg selv i foten. ref. tidligere innlegg.

 

Forsto det sånn at dersom du skal la utforskning og eventyrdelen gå på bekostning av overdrevent mye skyting/action så bør jo denne sitte, og hva er vel da mer naturlig enn å se på spill der dette er tilfellet? Er jo ikke slik at han sammenligner hele spillet med GoW...

Lenke til kommentar

Det finnes ingen tvil i verden at GAMER.NO dømmer PS3 spill nord og ned alle som en. Det er bare å se hvordan de gir PS3 spill score i forhold til X360 spill.

 

X360:

 

HALO: ODST, Gamer: 8/10, Metacritic: 8.4/10

Shadow Complex, Gamer: 9/10, Metacritic 8.8/10

Gears of War 2, Gamer: 10/10, Metacritic: 9.3/10

Fable 2, Gamer: 9/10, Metacritic: 8.9/10

 

 

-------------------------------------

 

PS3:

 

Resistance 2, Gamer: 7/10, Metacritic 8.7/10

Fat Princess, Gamer: 4/10, Metacritic 7.8/10

Killzone 2, Gamer: 6/10, Metacritic 9.1/10

Uncharted 2, Gamer: 7/10, metacritic 9.7/10

Motorstorm Pacific Rift, Gamer: 7/10, Metacritic 8.2/10

 

Når det gjelder PS3 spill så er Gamer.no ALLTID mye lavere enn alle andre, når det gjelder X360 spill så er de ofte over eller omtrent hvor gjennomsnittet ligger.

 

Helt tydelig hvordan de stemmer ned PS3 spill, burde ikke være vanskelig å se det.

Lenke til kommentar

Hva er det som er dårlig med pekene hans til andre pill og hvorfor er de dårlige? Når jeg leste igjennom så jeg ingenting galt med språket.

 

Når man i utgangspunktet gir Gears of war 10/10, som kun består av skyting og overdrevet testosteron innpakket i en sabla tynn historie, blir det litt søkt å si at det spillet er så mye bedre. I Uncharted 2 har de ikke fått det til fordi, man må skyte endel, han vil heller løse mysterier. Samtidig sier han at uncharted 1 det er jo helt fantastisk, Det er flere mysterier i 2ern enn 1eren. Jeg har spilt gears of war og uncharted 1, og multiplayeren på uncharted 2. Jeg mener han bruker dårlige argument for å si han er skuffet. Parallellene til gears of war blir feil, etter min mening.

Lenke til kommentar

Altfor mange sider som hyller overhypede spill opp i skyene. Gamer.no tør ihvertfall å se gjennom hypen og servere en ærlig anmeldelse. Vi får se hva "folket" synes når spillet blir tilgjengelig for hvermansen.

Det beste innlegget jeg har lest i tråden.

 

Hvorfor ser dem bare gjennom hypen når det kommer til ps3 spill??

 

Se her!

 

Gamer.no gir jo xbox 360 spill i 85%(grunnlag 14 spill se link) av tilfellene samme karakter eller bedre enn metacritic. Når det gjelder ps3 spill så gir de bare samme karakter som metacritic i bare 57% av tilfellene.

Lenke til kommentar

Haha, Gamer.no gjør det igjen :p Er det mulig? Hadde veldig på følelsen av at dette ville skje :p Nå kan jeg ikke bedømme anmeldelsen når jeg ikke selv har spilt spillet, men jeg håper for deres skyld at du har noen grunner til å klage ihvertfall, selv om jeg aller helst ønsker(og tror) at spillet fortjener mer enn 7/10. Dette var hvertfall en mer profesjonell anmeldelse enn den av Killzone 2. Her er det ikke noe "Playstation kirke" eller "Opp i prekestolen foran Playstation fanboysene".

 

7/10 er ikke en bra anmeldelse, når andre spill får bedre... Facebreaker fikk 7/10... 7 er ikke en bra karakter, den er middels. Man ser om en karakter er bra eller ikke, ut ifra snittet i slike tilfeller...

Lenke til kommentar

FOLKENS! 7/10 ER EN GOD KARAKTER!

 

Og, jeg ser absolutt ikke hvorfor denne anmeldelsen skal gå "imot strømmen". Her har vi 2 sider velskrevet argumentasjon om hva han mener om spillet, og han argumenterer godt.

 

Hvilke argument synes du var så sabla bra? De fleste har ikke hengt seg opp i karakteren, men at anmelderen har sauset sammen noen dårlige sammenligner med blant annet gears of war, som er et respikka skytespill. Etter min mening skyter han seg selv i foten. ref. tidligere innlegg.

 

Forsto det sånn at dersom du skal la utforskning og eventyrdelen gå på bekostning av overdrevent mye skyting/action så bør jo denne sitte, og hva er vel da mer naturlig enn å se på spill der dette er tilfellet? Er jo ikke slik at han sammenligner hele spillet med GoW...

 

Det er nok her uenigheten ligger,de fleste andre anmeldelser går på at mysteriene og "puzzlene" er større og bedre. Det er på en måte mer av ALT ikke bare skyting. Men for all del, det skal jeg jo dømme selv meget snart. :-)

 

Ps. jeg digget GoW for det var jeg, bare så det er sagt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...