Gå til innhold

Shadow Complex - Diskusjonstråd og annen diskusjon rundt spillet


Filmvenn

Anbefalte innlegg

linke jeg har lagt ut tidlig i den tråden, her ser du bra oversikt Shadow Complex Collectibles

Har du henta den nøkelen som er der hvor du finner maska?

 

Jeg trodde det da det er en hvit prikk der, men den er for den masken som var der, så da er det nok der den siste befinner seg. Takk for oppklaringen B)

 

Bare hyggelig, hadde problem selv med å finne den siste.

 

Ja, det kan man.

 

Vel, nå har jeg fullført spillet, og det er ikke akkurat inntrykket jeg får. Velger jeg Continue, havner jeg

på bryggen, like før der Airshipet dukker opp - jeg kan gå tilbake mot venstre, men om jeg forsøker å gå mot høyre blir jeg pulverisert. Er det sånn at jeg må gå under og unngå Lake-området for å kunne fortsette?

 

 

Ja du må gå under.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har kjøpt det jeg også, og spillt ca halvannen time. Har ikke akkurat kommet noe langt for jeg har rotet litt frem og tilbake for å finne ting og tang. Men foreløpig er det meget bra. Havnet et sted der du kan få en achivement.

Der du skal komme deg over vannet så fort som mulig. Det er et helikopter som skyter på deg og et hus midt i vannet. Så på nettet hvordan det skal gjøres, men jeg har ikke den greien som gjør at jeg kan løpe så fort.

Noen som vet om den er langt unna det stedet?

Lenke til kommentar
Hvordan skal man komme til level 50 anyways? Bare løpe rundt i evigheter og skyte folk?

 

Har du henta alt?

 

du kan gjøre som jeg har gjort, begynt på nytt, vis dua har alle gold bar, så kan du hente beste våpnet nor du for pistolen på nytt, du mister alt untatt, lvl og karte ditt. nor du begynner på nytt.

Lenke til kommentar
Hvordan skal man komme til level 50 anyways? Bare løpe rundt i evigheter og skyte folk?

 

Har du henta alt?

 

du kan gjøre som jeg har gjort, begynt på nytt, vis dua har alle gold bar, så kan du hente beste våpnet nor du for pistolen på nytt, du mister alt untatt, lvl og karte ditt. nor du begynner på nytt.

Jepp har alt av items nå, mulig jeg gidder å komme til level 50 etter det har ligget en stund :)

Lenke til kommentar

Greieste måten å komme til level 50 på er å spille hele spillet om igjen på en høyere vanskelighetsgrad. Det er bosser og secrets som gir mest experience, og de finner man jo dessverre bare en gang per gjennomspilling. Ellers vil jeg tro det er mye lettere å klare 13%-achievementen dersom man er level 50 i det man starter, siden man da har ubegrenset spesial-ammo uten pickups, og nokså høye stats fra begynnelsen av.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

JEg har et problem med dette spilet. Jeg har kommet til helt til der jeg nærmer meg siste boss-kamp. og HVER ENESTE gang jeg skur på saven min så fryser bildet. ikke bare bildet. hele xboxen fryser. Dvs at jeg må skru den av manuelt. Jeg får spilt i ca 30 sekunder før det skjer. Dette er ikke et tilfelle som gjelder noen andre spill jeg spiller på konsollen. Noen som har vært borti dette? Noen som kan gi meg noen arme råd for hvordan jeg skal få fullført det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...