Gå til innhold

Shadow Complex - Diskusjonstråd og annen diskusjon rundt spillet


Filmvenn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Go for the 12 Gold Bars before starting a new game. You will unlock a new, secret area, right next to where you got your handgun. Here, you are given access to the golden versions of all the weapons available in the game (including the Intertial Element), which enable double XP throughout your entire Shadow Complex career. No matter how many times you select "New Game," you will always have access

 

Serious Complex : 10 Level up to experience level 50 Possibly the most tedious achievement in the game, you just need to keep leveling up. You can continue your game even after the final boss to keep leveling up. Select [Campaign] > [New]; it will ask to delete your data, select [OK]. Your level, experience and bonuses carry over, but nothing from your Inventory. Remember:

Lenke til kommentar
Hum. Jeg hadde klart å komme meg ganske langt, men så gikk jeg helt feil og satte meg fast.. Det er ingen mulighet til å loade tre-fire saver tilbake?

Det er dessverre ikke mulig, du har bare én savefile :-/

Det ødela spillet for min del =/ Jeg hadde kommet ganske langt, så det frister liksom ikke å spille igjennom på nytt..

 

Sitter her fast i karte? sånn at du ikke kan bevege deg? eller vet ikke hva du skal gjøre for å komme deg vidre?

Lenke til kommentar
Hum. Jeg hadde klart å komme meg ganske langt, men så gikk jeg helt feil og satte meg fast.. Det er ingen mulighet til å loade tre-fire saver tilbake?

Det er dessverre ikke mulig, du har bare én savefile :-/

Det ødela spillet for min del =/ Jeg hadde kommet ganske langt, så det frister liksom ikke å spille igjennom på nytt..

 

Sitter her fast i karte? sånn at du ikke kan bevege deg? eller vet ikke hva du skal gjøre for å komme deg vidre?

 

Prøvd å drepe deg selv?

Lenke til kommentar

Jeg har ikke fullført spillet enda, men jeg er godt på vei - tror jeg. Nettopp fått Thrust Booster-tingesten (to air bursts). Det jeg egentlig lurer på er om man kan vimse rundt i spillet etter at man teknisk sett har fullført det? Altså, springe rundt og plukke opp eventuelle items man mangler etter å ha knertet en eventuell siste boss?

Lenke til kommentar
Litt frustrert nå, finner ikke den siste passkey'n som trengs for å komme til fusion hjelmen. Ifølge dette kartet; http://wikicheats.gametrailers.com/index.p...er-ups#Passkeys har jeg en hvit prikk på alle 12 plassene kartet viser til, men når jeg hentet den på plass 12 fikk jeg beskjed om at det var nr. 11 av 12. Forslag??

 

linke jeg har lagt ut tidlig i den tråden, her ser du bra oversikt Shadow Complex Collectibles

Har du henta den nøkelen som er der hvor du finner maska?

Endret av Morixm
Lenke til kommentar
Ja, det kan man.

 

Vel, nå har jeg fullført spillet, og det er ikke akkurat inntrykket jeg får. Velger jeg Continue, havner jeg

på bryggen, like før der Airshipet dukker opp - jeg kan gå tilbake mot venstre, men om jeg forsøker å gå mot høyre blir jeg pulverisert. Er det sånn at jeg må gå under og unngå Lake-området for å kunne fortsette?

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...