Gå til innhold

Borderlands - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp, 10, 25, 50 og 250.

 

Gikk overraskende "fort", ble ferdig samme kvelden som jeg fant det (igjen, takk for hjelpen - at jeg overså den delen på PC for ett år siden overrasker meg hehe).

 

Har begynt på Secret Armory nå. Fikk tak i en del solide våpen mot slutten av Zombie Island, blant annet 2 Pestilent Defiler og 2 Vitrolic Crux (de fikk jeg sågar med 4-5 minutters mellomrom).

Lenke til kommentar

Har hørt noen rope det med syre også.

 

Forøvrig morsomt å lese gjennom denne tråden og i etterkant se hva jeg tippet og trodde om spillet på forhånd. Den ekstreme hypen jeg bygde opp var absolutt rettferdig - få spill som har fått en så stor oppmerksomhet fra meg både i forkant og underveis.

Lenke til kommentar

Har hørt noen rope det med syre også.

 

Forøvrig morsomt å lese gjennom denne tråden og i etterkant se hva jeg tippet og trodde om spillet på forhånd. Den ekstreme hypen jeg bygde opp var absolutt rettferdig - få spill som har fått en så stor oppmerksomhet fra meg både i forkant og underveis.

Trodde Borderlands var et av de spillene du hadde bestemt deg for å ikke hype? :p

 

@Villanden: Bros before hoes!

Endret av Lexiboij
Lenke til kommentar

Det gikk så fantastisk dårlig :p

 

Sitter fast på General Knoxx nå. Bloodwing klarer ikke ta alt skjoldet på de flyvende robotene dit jeg er kommet og jeg har ikke bra nok elektriske våpen til å ta de selv heller. Jeg er lvl 51, de er level 52.

 

@Villanden: Ærlig talt. Prioriteringer much?

Lenke til kommentar

Spilte Split screen med en kamerat på han sin ps3, er det meningen at man må spille split screen hvor skjermen er delt i fra opp til ned, og ikke den tradisjonelle kuttet i midten?

 

Var det slik at den update til spillet (63mb) hadde med ytelse problemer å gjøre? Fordi det lagget til tider.

Også, jeg likte PC versjonen mye bedre, men sånn er vel det med de fleste skytespill, dog jeg likte splitscreen :)

Lenke til kommentar

Spilte Split screen med en kamerat på han sin ps3, er det meningen at man må spille split screen hvor skjermen er delt i fra opp til ned, og ikke den tradisjonelle kuttet i midten?

 

Var det slik at den update til spillet (63mb) hadde med ytelse problemer å gjøre? Fordi det lagget til tider.

Også, jeg likte PC versjonen mye bedre, men sånn er vel det med de fleste skytespill, dog jeg likte splitscreen :)

 

 

Usikker på om dette kan stilles på. Selv synes jeg vertikal deling var helt greit. Er også litt ytelsesproblemer på Xbox 360. merker det drar ut når folk eksploderer i forskjellige former og farger. Men det er jo egentlig litt kult, det bare fremhever hvor sterk og dyktig du er syns jeg ^_^ Jeg liker Borderlands bedre på konsoll faktisk, PC-porteringen var ikke optimal og jeg er generelt mer glad i å spille på konsoll. Har ~150 timer på PC og ~40 timer på konsoll.

 

@Villanden: Bros before hoes!

@Villanden: Ærlig talt. Prioriteringer much?

 

Jeg legger meg flat ved deres føtter og ber inderlig om tilgivelse. Det skal aldri skje igjen. :)

 

Best forr'æ!

Lenke til kommentar

Snip

Usikker på om dette kan stilles på. Selv synes jeg vertikal deling var helt greit. Er også litt ytelsesproblemer på Xbox 360. merker det drar ut når folk eksploderer i forskjellige former og farger. Men det er jo egentlig litt kult, det bare fremhever hvor sterk og dyktig du er syns jeg ^_^ Jeg liker Borderlands bedre på konsoll faktisk, PC-porteringen var ikke optimal og jeg er generelt mer glad i å spille på konsoll. Har ~150 timer på PC og ~40 timer på konsoll.

 

Synd du spiller på "feil konsoll". :cry:

Eneste som gjør at jeg ikke kjøper Borderlands GOTY til konsoll er at jeg ikke kjenner/vet om som spiller på ps3. Kjenner tydeligvis bare kjedelige folk. <_<

Endret av Lexiboij
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Jepp, CL4-TP - Claptrap - er bare fantastisk.

 

Spillet er morsommere med fler kanskje, om man kommuniserer og har det gøy, men om du er glad i loot og slikt er det nesten best å spille alene. Du får ikke så forbanna mye bedre greier av å være fler, og selv om det er morsomt nok å møte fiender du virkelig bryner deg på til tider så er det ikke verdt det i mine øyne. Det er ingen garanti for at du får det du vil ha uansett ettersom du bør dele på godene og så videre.

 

Jeg liker godt å spille med andre nå, men det er fordi jeg er mer eller mindre ferdig med spillet som ensom ulv.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...