Gå til innhold

Alt om Alan Wake blir diskutert her!!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Voldsomt som folk skal hype dette spillet ut i fra det lille som ble vist. Var ingenting å hoppe i taket for spør du meg, merket jeg ble drittlei å se han kverke zombier ved å lyse på de med lommelykt bare den lille snutten vi fikk se, og så toppet han det hele med et signalbluss! WOW, ikke egentlig......

 

Ble ikke akkurat blown away av dette heller, men jeg gleder meg mest til å kjøre rundt i dagslys egentlig :D Da blir det nok mye eyecandy.

Lenke til kommentar
Tror nok ikke det å drepe zombier er hovedgodteriet i spillet, men heller stemnigen og historien-noe som du ikke kan bedømme ut i fra en liten trailersnutt.

Skal si meg enig der, kommer til å bruke lang tid på dette spillet. Det virker ganske skummelt, men gleder meg innmari.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Tror nok ikke det å drepe zombier er hovedgodteriet i spillet, men heller stemnigen og historien-noe som du ikke kan bedømme ut i fra en liten trailersnutt.

 

For å si det slik, det er nok ikke tanken på overnaturlige beist som har gjort at Alan Wake enda har store forventninger knyttet til seg, flere år etter at det først ble nevnt.

 

Så amen til det.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Jeg nøyde meg med å se kun et av de nyeste klippene. Det ser ut til å bli et strålende spill, så jeg har allerede bestemt meg for å kjøpe det når det kommer. Dessuten er jeg redd for at jeg kommer til å spolere historien, spillets største pluss, for meg selv dersom jeg fortsetter å se flere klipp.

 

Er det bare meg eller ligner den figuren der på Drake, hehe

Med tanke på at Alan Wake ble annonsert før Uncharted så er det vel omvendt? :p Alan Wake er faktisk basert på den finske skuespilleren og forfatteren Ilkka Villi.Link

Endret av Leflus
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Føler at spillet blir veldig annerledes i forhold til hva jeg ventet, uten at jeg helt vet hva jeg ventet.. Rart med det. Satser på å få vite en hel del om det noen uker i forkant, det kan jo ikke være for lite å lese dagene før lansering. Håper inderlig det blir like bra som jeg håper, om kanskje litt annerledes.

Lenke til kommentar

For min del er det mystikken rundt alt som er i spillet som er det store drapunktet. Det å møte fiender man rett og slett ikke vet hva er er noe jeg elsker i alle spill, og den samme mystikken er jo det som gjorde de første sesongene av Lost så poulære. Denne lille videoen pirrer videre på mystikken, om enn så lite, ved å vise en fiende som forsvinner.

 

Det virker sannsnynlig at det er på grunn av lyset, men det at jeg ikke vet er så pirrende :p

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...