Gå til innhold

Alt om Alan Wake blir diskutert her!!


Anbefalte innlegg

Ny video, på Facebook av alle steder, viser hvordan HUD´en vil se ut.

 

 

HUD'en er ikke helt bestemt enda, bare så det er sagt :)

 

Jeg ante forresten ikke at det var Alan Wake interesserte på Gamer. Bli nå med i nettsamfunnet vårt slik at dere får holdt dere oppdaterte og får svar på det dere lurer på. Vi skal straks ha en session hvor dere kan få stille Sam Lake (Mannen som skrev Max Payne spillene og som har skrevet Alan Wake) spørsmålene deres. Vi er bare en håndfull med nordmenn der inne, så hadde vært kult om noen av dere ville bli med i gjengen.

 

http://forum.alanwake.com/

 

Håper vi snakkes der :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

gleder meg så sykt til dette :D

skal GARANTERT kjøpe det, håper bare ikke dette er så oppskrytt som alone in the dark og slike tittler. med så lang utvikling så bør de jo ha fått til noe bra her da.

 

liker spesielt godt det at det kommer flere episoder etter spillet har komt ut så det blir nesten som å følge med på en serie. eg håper dette kommer ut rundt mars en gang. då har eg penger til det :p

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Alan Wake - Limited Edition

 

post-19-1100166527_thumb.jpg

 

Hardbound in quality linen, the Limited Collector’s edition is designed to resemble a hardcover book. The Limited Collector's Edition will include:

  • Game Disc in box with unique art
  • Exclusive In-Game Audio Commentary and Hints by Remedy
  • “The Alan Wake Files” – a 144pg book that includes a short story written by Alan Wake and compiles the FBI dossiers investigating the events in Bright Falls, WA
  • Exclusive Audio Disc with Soundtrack and Score
  • Game Add-on token redeemable on Xbox LIVE for the first Alan Wake add-on content pack
  • Exclusive Xbox disc with special content: Alan Wake Xbox Live Theme and Alan Wake Avatar for Xbox LIVE

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Nice! Bare så synd logoen til X360 bryter designet så voldsomt på alle spill cover! Minner litt om en slags frokostblandings eske...

Jeg fant nettopp et nytt bilde. Det ser ut til at coveret som inneholder selve spillet er fritt for xbox-logoer. :)

 

post-209-1100169707_thumb.jpg

Den skal jeg ha! Den var jo bare rå!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...