Gå til innhold

Alt om Alan Wake blir diskutert her!!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmm. Alt ser bra ut, men det gav meg ikke Omg feelinga, der jeg bare sitter å venter på hva som skjer rundt neste sving! kanskje rett og slett alan wake har død litt ut i og med at det er et spill jeg husker vi fikk vite om i 2005/2006 ? et sted. gått så lang tid.

Lenke til kommentar
hmm. Alt ser bra ut, men det gav meg ikke Omg feelinga, der jeg bare sitter å venter på hva som skjer rundt neste sving! kanskje rett og slett alan wake har død litt ut i og med at det er et spill jeg husker vi fikk vite om i 2005/2006 ? et sted. gått så lang tid.

 

Tenkte det samme som deg der. Ble ikke direkte imponert av den videoen, har på en måte sett det før i andre spill. Men skal nok ha det uansett :)

Lenke til kommentar

Voldsomt som folk skal hype dette spillet ut i fra det lille som ble vist. Var ingenting å hoppe i taket for spør du meg, merket jeg ble drittlei å se han kverke zombier ved å lyse på de med lommelykt bare den lille snutten vi fikk se, og så toppet han det hele med et signalbluss! WOW, ikke egentlig......

Lenke til kommentar
Hva er greia med den sinnsyke lysstrålen fra våpenet hans? Ser jo ut som noen har tatt lightsaberen til Travis Touchdown seriøst.

 

Usikker på dette spillet gitt, kanskje en skjult juvel?

 

Eg tolket disse effektene som at man må belyse målet sitt en viss periode for at eit evt. hagleskudd skal kunne skade det. Eller noe sånnt :p

Lenke til kommentar

Grunnen til at folk blir hypet er vel den stemningen man forventer spillet skal ha, og det føler jeg den siste traileren gir en god indikasjon på at de fått til. Det er historien som står i sentrum her, gameplayet er det ingen som forventer skal være revolusjonerende. Dette er ikke inFamous hvor man flyr rundt med superkrefter i en sandkasseverden.

Lenke til kommentar

Enig i det som Pushthepramalot seier.

 

Her er det historia, og stemninga som står i sentrum. Eg ser lett for meg at dette spelet kjem til å ha ei heilt fantastisk historie. Me veit jo alle kva Remedy har fått til før. Eg ser ikkje vekk ifrå at Alan Wake kjem til å sende kalde gys nedover ryggen min når eg speler det.

 

Gledar meg stort.

Lenke til kommentar

Alan Wake ser helt fantastisk ut. Grafikken var glimrende og stemningen var rett og slett episk. Jeg må nesten også honnøre fysikken, da jeg synes Mr. Wake's bevevgelser så svært naturlige ut, spesielt når han løper ned trappa. Dette blir trolig tidenes spill for min del. Jeg både tror og håper dette.

Lenke til kommentar
Hva er greia med den sinnsyke lysstrålen fra våpenet hans? Ser jo ut som noen har tatt lightsaberen til Travis Touchdown seriøst.

 

Usikker på dette spillet gitt, kanskje en skjult juvel?

 

 

Slik jeg så det var det ikke noe mer enn en enkel lommelykt, de spesielle lyseffektene som kommer opp er reaksjonen av lyset som treffer motstanderne.

 

Personlig tror jeg dette blir som om Stephen King skulle ha skrevet en vestlig versjon av Silent Hill, og blandet det i en suppe sammen med Dead Space og store åpne områder.

Man må ikke glemme at selv om man får se et ganske smått område i filmen, er det som har blitt diskutert mest rundt spillet stemningen, de store omgivelsene man er lovt og historien.

Lenke til kommentar

Uten denne tittelen så er 360 ganske så død for min del ja :)

Beholder 360en bare for dette spillet og kansje Gears 3 viss det rekker å komme på 360en da :p

 

Håper at jeg blir sjokkert av dette spillet som jeg ble med Resident Evil 4 til Gamecube som tok meg med storm!!!

Endret av Toman
Lenke til kommentar
Hva er greia med den sinnsyke lysstrålen fra våpenet hans? Ser jo ut som noen har tatt lightsaberen til Travis Touchdown seriøst.

 

Usikker på dette spillet gitt, kanskje en skjult juvel?

jeg forsto det sånn at fiendene ikke tåler lys, virker som om skumle ting bare skjer om natta i dette spillet..

STORGLEDER MEG :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...