Gå til innhold

Noen som skal se Eurovision denne uken?


Eurovision 09  

  1. 1. Skal dere se Eurovision 09?

    • Ja, så klart!
      37
    • Nei, aldri i livet!
      27


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt ærlig så ødela Svabø hele greien med den forbanna masingen sin. Fikk ikke hørt noe som helst fordi hun skulle komme med masse skivp, som ikke engang var morsomt. Fikk personlig lyst til å reise til Moskva å slå henne rett ned! Håper hun aldri får kommentere noe igjen. Men gøy at Alexander vant ivertfall, også så overbevisende!

Lenke til kommentar

@toman85: Så man må ha sett mye MGP for å like sangene? Er det fordi musikken der krever en viss tilvenning? Eller kanskje jeg ikke har moden nok smak for å nyte all kvalitetsmusikken man disker opp med i den konkurransen.

Endret av drugiS
Fjernet unødvendig quote.
Lenke til kommentar

Men når du nevner det så kan du ikke like Eurovision, enkelt å greit.. Det er bedre en den rappen og technomusikk som er ute nå med Dj bla bla, Lil Wayne, største fagen av alle....

 

 

Rybak skriver mer historie en alle artistene ever mener jeg... :D

Jeg synes Eurovision har masse bra musikk, forskjellige sjangrer og du får forskjellige innblikk i de forskjellige landenes kultur og historie enn for eks USA som er helt dødt når det gjelder musikk... Samme ting det går i

"bling bling" shit, tit fuck, money, shake, ass, banga hoes"

:p... Dæven Alexander Rybak skriver historie!!

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Men når du nevner det så kan du ikke like Eurovision, enkelt å greit.. Det er bedre en den rappen og technomusikk som er ute nå med Dj bla og bla, Lil Wayne, største fagen av alle....

 

 

Rybak skriver mer historie en alle artistene ever mener jeg... :D

 

Rybaks sang var bra og et steg i riktig retning hvor ikke alle sangene er ballader eller i helt lik stil.

Lenke til kommentar

Synnøve Svabø var helt jævlig. Eller som Eplefe sa det: "Hun var verre en jævlig". Gled deg til å få høre om hennes sokkeinnlegg i BHen, hennes sammenligning mellom Rybak og Hitler og alt det andre vrøvlet jeg ikke fikk med meg. Jeg har sendt klagemail til NRK nå.

Endret av Mokko
Lenke til kommentar
Men når du nevner det så kan du ikke like Eurovision, enkelt å greit.. Det er bedre en den rappen og technomusikk som er ute nå med Dj bla bla, Lil Wayne, største fagen av alle....

 

 

Rybak skriver mer historie en alle artistene ever mener jeg... :D

Jeg synes Eurovision har masse bra musikk, forskjellige sjangrer og du får forskjellige innblikk i de forskjellige landenes kultur og historie enn for eks USA som er helt dødt når det gjelder musikk.

Støtter deg fullt ut i det.

 

Eurovisjon er like mye en smakssak som alt annet. Enten liker du det eller så gjør du det ikke. Enkelt og greit. ;)

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Først og fremst hva regnet NRK med når dem fikk Synnøve Svabø til å kommentere? Det ble etter min mening veldig slitsomt i lengden men med noen gullkorn som garantert fikk endel til å sette kaffen i halsen i di tusen hjem.

 

Og til dere som oppretter Facebook grupper mot Synnøve Svabø....dere er en gjeng patetiske idioter. Jeg er mer flau av dere en å høre på Synnøve Svabø....

 

Når det er sagt så er nok ikke kommentator yrket Synnøve Svabø sin styrke, humor og tull og tøys derimot er dama en sprudlende humørbombe å se på!

Lenke til kommentar
Først og fremst hva regnet NRK med når dem fikk Synnøve Svabø til å kommentere? Det ble etter min mening veldig slitsomt i lengden men med noen gullkorn som garantert fikk endel til å sette kaffen i halsen i di tusen hjem.

 

Og til dere som oppretter Facebook grupper mot Synnøve Svabø....dere er en gjeng patetiske idioter. Jeg er mer flau av dere en å høre på Synnøve Svabø....

 

Når det er sagt så er nok ikke kommentator yrket Synnøve Svabø sin styrke, humor og tull og tøys derimot er dama en sprudlende humørbombe å se på!

 

Men må si at det er veldig få som egentlig bryr seg om at hun putter tennis-sokker i bh'en sin.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...