Gå til innhold

Noen som skal se Eurovision denne uken?


Eurovision 09  

  1. 1. Skal dere se Eurovision 09?

    • Ja, så klart!
      37
    • Nei, aldri i livet!
      27


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
Bare jeg som ble fette irritert over "en viss kommentator" som konstant pratet med en ekstremt irriterende stemme som overdøvet alt det de andre på tv'en sa?

 

Nei, hun var helt jævlig. Møkkakjerring :angry:

Lenke til kommentar
Bare jeg som ble fette irritert over "en viss kommentator" som konstant pratet med en ekstremt irriterende stemme som overdøvet alt det de andre på tv'en sa?

 

Ikke bare du! Hun er sykt morsom, men grensen gikk da hun snakket om sokker under bh'en når Norge skulle dele poeng!

 

Edit: Irriterte meg sykt at han gamle programlederen for mgp hang rundt det norske laget som en linselus! Han har alltid irritert meg, og nå prøver han å komme på tv igjen siden ingen vil ha ham med lenger

Endret av Snapz
Lenke til kommentar
Alexander har erobret Moskva, noe Hitler ikke klarte.

 

Sammenlignet hun virkelig Alexander med Hitler?

 

Hun eide da!

" Den islandske skjønnheten er en ekte skjønnhet, ikke som de andre jentene her i silicon valley. De sprekker nærmest bare man kommer borti dem!"

 

"Den greske musikern har klart å vaske den fine hvite skjorten hams for varmt, så nå må vi se på den knøttlille spretne kroppen hans og de overdrevne brune brystene!"

 

:lol: Hun er så rå

Endret av Snapz
Lenke til kommentar

Gratulerer med seieren kjære landsmenn, selv om ikke MGPs størst fan sitter på dette forumet.

En flott sang og en fantastisk seier!

 

Kommentatoren var utrolig morsom og gøy å høre på, derimot hater jeg Per Sundnes som er skikkelig opptatt av å skulle være på tv. Irriterende!

 

Alexander har erobret Moskva, noe Hitler ikke klarte.

 

Sammenlignet hun virkelig Alexander med Hitler?

 

Hun eide da!

" Den islandske skjønnheten er en ekte skjønnhet, ikke som de andre jentene her i silicon valley. De sprekker nærmest bare man kommer borti dem!"

 

Var fantastiske morsomme kommentarer som falt ut av hun kommentatoren!

Lenke til kommentar
Kommentatoren var utrolig morsom og gøy å høre på, derimot hater jeg Per Sundnes som er skikkelig opptatt av å skulle være på tv. Irriterende!

 

Det var det han het ja! Faen for en linselus, man skal lete lenge etter en som er like apatisk og hysterisk opptatt av den lille publisiteten han har mistet :angry:

Lenke til kommentar

Satt hele kvelden med gameboyen i hånda og gav blanke f, mens madammen glodde intenst på skjermen og fulgte så nøye med:p men må innrømme at når poengene datt inn og datt inn, ble jeg temmelig revet med og når vi faktisk vant var det litt stort. Mest pga låta er litt mer Norsk, og var tross alt 17 mai. Ble litt rørt ja.

 

Og synnøve svabø? er det det ho heter? fy f for en skravle kjerring:/ lite morsomt sier hun også

Lenke til kommentar

Forresten må jeg le litt av han croatiske. På semifinalen avslørte kommentatoren at han er teologistudent og skal bli prest. Morsomt at han da har valgt å ha 5 jævlig heite jenter bak som står og beføler seg selv! Makan til kåt prest skal man lete lenge etter :lol:

Lenke til kommentar

Moro at Norge vant, men Synnøve Svabø som kommentator var jo fullstendig krise! Skravler som en foss, ikke mulig å få med seg en dritt, og snakkleifer i annehver setning. Ikke er hu det grann morsom heller. Pliiiiiiiiis bytt hu ut med noen andre!

Lenke til kommentar

Gratulerer så mye, Norge! Vi vant, og det på selveste 17. mai, kan det bli bedre? Og apropos Synnøve Svabø, så er hun mor til en i klassen til broren min, så vi "kjenner" henne litt. Men i den posisjonen hun var i kveld skulle hun ikke ha vært, jeg vurderer seriøst å sende inn en klage til NRK. Da hun begynte å snakke om sokker i BHen under stemmegivninger, døde jeg litt.

Lenke til kommentar
Får vel gratulere dere som føler at vi har vunnet VM. :p

 

Morsomt å vinne, men nivået på låtene i MGP er skremmende dårlig.

 

Da har du ikke sett mye grand prix desverre.. For ung...

Dette er det beste året jeg hatt innen Eurovision :D... Dette ble mitt 16 år med Eurovision!!!

 

Viss Norge skal ha Eurovision i Spektrum da skal jeg faen resie der!!!

Synes det var toppnivå på over 7 sanger så du kan ikke si nivået er skremmende, unger idag jaja...

Lenke til kommentar

Utrolig artig at Alexander vant, men som mange andre i denne tråden er jeg utrolig irritert over kommentator Synnøve Svabø det ble rett og slett for mye prating. Ville få med meg noe av det de sa i poengutdeling, men 50% av tida hører jeg bare henne kakle i et sett. Jaja deilig med norsk seier uansett, da er det også godt å hete Alexander akkurat idag! Gratulerer Norge for både MGP og 17 Mai :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...