Gå til innhold

Coca Cola skal i samarbeid med microsoft gi bort 3 millioner MS Poeng


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nemlig! Brusen hadde jeg kjøpt uansett; får jeg en valuta jeg kan bruke på å få billigere spill i samme slengen, where's the catch?

 

Et ord: Rotfylling.

 

Edit. Faktisk så lurer jeg litt på hvor mange ms points man kan få for prisen av en rotfylling.

 

Var hos tannlegen for ikke lenge siden, og fikk høre at jeg har god munnhygiene. Forøvrig så er det gratis. Kjøper en flaske om fem kvarter!

Lenke til kommentar
Pusser ikke tennene hver dag og spiser masse godte/brus, og INGEN hull i tennene? Gratulerer, du må ha like sterke tenner som Jaws. Har pusset hver morgen og kveld så lenge jeg kan huske, men har hatt hull alikevel :(

 

bare vent, om du fortsetter som nå, får du hull etterhvert.. Jeg er snart 30 og har kun hatt 1 lite hull, som ikke er rotfylt engang.. :D

Lenke til kommentar
Samma her! Spiser godteri og drikker brus, men har aldri hatt hull i tennene. ;) Pusser tennene veldig ofte, men ikke hver dag, da tar jeg en tyggis istede. Kan jo ikke slite ut tenna på å pusse dem ;)

Heldiggris. Pusser tenna to ganger om dagen pluss tanntråd annenhver, men får hull likevel.

Lenke til kommentar
Samma her! Spiser godteri og drikker brus, men har aldri hatt hull i tennene. ;) Pusser tennene veldig ofte, men ikke hver dag, da tar jeg en tyggis istede. Kan jo ikke slite ut tenna på å pusse dem ;)

Heldiggris. Pusser tenna to ganger om dagen pluss tanntråd annenhver, men får hull likevel.

I haz Üba theets! :p

 

OT igjen: ja, det blir nok som Nesumar sier, desverre :(

Lenke til kommentar

Kan være når man har dårlige tenner kan være fra familien, arvelig er en stor del av tennene dine, men ikke alltid

Jeg har en slekt som har skikkelig dårlige tenner, han ene onkelen min har 6 tenner i kjeften som er ekte, mens resten er gebbiss.. Har hatt noen hull selv, men ikke så mye som mangen andre har :p

 

Viss dette skjer i Europa skal gjørs på å kjøpe masse brus for Gears 2 map packen og spare opp til GTA IV LAD :D

Lenke til kommentar

Jeg lar meg ikke lure. La oss anta at dette er for EU også. Da blir det 3 mill poeng fordelt på hvor mange millioner spillere eller colas-flasker? Og hvis man må registere seg og kanskje kan vinne? Menmen, sikkert en grei bonus hvis du drikker coca cola fra før av. Jeg kommer ikke til å kjøpe noe mer coca cola enn en flaske i ny og ne.

 

edit: Altså ikke kjøpe mer enn det jeg gjør nå.

Endret av Foucault
Lenke til kommentar

Enig med Foucault. 3 millioner blir forsvinnende lite med tanke på hvor mange flasker cola som blir solgt.

Drikker ikke cola heller, så denne kampanjen vil jeg nok forbigå i stillhet. Hvilket er bra for de som ønsker å delta, da blir det én mindre som kjemper om poengene. Dere trenger ikke takke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...