Gå til innhold

Spill til Dell XPS M1330

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, Har en Dell XPS M1330.

3 GB ram, Core duo T7500 2,2 GHz, og det standard 128 mb Gforce 8400m kortet.

Jeg trenger da noen spill som kjører ok på ruklet.

Sitter med Kyssesyken og en lang sykemelding, så må ha noe å finne på ;)

Kan nevnes at jeg er glad i Strategispill og Rollespill type Settlers, Homeworld, Oblivion, Fallout og denslags.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei jeg har kost meg mange timer med civilizaton 4 serien. Det er ganske så godt tidsfordirv.

ellers så kan du prøve et lite spill som heter Harvest:Massive enconuter! Dette er ganske så simpelt å komme inn i men gud så vanskelig å mestre!

Det kan blandt annet fås kjøpt på steam for en billig penge tenker jeg! Meget bra strategi spill!

Mount and blade er jo en klassiker da men litt usikker på om pcen din faktisk greier å dra det spillet da det skal jeg ærlig innrømme!

Men om du får til det så er det absolutt noe å tenke på å kjøpe:-)

Eller så har du jo colonisation og som er et morro spill Ellers så kan du stikke innom Good old games

og kjøpe deg evt stronghold serien! (slotts simulator) Lagt en del timer i det og:-)

Ellers så har du Port royale 2 noe so mer min faviritt! Lykke til da! og god bedring!

Skrevet
Heisann, Har en Dell XPS M1330.

3 GB ram, Core duo T7500 2,2 GHz, og det standard 128 mb Gforce 8400m kortet.

De fleste spill frem til dags dato har nok en sjans her. Ikke nødvendigvis med grafikkinnstillinger på full pupp, men det er ikke umulig å spille nye spill på den.

Kan nevnes at jeg er glad i Strategispill og Rollespill type Settlers, Homeworld, Oblivion, Fallout og denslags.

Spill Settlers III :) Har selv blitt helt hekta på det det siste halvåret. Settlers II: 10th aniversary edition er også stas.

Ellers er det helt opp til deg. Jeg mener at XPS ikke er spesielt rammet av laptopers generelle spillallergi, og kan brukes til akkurat hva du vil.

Skrevet (endret)

Warcraft! Hvis du vil risikere å ha mye å gjøre fremdeles etter at du har vlitt frisk kan du jo begynne med WoW også! :p

Endret av Joananas
Skrevet
Warcraft! Hvis du vil risikere å ha mye å gjøre fremdeles etter at du har vlitt frisk kan du jo begynne med WoW også! :p

WOW utgår, been there done that. Im never going back! Kjenner meg selv såpass godt at det er ikke sunnt om jeg begynner med det igjen.

XPS er greie til det meste men M1330 er ikke akkurat en racer på spill, 128mb grafikkortet setter en liten brems. Går du en størrelse opp 1520 så fungerer det meste brillefint.

Har Settlers 6 liggende, men ble litt for tungt for stakkars maskinene min.

Fikset meg Fallout 1 og 2 ppå good old games iallefall:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...