Gå til innhold

Fable II - Bli med å lek med dukker!


Anbefalte innlegg

Prøver meg igjen her som godtfolket samlet seg jeg =)

Ser det er mange som vil bytte dukker til DOLLCATCHER achievementen i Fable II. Har irritert med over denne i lengre tid selv, de siste 10 av 1100 som gjeiper til meg, men jeg ikke har ork til å bruke masse tid på. Jeg er sikkert ikke alene =)

 

Uansett, her er forslaget: Hvis vi samler inn en komplett samling dukker til achievementen, kan denne samlingen gå runden til de som mangler. Altså, hvis en av oss har en komplett samling kan man møtes ingame, gi person #2 en av dukkene så trigger achievementen (bekreftet, "watch another play collect...") og gir så dukken tilbake. Rince and repeat. Høres ut som en plan?

 

Jeg kan godt stå til tjeneste å låne ut samlingen en stund, så bytter vi bare etterhvert. Først trenger vi å samle inn en av hver dukke - post en kommentar med hvilken du har en ekstra av du gjerne vil donere, og ditt livenick. Jeg kommer runden og samler inn til vi har et komplett sett. Deretter er det bare å sette seg opp på lista over de som trenger, så kommer vi runden og låner ut.

 

Stor takk til alle som var med å bidro! Bare å komme innom så får du låne samlingen for achievement =)

 

---------------------------------------------------------------------------

Vi har komplett samling!:

Theresa

Reaver

Garth

Hammer

Lucien

Endret av Ellusion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Supert! Sender en melding/adder til de som vil donere =) Oppdaterer original tråden etterhvert som det kommer på plass.

 

Dukkene (1 unik pr. live konto) vinnes på skytebanen hvis du plasserer #2 eller bedre. Ikke så lett, men fra x360achievements.org:

 

Talk about an annoying achievement. There are 6 (Garth, Reaver, Hammer, Lucien, Theresa and Hero doll) hero dolls in Fable 2. 1 of which can be bought from the General Trade store (the Hero doll (generic with British pants) but you can only unlock one of the other 5 in your game, so swapping them with friends is a necessity. You'll get your character hero doll from the Shooting Gallery in Westcliffe which is the second prize; between 150 and 175 points. It can be quite tricky, but if you concentrate on head shots; you can get +3 for every target instead of +1, so take your time if needs be... But not too long.

 

Tips for the Shooting Gallery:

 

* 1 headshot is equal to 3 body shots, so take that extra second to line up.

* Practice makes perfect; learning where they pop up and moving is a good way to get ahead.

* Try to aim for about 60 on sections 1 and 3 (easiest) leaving yourself with 30 for section 2 (although it's more than easy to get a lot more than that).

* Sticking to one area on the shooting gallery can help. e.g. The roof on section 1, the far left of the bridge and hut on section 2 and the platform on section 3.

* If it seems impossible to get a headshot because of the scenery, chances are the bullet will pass through it, so take that in to account on some (namely the dude in the doorway on section 1 and the dude on the far left of the bridge on section 2).

* If you can, try and use the Master Flintlock Pistol because it has good accuracy, good rate of fire and a quick reload time, although, the Championship Pistol is just as good.

Lenke til kommentar

Da har jeg fått inn første dukke, stor takk til bigmanjokk! Et par ekstra dukker fikk jeg også, så skal prøve å bytte til meg et par fra andre steder. Oppdaterer hovedposten.

 

Al Capone: Venter spent på hva du har =)

AltF4 & Cerandin: Var guiden til hjelp, og får dere en dukke ut av skytebanen?

Lenke til kommentar
Da har jeg fått inn første dukke, stor takk til bigmanjokk! Et par ekstra dukker fikk jeg også, så skal prøve å bytte til meg et par fra andre steder. Oppdaterer hovedposten.

 

Al Capone: Venter spent på hva du har =)

AltF4 & Cerandin: Var guiden til hjelp, og får dere en dukke ut av skytebanen?

Har ikke fått prøvd enda, sitter på jobb og skole alle dagene, men skal prøve til helga :)

Lenke til kommentar
Da har jeg fått inn første dukke, stor takk til bigmanjokk! Et par ekstra dukker fikk jeg også, så skal prøve å bytte til meg et par fra andre steder. Oppdaterer hovedposten.

 

Al Capone: Venter spent på hva du har =)

AltF4 & Cerandin: Var guiden til hjelp, og får dere en dukke ut av skytebanen?

 

 

Har ikke prøvd enda, tryna på jobb her om dagen (akk, de sa barnehageonkel var snill jobb) så min høyre tommel er i respawnmodus om du vil :p

Lenke til kommentar

Supert AltF4!! Adder deg, og kommer en tur innom til uka =) Klarer du flere er det bare supert. Jeg holder et øye på en tråd over på 360achievements org og prøver bytte til meg de vi mangler, med de vi har til overs.

 

Mr Foxhound: Ingen problem, alle er velkommen =)

Lenke til kommentar
Dette er dukkene jeg har:

2x Porcelain doll

1x Ragdoll

2x Hero doll

1x Lucien doll

 

Vet ikke hvem av dem jeg får på shootingrangen

 

Edit: fikk lucien på shooting rang, hva er alle de andre?

Bare random spacefillers vil jeg tru, ikke vet jeg, men er bare Lucien som trengs såvidt jeg vet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...