Gå til innhold

Microsoft: "Vi skal overgå Killzone 2"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
vi vet jo at et nytt halo spill kommer ( Halo:Odst ) kanskje det kan ta grafikken til killzone 2 ? jeg vet ikke

Halo odst skal bruke Mytic map packen til multiplayer så det vill nok ha samme grafikken som halo 3. Og expansion packs har aldri bedre grafikk en selve spillet (ikke som jeg vet ihverfall)

Det er jo i teorien et helt nytt spill? Eller tar jeg feil her nå?

Lenke til kommentar
Jeg tenker med en gang på det mystiske Alan Wake. Det er vel det eneste spillet vi ikke vet om enda, som vi ikke vet hvordan ser ut heller :p

 

Alan Wake ja, det har jeg nesten glemt iom at det er så lenge siden vi har fått noe håndfast på den. Hvis grafikken på det blir som det Max Payne var i sin tid så kan det jo godt være mulig det er denne det dreier seg om. En kilde jeg har snakket med i Microsoft sier at de har "flere titler på lur" som de er klare til å vise frem.

Lenke til kommentar
Aldri helt forstått hypen rundt Alan Wake. Pene bilder og knapt noe annet info? Bildene begynner vel å dra på årene også.

 

Hypen er vel at Remedy står bak!:)

De har lagd noen av de herligste skyte spillene i historien Max Payne 1 og 2.

Det vi har sett av Alan wake ser ihvertfall spennende og nydelig ut, så kan være det, syns det er på tide med noe ny info om spillet, sett frem til det så lenge nå.

Lenke til kommentar

Hypen til Alan Wake startet allerede på første pressevisning på E3 2005, der journalistene ble full av begeistring. Fra der har hypen bare gått oppover, og alt som er blitt vist fra spillet har vært imponerende, inklusive traileren som kom like før jul. Gameplay er det "ingen" som har sett ennå, men med Remedy som utvikler er det i alle fall en tittel verdt å følge med på om ikke annet.

Lenke til kommentar

Jeg tviler ikke ett sekund på at det kommer spill, både til 360 og PS3 som overgår Killzone 2. Synes ikke det var rare forskjellen på Killzone 2 og GeOW 2 heller...

 

Jeg tviler ikke ett sekund på at det kommer spill, både til 360 og PS3 som overgår Killzone 2. Synes ikke det var rare forskjellen på Killzone 2 og GeOW 2 heller...

Lenke til kommentar
Kan virkelig et 360-spill klare å overgå Killzone 2 sin grafikk før den neste generasjonen banker på døren?

Spør du meg har det allerede skjedd med Resident Evil 5, som i tillegg er multiplat.

Og selvfølgelig kommer det andre spill også, men så kommer Sony med noe nytt som er bedre igjen.. og slik fortsetter det.

Either way, I win!

Endret av KEELr
Lenke til kommentar
Microsoft kommer garantert til å lage spill med bedre grafikk enn KZ 2, det vil alle andre gjøre i fremtiden også.

 

Sefninge. Tror ikke hverken 360 eller PS3 har nådd fullt potensiale.

 

En antitetisk tolkning av "Vi skal overgå KZ2" er vel forsåvidt "Vi har aldri greid å lage noe som overgår KZ2 til dags dato."

Lenke til kommentar

Men så husk att 360 har vært lengre ute på markedet en PS3, og da kan utviklerene mer om 360 enn PS3, sier seg selv. Jeg synes att PS3 sine spill er flottere en 360 sine, og har bedre lydbilde vel og merke....

Når MS har vist dette "spillet" så er vel God Of War 3 på vei som sies skal ha smooth graphics

 

Det er jo tidspørsmål at Killzone 2 blir slått grafiskt sett, så dere må ikke glemme att Killzone 2 kom ut i 2009 og viser den flotte grafikken som er i Killzone 2, 2 år levetid etter PS3 lanseringen, mens Gears 2 viser flott grafikk fra en snart 4år gammel maskin.... Mye og si!!

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Ingen som sier noe imot det Toman. Tvert imot. Alle her har vel sagt at det alltid vil kun være et spørsmål om tid før det kommer et nytt spill som overgår dagens grafiske konge. Uavhengig av plattform så vil dette skje før eller senere, og å se at Microsoft absolutt ikke gir opp kampen på den visuelle siden er et godt tegn for oss alle, da det spisser til konkurransen.

Lenke til kommentar

Playstation 3 er 11 måneder og 19 dager yngre enn xbox 360 når det snakkes om lansering dato

 

 

det mange _glemmer_ er at PS3 ble utsatt minst 1 gang og skulle lanseres bare noen få måneder etter 360

 

så utviklere har vel hatt _nesten_ like lang tid med utviklings kit på begge maskiner

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...