Gå til innhold

Forza Motorsport 3 - Diskusjon og pratetråd


Lakus

Anbefalte innlegg

Er den offisielle banelisten lagt ut? håpar inderleg at Spa Francochamps bana i belgia er med. NFS shift har den utruleg nok.

 

Banene kan du se HER. Rimelig trafikk, så det kan ta en liten evighet å laste bildene.

 

Ellers så kan de lastes ned i en zippa versjon HER så lenge det varer :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Regner med at Elkjøp har det til 399,- på dagen jeg. Uansett, om de ikke har det går det greit med den ekstra hundrelappen :p

 

Tror aldri jeg har vært like spent for et bilspill noensinne, da jeg egentlig ikke er noen racing-fan. Forza 2 sine muligheter til å lakke og styre med bilen derimot frelste meg, og nå som jeg har spilt Forza 3 demoen såpass mange ganger føles det riktig. Bilene sitter på veien slik jeg forventer at de skal og de later til å faktisk ha sin egen vekt osv. Det er vel den største grunnen til at jeg ikke har likt lignende spill tidligere (at de har manglet det jeg nevnte).

Lenke til kommentar

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Ingen glipp, det er lefdal som har dette tilbudet; http://www.lefdal.com/product/spill-konsoller/xbox-360-spill/X360FORZA3LE/x360-forza-motorsport-3-limited-edition

 

Men elkjøp bruker å ha noen gode tilbud i helgene, så det kan være lurt å følge litt med der for de som ikke har bestilt spillet ennå.

Aha... Ser det nå :) Vanskellig det der, nettbutikkene dems er jo tilnærmet helt like!

 

Og jeg må si, jeg liker virkelig dette:

 

«Forza Motorsport 3» er et beist av et spill. #VG

 

One of the best racing games ever made. #IGN

 

En eksplosiv blanding av begjær, lidenskap, motorolje og perfeksjonisme. #Gamer.no

 

«Forza Motorsport 3» til Xbox 360 er det beste bilspillet til konsoll noensinne. #Spillmagasinet.no

 

Dette blir stort! Veldig stort!

 

 

Jeg bestilte fra Lefdal idag tidlig, da var prisen 449! Er det fortsatt og :)

 

 

-

Angående bil listen, hvorfor skal de bare ha med golfer fra VW alltid! <_<

Bora VR6, Touareg og Rocco er jo med. Dog det hadde vært fint med Corrado, samt GTO stylinga til den ^_^ Men ingen ting slår jo 1'er GTI'en likevell. Så det så :p Det vet jeg at jeg skal ha en gang, råere bil med bbs rs og luft skal du lete lenge etter :)

 

Rettelse: Corrado VR6 er med. La ikke merke til den :innocent:

Lenke til kommentar

Noen som har noen tips til drifting i demoen? Har lyst til å prøve det da det å kjøre rundt banen har jeg allerede gjort "noen" ganger :p

Ratt eller kontroll?

 

 

Merker irritasjonen vokser noe grasalt etter å ha faila hundrevis av ganger på drifting. R8'n er som en murstein mens porschen er som ei fjør. Gah... Visste ikke at B på rattet var håndbrekk, så for å få skli på rompa så girte jeg ned til revers i svingene, ga litt gass, og så bånn opp på 4 gir for ikke å spinne helt ut :D De gangene jeg klarte det helt perfekt var helt ekstremt deilige, det var dog veldig få ganger :(

Lenke til kommentar

Liste over bilene:

http://www.youtube.com/watch?v=YLwGurTJWx0

 

1:35 - Dodge Charger Daytona. Dette bekrefter vel egentlig at dette er Chargeren som følger med i den gratis DLC-pakken som kommer ved release! DEN blir førsteprioritert på lista mi altså!!

 

Andre høydepunkt er jo selvsagt:

1:05 - 1979 Chevrolet Camaro, 1960 Chevrolet Corvette, og 1990 Chevrolet Camaro IROC-Z.

2:24 - 1980 Fiat Abarth.

5:09 - 1987 Pontiac Firebird Trans Am GTA.

5:52 - Saleen S331 Supercab.

 

HVA må jeg gjøre for å få dette spillet før datoen!? Gå barbeint over brennende kull? Kappe av meg en finger? Høre gjennom hele Thomas Dybdahl's Spotify-reklame? HVA SOM HELST!

Endret av Frode
Lenke til kommentar

Hei,

 

Tenker på å skaffe meg forza 3 og Microsoft Racing Wheel (http://www.elkjop.no/product/spill-konsoll/tilbehor/X360WLWHEEL2/x360-racingratt)

 

Har ikke spilt forza eller Gran turismo før, dvs har ikke spillt noe annet en arcady bilspill.

 

Er det en grei kombo? Rattet er jo 2 år gammelt(me thinks?), har det kommet noe nytt som er bedre i samme prisklasse ish?

 

Thaaanks

Er i ca. samme situasjon. Aldri spilt Forza før men tatt noen få runder på GT gjennom tidene. Fikk meg Microsoft sitt Racing Wheel for noen dager siden og er absolutt positivt overrasket over rattet. Bedre kvalitet enn jeg forventet og Force Feedbacken var mye bedre enn jeg forventet.

 

Så gleder meg til å bruke rattet sammen med Forza 3!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...