Gå til innhold

Forza Motorsport 3 - Diskusjon og pratetråd


Lakus

Anbefalte innlegg

Foreslår folk held seg for gode for å skryte over at dei har lasta ned pirat utgåve. Dykk er tøffe, ja - absolutt.

 

Gledar meg til å spele multiplayer online, eg :-)

Drag race blir grisetøft.

 

Retail all the way. Virker veldig lovende, men har ikke fått testa noen av community-funksjonene ennå, bare selve kjøringa.

Ligger høyt på listene på Live enn så lenge, men så er det typ bare kanskje 150-200 på hver liste da. :p

 

Kjører fortsatt Fiat 500, men tenkte å gå over til Clio V6.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du meiner at releasen på nett er retail? Eller har du fått din kopi litt før oss andre?

 

Releasen på nett aner jeg ingenting om, sånt har jeg ikke drivi med på mange, mange år.

Jeg har en retail-kopi.

Er nok fleire her inne som er grønne av misunnelse no. Meg inkludert. Eg prøver å få hendene på ei utgåve sjølv litt før tida, i anmeldelse øyemed på forzanorway.net

Lenke til kommentar

Bestilte selv Forza 3 på elkjøp, og liker å finne billige Limited Editions av spill, har UC2 LE som jeg fikk skaffet for 220kr, Oblivion LE, Gears Of War 1 LE, og kommende Forza Motorsport 3

 

Skal nok spille masse FM3, men for all del jeg fornyer ikke Live bare for FM3 ;)

Holder meg til singelplayeren...

Lenke til kommentar

Maur i senga? Det er ikke bra.

 

Knis.

 

Derfor det er i senga mi, alle liker jo maur(y) :)

 

En ting, uten å legge til en "saftig" spoiler. Men var ikke klar over det selv, men dekkene du ødelegger litt lager tydelige merker igjen.

 

Og Shelby GT500 litt tidligere i spillet enn forventa, er bare nydelig synes jeg. Spesielt når mange av de andre bilene er helt wow.

Lenke til kommentar

Men greit, skal ikke si noe mere :)

 

FINT!! :D

 

Nå har ikke jeg avslørt noen ting.. bare det at man kan få en del gamp i e30`n..

 

Det var nemlig en av de tingene jeg var spent på om de hadde gjort noe med i 3'eren skjønner du! E30 er den eneste BMW-en jeg syntes noe særlig om, så skal bli artig med noen flere hester i den i spillet da! :)

Ehm, fant nettopp ut at den har mer enn 530 hk(550 hk var feil), men du får finne det ut selv når du får spillet :D

Lenke til kommentar

Hmmmmm... Sendte en mail til cdon der jeg spurte om det var sikkert jeg fikk Forza 3 LE på release datoen, her er svaret:

 

Hei Iceman™,

 

Når en vare har overvåke symbolet påseg betyr det at vi for tilfellet ikke har fått en dato fra vår leverandør for når vi får varen på lager. Men om du overvåker varen får du en e-post så fort den finnes på lager.

 

BØR jeg bli bekymret?

Lenke til kommentar

Ehm, fant nettopp ut at den har mer enn 530 hk(550 hk var feil), men du får finne det ut selv når du får spillet :D

 

Jepp, nå syntes jeg folk røper litt for mye her! Kanskje jeg skal holde meg unna disse forumene og slikt fram til neste fredag! :D

 

Måtte bare redigere på en feil, og vil tro det ikke var så dumt? :rolleyes: Nå ble du jo bare enda mere spent på hvor mange gamp den kan få :D

Lenke til kommentar

 

BØR jeg bli bekymret?

 

Hvorfor kjøper du derfra egentlig? Vanlig versjon koster jo 600,- :p

Bestilte for leeenge siden ;)

Du burde prøve å avbestille, er jo en preorder...

Mja... Skal høre med ABS om dem har det på lager/ vet når :) Bestiller IKKE fra elkjip. Er kjedlig vist dem ikke klarer å levere.

 

De var utsolgt :p Mn satser alt på CDON nå. Betaler 778 kr derfra. Bestilte før det ble slik overvåkningsgreier på produktet, så satser på at jeg får det. Hvis ikke så blir det hastetur til Elkjøp i Golfen! :D

Endret av Iceman™
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...