Gå til innhold

Forza Motorsport 3 - Diskusjon og pratetråd


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen glipp, det er lefdal som har dette tilbudet; http://www.lefdal.com/product/spill-konsoller/xbox-360-spill/X360FORZA3LE/x360-forza-motorsport-3-limited-edition

 

Men elkjøp bruker å ha noen gode tilbud i helgene, så det kan være lurt å følge litt med der for de som ikke har bestilt spillet ennå.

Aha... Ser det nå :) Vanskellig det der, nettbutikkene dems er jo tilnærmet helt like!

 

Og jeg må si, jeg liker virkelig dette:

 

«Forza Motorsport 3» er et beist av et spill. #VG

 

One of the best racing games ever made. #IGN

 

En eksplosiv blanding av begjær, lidenskap, motorolje og perfeksjonisme. #Gamer.no

 

«Forza Motorsport 3» til Xbox 360 er det beste bilspillet til konsoll noensinne. #Spillmagasinet.no

 

Dette blir stort! Veldig stort!

Endret av Iceman™
Lenke til kommentar

Jeg tror jeg heller bestiller fra PK enn Lefdal og Elkjip. Etter Halo 3: ODST flausen hvor man skulle tro Elkjøp har ansatt sjimpanser til å gjøre jobben for dem, er det ikke et sted jeg vil råde noen til å bestille et spill fra hvis du skal ha det rundt release.

 

Bestilte fra CE Edition fra PK siden jeg ønsket det nært release.

Lenke til kommentar

Ingen glipp, det er lefdal som har dette tilbudet; http://www.lefdal.com/product/spill-konsoller/xbox-360-spill/X360FORZA3LE/x360-forza-motorsport-3-limited-edition

 

Men elkjøp bruker å ha noen gode tilbud i helgene, så det kan være lurt å følge litt med der for de som ikke har bestilt spillet ennå.

Aha... Ser det nå :) Vanskellig det der, nettbutikkene dems er jo tilnærmet helt like!

 

Og jeg må si, jeg liker virkelig dette:

 

«Forza Motorsport 3» er et beist av et spill. #VG

 

One of the best racing games ever made. #IGN

 

En eksplosiv blanding av begjær, lidenskap, motorolje og perfeksjonisme. #Gamer.no

 

«Forza Motorsport 3» til Xbox 360 er det beste bilspillet til konsoll noensinne. #Spillmagasinet.no

 

Dette blir stort! Veldig stort!

 

 

Jeg bestilte fra Lefdal idag tidlig, da var prisen 449! Er det fortsatt og :)

 

 

-

 

Angående bil listen, hvorfor skal de bare ha med golfer fra VW alltid! <_<

Endret av Vitamin Bjørn
Lenke til kommentar

Det koster 50 kroner mer for limited edition, bare slik at folket vet det, på Lefdal that is.

 

Ringte Lefdal nå, og de sendte det avgårde dagen før det kom ut cirka, men det var 7-10 dager leveringstid fram til kunden (?). Syntes dette var LENGE med brevpost. Så den søte dama på kundeservice mente jeg IKKE fikk det før på mandagen etter release.. Så da er det uaktuelt! :D Ringer Komplett..

Endret av Frode
Lenke til kommentar

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Ingen glipp, det er lefdal som har dette tilbudet; http://www.lefdal.com/product/spill-konsoller/xbox-360-spill/X360FORZA3LE/x360-forza-motorsport-3-limited-edition

 

Men elkjøp bruker å ha noen gode tilbud i helgene, så det kan være lurt å følge litt med der for de som ikke har bestilt spillet ennå.

Aha... Ser det nå :) Vanskellig det der, nettbutikkene dems er jo tilnærmet helt like!

 

Og jeg må si, jeg liker virkelig dette:

 

«Forza Motorsport 3» er et beist av et spill. #VG

 

One of the best racing games ever made. #IGN

 

En eksplosiv blanding av begjær, lidenskap, motorolje og perfeksjonisme. #Gamer.no

 

«Forza Motorsport 3» til Xbox 360 er det beste bilspillet til konsoll noensinne. #Spillmagasinet.no

 

Dette blir stort! Veldig stort!

 

 

Jeg bestilte fra Lefdal idag tidlig, da var prisen 449! Er det fortsatt og :)

 

 

-

Angående bil listen, hvorfor skal de bare ha med golfer fra VW alltid! <_<

Bora VR6, Touareg og Rocco er jo med. Dog det hadde vært fint med Corrado, samt GTO stylinga til den ^_^ Men ingen ting slår jo 1'er GTI'en likevell. Så det så :p Det vet jeg at jeg skal ha en gang, råere bil med bbs rs og luft skal du lete lenge etter :)

Endret av Iceman™
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...