Gå til innhold

Midlertidig "Mine innlegg" og Google-søk er på plass!


Anbefalte innlegg

Hei. En midlertidig løsning av "Mine innlegg" er nå på plass, det er takket være at qualbeen lot meg se på hans PHP-script - noe som pekte meg i riktig retning. Jeg ønsker at vi skal få på plass en bedre løsning senere og som ikke benytter seg av IPB sin søkefunksjon (eller en unødig lang url..), men nå er det hvert fall på plass. Dere finner det oppe i menyen til venstre for "Vis nye poster".

 

Google Custom Search er og på plass, men jeg tenker at jeg vil skjule det mer etter hvert, hvertfall flytte på det. For eksempel få det inn sammen med vanlig søk på søkesidene. Dette søket er begrenset til kun vise resultater fra showtopic=* og showforum=* -lenker og kan komme til nytte om dere skal søke på ordkombinasjoner hvor et eller flere ord er 4 tegn eller mindre.

 

Jeg håper disse to tingene kommer til nytte! Følte dette kunne trenge en egen annonsering - en form for "Mine innlegg" har jo vært svært etterspurt ;) .

 

Flere ting gjøres jo og, men det vil nok komme frem i kategorien "Tilbakemeldinger om forumet". Minner for eksempel om at det kan være kjekt med tips og hjelp av retting i den norske språkpakken :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Flere ting gjøres jo og, men det vil nok komme frem i kategorien "Tilbakemeldinger om forumet". Minner for eksempel om at det kan være kjekt med tips og hjelp av retting i den norske språkpakken :)

Jeg har en "motsatt" tilbakemelding. Liker best å bruke engelsk, og "My Controls · Mine innlegg · View New Posts" er lite konsekvent. ;) Kan du endre det til "My posts" for oss som bruker engelsk språkdrakt?

Lenke til kommentar

Den forsvant midlertidig. Holder på med å eksperimentere med å legge inn enkelte flere valg i lang_global-filen slik at jeg blant annet kan oversette "Mine innlegg", det fikk jeg til, men da forsvinner plutselig alt av språk på rapportsystemet vårt - selv om jeg ikke ser noen grunn til at lang-filene for rapportsystemet ikke skal ha blitt eksportert ut.. Det hele blir litt tungvint når jeg ikke har direkte servertilgang og jeg må eksportere og importere xml-filer, men det løser seg vel til slutt. ;)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...