Gå til innhold

Midlertidig "Mine innlegg" og Google-søk er på plass!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forresten, kan dykk ordne det slik at når ein går på "History i nettlesaren, står det "mine innlegg, istedenfor "Search Results?

Dette vet de i administrasjonen best, men jeg er ganske sikker på at dette ikke er mulig.

 

Dette da det kun er en midlertidig løsning basert på søkefunksjonen ;)

 

Kan jo eventuelt lage en annen side som har søkesiden i en ramme hvor tittelen er Mine Innlegg. ;en dette kan ta tid og det gidder de vel ikke å gjøre kun for at det skal stå noe annet i "History" i nettleseren til noen av brukerne når det kun er en midlertidig link.

 

Lagre heller linken i bokmerker som "Mine Innlegg" :p

Lenke til kommentar

Legg inn denne lenken da vel :) Bare husk å erstatte DITT_VISNINGSNAVN med, vel.. ditt visningsnavn.

 

http:// forum.gamer.no/index.php?act=Search&CODE=01&keywords=&namesearch=DITT_VISNINGSNAVN&exactname=1&forums=all&searchsubs=1&prune=30&prune_type=newer&sort_key=last_post&sort_order=desc&search_in=posts&result_type=topics&

Lenke til kommentar

Jeg opplever et litt småirriterende problem. Jeg går til Mine Innlegg og ser at det er ’Nye Poster’ i flere tråder, bl.a der jeg har siste post. Så jeg klikker på disse på nytt og går tilbake til Mine Innlegg. Ikonene er nå endret til ’Ingen Nye Poster’ for disse trådene, men lukker jeg nettleseren og åpner den og Mine Innlegg på nytt igjen, da er jammen disse ikonene endret tilbake til ’Nye Poster’ på tross av at det ikke har kommet noen nye poster.

 

Dette ble ganske kronglete formulert, men jeg håper dere forstår. Er det flere som opplever dette?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...