Gå til innhold

Starcraft 2 tråden over alle tråder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Anarion, det er kun slik på placement matches, siden nybegynnere starter her og de forhindrer rush (utenom reaper rush). Du kan alltids skippe placement matchene.

 

Rettelse: Det er kun slik på placement matcher om du velger "Jeg har aldri spilt RTS før" når du starter placement.

 

Har iallefall aldri sett noen destructable rocks på min ramp, hverken i placement eller ellers.

Endret av Ehtirno
Lenke til kommentar

Haha fikk ny beta-key av CDON nettopp. Den var også tatt! :huh:

 

Samme greia her. Får sende en mail til og håpe at det går på 3. forsøk. :D

 

Jeg har også fått beta-key fra, og den var også tatt :p Kontaktet kundeservicen dems, og de ba meg kontakte Blizzard. Håper det ordner seg!

Samme her. kode nummer to virker heller ikke. Om det nå er slik at vi selv må ta dette opp med Blizzard så håper jeg det lar seg gjøre på en enkel måte. Men, i utgangspunktet mener jeg at det er CDON som har ansvaret her.

Lenke til kommentar

Anarion, det er kun slik på placement matches, siden nybegynnere starter her og de forhindrer rush (utenom reaper rush). Du kan alltids skippe placement matchene.

 

Rettelse: Det er kun slik på placement matcher om du velger "Jeg har aldri spilt RTS før" når du starter placement.

 

Har iallefall aldri sett noen destructable rocks på min ramp, hverken i placement eller ellers.

 

det er bare destructable rocks i practise matchene, ikke i placement matchene.

Lenke til kommentar

Jess, sånn var det ja :) Er fortsatt noen i vanlige matches og, bare ikke utenfor hoved inngangen. En helt ok måte for nybegynnere å få litt tid på seg.

 

Hadde to kamper som zerg idag, ene var ZvZ og andre ZvT. ZvZ'n var spennende, scoutet med overlord. Så ett ling rush på vei, laget noen selv og slo det tilbake. Countret med de jeg hadde men han hadde muret seg inne med spinecrawlers. Bestemte meg for å utnytte map controllen og laget en expand, scoutet det jeg kunne og gjettet at han gikk mutalisks så jeg gikk hydra. Var ett blodbad, kort og enkelt :)

 

Mot toss gikk jeg roaches, angrep såvidt så bare stakk han...merkelige greier, mener til og med han hadde immortal så han burde slått den hæren jeg sendte.

Lenke til kommentar

Haha fikk ny beta-key av CDON nettopp. Den var også tatt! :huh:

 

Samme greia her. Får sende en mail til og håpe at det går på 3. forsøk. :D

 

Jeg har også fått beta-key fra, og den var også tatt :p Kontaktet kundeservicen dems, og de ba meg kontakte Blizzard. Håper det ordner seg!

Samme her. kode nummer to virker heller ikke. Om det nå er slik at vi selv må ta dette opp med Blizzard så håper jeg det lar seg gjøre på en enkel måte. Men, i utgangspunktet mener jeg at det er CDON som har ansvaret her.

 

 

Samme her... Fikk enda en ubrukelig key. Var jo heldig og fikk en av gamer.no, men har et par kompiser som blir litt skuffet nå siden jeg hadde lovet dem den som jeg fikk av cdon:\

 

I utgangspunktet så er det like greit å kontakte blizzard gjennom battle.net support greia. Ta og legg ved screenshots av mailen (som bekrefter preorder), og screenshotten med cdkeyen.

 

Igjen, har noen en ubrukt key, så tas den godt imot:)

Lenke til kommentar

Er det noen som sitter på en betanøkkel de ikke aner hva de skal gjøre med, så er jeg veldig interessert i å få blitt med i betaen. Jeg er en av de som ble "lurt" av cdon.com som hevder problemet ligger hos Blizzard. Jeg skjønner at sjansen er minimal, men skader ikke å spørre likevel. :)

Lenke til kommentar

se så 1337 jeg er. Har vunnet de fem siste kampene mine, og har til og med vunnet de to siste kampene jeg spilte mot Zerg. Jeg tror det er en forfremmelse i min nære fremtid ;)

 

1337gamer.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Noen som vet hvordan ligaene funker egentlig? Syns det er litt random. Første gangen jeg spilte spillet havnet jeg i Silver, og etter resettingen hvor jeg vant 3 av 5 placement kamper havnet jeg i copper ...... har over 24 wins der nå og ingen tegn på å bli flyttet over. Snodig opplegg.

Lenke til kommentar

Haha Nordicgamer, rå poengsum.

 

Med tanke på rankingssystemet må alle ta til etterretning at du kanskje ikke møter folk på ditt nivå. Tror også den tar til etterretning hvor mye mer/mindre poeng på slutten av kampen du har i forhold til motstanderen. Nå bare spekulerer jeg, men det må være noe slikt. For eksempel: En kamp spilte jeg mot en som var favored. Han grusa meg med både med større reaksjonsevne og med å vite hvordan units som kontrer hva. Da fikk meg minus 5, senere spilte jeg mot en annen. Dette var mye jevnere. Jeg tapte :whistle: men da fikk jeg mer i minus. Det var even når matcen starta.

 

Og sjekk ut turneringa som blir holdt om litt over en uke. Alle kan bli med!

Endret av DagensDag
Lenke til kommentar

se så 1337 jeg er. Har vunnet de fem siste kampene mine, og har til og med vunnet de to siste kampene jeg spilte mot Zerg. Jeg tror det er en forfremmelse i min nære fremtid ;)

 

1337gamer.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Noen som vet hvordan ligaene funker egentlig? Syns det er litt random. Første gangen jeg spilte spillet havnet jeg i Silver, og etter resettingen hvor jeg vant 3 av 5 placement kamper havnet jeg i copper ...... har over 24 wins der nå og ingen tegn på å bli flyttet over. Snodig opplegg.

Jeg var også i silver på #1 i lang tid, før jeg ble flyttet over til gold. Men gikk veldig raskt over fra copper til bronze til silver.

 

Tror jeg hadde rundt 1360 poeng når jeg ble flyttet over ... men mulig det var en timingsak, at det måtte gå noen dager.

 

Det er en hemmelig sak hvordan det funker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...