Gå til innhold

Starcraft 2 tråden over alle tråder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men på den andre siden så vil de som har best evne til å tilpasse seg "midlene sine" og komme opp med nye strategier ha en større sjanse for å vinne, og personlig synes jeg at det faktisk er en god ting.

Det er jo uansett likt for alle.

 

Men for all del, jeg forstår poenget, og det kan være at det er mer gunstig å legge patchen til en senere dato.

Endret av Error
Lenke til kommentar

Men på den andre siden så vil de som har best evne til å tilpasse seg "midlene sine" og komme opp med nye strategier ha en større sjanse for å vinne, og personlig synes jeg at det faktisk er en god ting.

Det er jo uansett likt for alle.

 

Men for all del, jeg forstår poenget, og det kan være at det er mer gunstig å legge patchen til en senere dato.

 

Joa, jeg ser poenget, men mange har lagt ned ganske mange timer trening på akkurat sine strats og timings etc, så jeg synes det er en dårlig dårlig dårlig plan å sleppe patchen midt i turneringen.

Lenke til kommentar

Blizzard er uansett uenig med deg. :p

 

http://eu.battle.net/sc2/en/forum/topic/566440828

 

Xordiah

The first feature and balance patch release for StarCraft II: Wings of Liberty will be available next Wednesday September 22, 2010, between 5 a.m. and 11 a.m. CEST. You can read all about our plans for patch 1.1 in the Situation Report (http://eu.battle.net/sc2/en/blog/554901#blog).

Lenke til kommentar

Syns det blir teit om blizzard skal ta hensyn til enkelt turneringer. Om de skulle tatt hensyn burde det være å ta få de lansert før de starter, patchene skal tross alt øke balansen som igjen jevner oddsen til alle som spiller.

 

Blir det teit at samtlige får spille med det gameplayet de har spilt mest med?

Sc2 går mye på timings og balanse....dersom en endrer på hele spille-reglene er det x antall personer sine taktikker som må lages på ny.

Tenk deg at du bruker banshees i 3 av dine 5 mest brukte taktikker, og så endres de til å ta mye lenger tid og minerals å lages. Når en legger til x antall andre endringer er det smart av blizzard å release etter store turneringer :p

Lenke til kommentar

Syns det blir teit om blizzard skal ta hensyn til enkelt turneringer. Om de skulle tatt hensyn burde det være å ta få de lansert før de starter, patchene skal tross alt øke balansen som igjen jevner oddsen til alle som spiller.

 

Blir det teit at samtlige får spille med det gameplayet de har spilt mest med?

Sc2 går mye på timings og balanse....dersom en endrer på hele spille-reglene er det x antall personer sine taktikker som må lages på ny.

Tenk deg at du bruker banshees i 3 av dine 5 mest brukte taktikker, og så endres de til å ta mye lenger tid og minerals å lages. Når en legger til x antall andre endringer er det smart av blizzard å release etter store turneringer :p

 

Balanse, ja, det heter jo tross alt en balance patch. Så da burde den bli forbedret eller hva? Hvis timing og strategier er basert på noe som er for kraftig i forhold til hva det burde være er det viktig at det blir patchet.

 

Vet du hva, da ville jeg heller tapt enn å måtte høre fra absolutt alle at jeg kun vant fordi banshees var for kraftig.

 

De endrer ikke på ting for shits and giggles. Akkurat nå er siege tank latterlig kraftig og skal få seg litt smekk på pungen. Proxy gating er også svært kraftig og blir nerfet litt.

 

Om du er vant med at terran eier alt så syns du det er greit at de fortsetter å spille slik? Det er vel 15 terrans igjen og...4 zerg? Greit at det ikke skal være ren 33/33/33, men en det burde være en indikator på at ting er skeivt i terran sin favør.

 

Det beste for å stoppe 6-7 pool er såvidt jeg vet en tett bygd base og photon cannon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...