Gå til innhold

To nye Battlefield-spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spilte Battlefield: Bad Company-demoen på 360 og synes ikke det var sååå morsomt. Skjønt jeg burde kanskje prøvd fullversjonen. Men nei, det er på PC jeg virkelig har hatt glede av Battlefield-spillene. For pc-versjonene er rendyrkede multiplayer-spill, og de er god på det.Battlefield 1942 ble en umiddelbar suksess for meg, og har hatt mange fine timer der. Battlefield Vietnam var minst like artig, om ikke enda artigere. Helikoptre ble naturligvis introdusert i dette spillet, og herre så artig det var å fly over tretoppene med Flight of the Valkyries dundrende ut av radioen i helikopteret. For ikke å snakke om ironien i å spille av 60-tallets antikrigs-rock mens man deltar i Vietnam-krigen.

 

Battlefield 2 manglet litt av den stemningen de to foregående spillene hadde. Til gjengjeld innførte Dice ny spillbarhet (Commanders og squads) som hjalp til de grader på lagsammarbeidet når man spilte multiplayer. Medics fikk mulighet til å revive, noe som jo var hysterisk morsomt å gjøre i multiplayer. "*Bbbbzt* You are ok now soldier!". Man fikk fly helikopter som i Battlefield Vietnam. Eneste jeg ikke likte var hastigheten på jagerflyene. Men men, ikke Dice sin feil at jeg ikke er god nok til å fly jagerflyene i spillet.

 

Jeg stiller meg noe skeptisk til Bad Company 2. Battlefield-serien på konsoll har ikke vært helt den store suksessen for min del. Om det er på grunn av mine manglende sikteferdigheter med gamepad, eller den faktiske kvaliteten på spillene er en annen sak. ^^ Battlefield 1943 er en annen sak. En nylansering av Battlefield 1942 med den nye Frostbite-motoren er selvsagt ikke negativt. Flere burde få prøve det geniale spillet. Og om det kommer med bedre grafikk og fysikk er ikke det negativt. Synd at det bare er nedlastbart da det alltid er koseligere å ha ting i en hard, fysisk kopi. Oh well. Nok rambling fra min side. Dette kan bli bra, men gleder meg mest av alt til nyheter om Battlefield 3!

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

BF:BC2 er nok skuffende nok BF3. Håper ikke de går i smørja og realeaser BF:BC2 med bare 24 spillere som 1943 skal være det vil være en skuffelse siden en av de store forsprangene BF serien har hatt på dets konkurrenter er nemlig det høye antallet spillere på hver enkelt server.

 

GLeder meg ennå sterkt mye til snø. Håper på en mer variert stemmning i BF:BC2 ifra midtøsten til Europa og Amerika. Også wish list nr 1 er at BF:BC2 blir modifiserbart. Håper dermed på en fortsettelse av den mest populære modden til bf2.

Endret av Zimmer
Lenke til kommentar
Faktisk er det en samkjørt grafikk, fysikk og lydmotor. :)

 

Jeg må si at nyhetene ikke var så "store", egentlig. Battlefield Heroes begynner jeg snart å bli lei av å vente på (ffs, de er fortsatt i beta), 1943 høres gøy ut, mest på LAN i så fall. BC2 høres fett ut, men da må jeg bare fullføre BC1, noe som tar litt tid, fordi jeg faktisk spiller Battlefield 2 mer.

 

Hvorfor får vi ikke høre noe mer om Battlefield 3? Vil det ta enda lenger tid nå, nå som de har så mange baller flyvende? Eller bygger de opp til en megastor all-in-one-røpelse med beta, demo og 1000 trailere på en dag? I hope so.

 

Jeg vil vite hvor langt de har kommet. Vent; jeg vil vite om de faktisk har startet!

Må si meg enig her, disse to som er lansert nå ser OK ut, og vil nok bli skaffet så fort som mulig (kanskje ikke på konsoll, BC var ikke helt suksess for min del).

 

Men jeg viste ikke at det har vært snakk om et BF3 i det hele tatt? Det er det JEG venter på!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...