Gå til innhold

To nye Battlefield-spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dice har mange baller i lufta for tiden. Håper ikke at de tar seg vann over hodet.

 

For øyeblikket jobber de med følgende annonserte spill: BF3, BF: Heroes, BF 1943 og BFMC2. Vet ikke om de har annonsert en oppfølger til Mirrors Edge?

 

Gjennomfører de det i kjent Dice-stile, har vi mye å glede oss til!

 

Hva? Slipper spillet litt for tidlig med ubalanserte våpen og venter så 3-4 måneder med å patche noe som helst?

Lenke til kommentar

Bad COmpany 2 skal det bli så herlig å se! Det første spillet appellerte ikke til meg med en gang jeg begynte å spille det, men etter noen timer åpnet det seg virkelig. Jeg ble vant til store kart, posisjonering, strategier og hvordan ødeleggelsen av bygninger osv kunne snu kamper var virkelig kult.

 

Gleder meg da stort til Bad Company 2, og håper de drar det enda lenger enn kun vegger, gjerder og trær.

Lenke til kommentar

Faktisk er det en samkjørt grafikk, fysikk og lydmotor. :)

 

Jeg må si at nyhetene ikke var så "store", egentlig. Battlefield Heroes begynner jeg snart å bli lei av å vente på (ffs, de er fortsatt i beta), 1943 høres gøy ut, mest på LAN i så fall. BC2 høres fett ut, men da må jeg bare fullføre BC1, noe som tar litt tid, fordi jeg faktisk spiller Battlefield 2 mer.

 

Hvorfor får vi ikke høre noe mer om Battlefield 3? Vil det ta enda lenger tid nå, nå som de har så mange baller flyvende? Eller bygger de opp til en megastor all-in-one-røpelse med beta, demo og 1000 trailere på en dag? I hope so.

 

Jeg vil vite hvor langt de har kommet. Vent; jeg vil vite om de faktisk har startet!

Lenke til kommentar

Ser litt interessant ut for min del men ikke så veldig. 1943 med 24 spillere blir litt for lite for min del, hvertfall med tanke på hvor mye jeg liker 64 player servere på BF2.

BC2 ser litt bedre ut for min del da det er en moderne setting.

 

Kan godt være jeg spiller begge, hvertfall prøver dem i det minste, men jeg må faktisk si at jeg er mer skuffet at BF3 ikke er blant de annonserte titlene da de først skulle offentliggjøre 2 stk.

Jeg forventet bedre grafikk enn BF2, større brett og 84 player servere :unsure:

 

Andre har også nevnt BF3 her, men er det egentlig annonsert eller bekreftet i det hele tatt utenom det interne notatet som ble lekket for langt over ett år siden?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...