Gå til innhold

To nye Battlefield-spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har aldri fått sjansen til å storkose meg med BF: 1942 i sin tid, på grunn av elendig maskin og internetforbindelse. Battlefield 2 brukte jeg mye tid på, men følte hele tiden det var bedre stemning i 1942 (utifra det jeg spilte på LAN og mot boter).

 

Det skal bli herlig å få sjansen på nytt med oppdatert grafikk.

Lenke til kommentar

Ser ut som EA prøver igjen å melke penger ut av en suksessrik serie.

 

Får bare håpe at de ikke gjør samme feilen som med NFS, at de sender ut spill som aldri skulle vært lagd, og dermed ødelegger for Battlefield også.

 

Tar heller ett kjempespill i året, en ti som ikke engang er halvferdig.

 

 

Nesumar

Lenke til kommentar

BF1943 må i alle fall testes ut, begynner å bli på tide med noe nytt i BF serien til pc. Syntes også de gjorde mye bra med 2142 når det kommer til balanse, mange av "problemene" fra BF2 ble rettet opp (om man ikke liker settingen i 2142 er noe annet, men jeg liker den også). Får håpe de klarer å vidreføre den gode balansen til 1943. Vil tro at noe av grunnen til at 1943 blir begrenset til 24 spillere er fordi man får muligheten til å ødelegge mye. Dette skulle også vært mulig i BF2, men det krever mye mer nettverksressurser fordi alle klientene/spillerene må oppdateres med alle endringene. Vil da være mindre krevende å oppdatere 23 andre i stedet for 63 (den siste spilleren er den som står for ødeleggelsene).

 

Hadde også vært gøy med BF3, men dette er vel i beste fall kun rykter foreløpig. Men det kommer nok en gang, så lenge BF serien forblir populær.

Lenke til kommentar

Tviler på at BC:2 blir noe moro med tanke på mangelen på BC på pc. Derimot synes jeg det med begrenset antall kart og ihvertfall moderat mengde remaking gjør at 1943 ikke nødvendigvis vil ta så mye tid og arbeidskraft ut av andre spill. Da kan man håpe på ikke altfor lang venting på BF3. For øvrig lurer jeg på om de noensinne vil komme med en oppfølger til 2142? Hachimotoen fra Northern Strike er det kuleste fartøyet jeg har kjørt i noe spill jeg kan komme på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...