Gå til innhold

To nye Battlefield-spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Se der ja, da var det offentliggjort at 1943 kom til PC også. Lover bra!

Jeg går ut i fra at 1943 kommer til å koste penger, i motsetning til Battlefield: Heroes?

 

Tipper spillet lanseres over steam/games for windows, xbl, psn. og at det koster X mspoints/kr. For så at de legger ut flere map packs, patcher updates som koster typ 1/4 av prisen til orginal spillet etterhvert. Ren gjetting, men virker logisk.

Endret av zell
Lenke til kommentar
Tipper spillet lanseres over games for windows, xbl, psn. og at det koster X mspoints/kr. For så at de legger ut flere map packs, patcher updates som koster typ 1/4 av prisen til orginal spillet etterhvert. Ren gjetting, men virker logisk.

 

Det står i alle fall i stil med forretningsmodellen rundt Heroes, hvor alt ekstrautstyr (unyttig sådan) skal koste penger. Uansett, om spillet er verdt det så har jeg ingen motsetninger!

 

Forresten, heisann zellemann! :wub:

 

Edit: La til quote

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar
Er det bare jeg som klarer å styre mine begeistringer? Selv om BF 1943 er nedlastbar så er det i realiteten Battlefield 1942 kun med ny teknologi. Sikkert morsomt med litt skarpere grafikk men ser ikke så mye å juble etter, BF1942 funker like godt den dag i dag til tross for litt utdatert grafikk.

 

Joa sant det. Men ikke stort community til 1942 i forhold til storhetens dager. Men tror desverre at 1942 forsatt vil være the shit. Selvom det ikke er uber mange spillere ;) Men håper det blir fett, savner El Alamein :D Håper det blir like bra maps iallefall.

Endret av Silo
Lenke til kommentar

Om 1943 blir bare nedlastbart blir jeg en smule skuffet, har store planer om å fortsette den overstadige samlingen min med cover. Meeen, blir nok til at jeg kjøper dette også er jeg redd...

Har alle battlefield spillene som har kommet på pc, 1942 og 2 har jeg dobbelt opp av til og med. Er nok en die hard fan av den serien, selv om jeg syntes Bad Company var en skuffelse, men det har vel med at jeg ikke kan fordra skytespill på konsoll tenker jeg.

Lenke til kommentar

Dice har mange baller i lufta for tiden. Håper ikke at de tar seg vann over hodet.

 

For øyeblikket jobber de med følgende annonserte spill: BF3, BF: Heroes, BF 1943 og BFMC2. Vet ikke om de har annonsert en oppfølger til Mirrors Edge?

 

Gjennomfører de det i kjent Dice-stile, har vi mye å glede oss til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...