Gå til innhold

Aion - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Typisk at alle skal sammenligne WoW med alt. Men tenk litt på at WoW igjen er en kopi av en kopi. De er MMO's begge to, og vil inneholde noen like elementer enten man vil eller ikke. Om dere er lei av sjangeren generelt og vil ha noe totalt nyskapende, da bør dere snu og gå en annen vei.

 

Jeg gleder meg veldig til Aion, jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Wildheart; Jeg også. ^_^

 

Btw, kommer nok til å bestille fra spaceworld.no. Har en i guildet som jobber på spaceworld, og han sier at det snakk om flere collectors editions i europa. Og anbefaler meg å vente med å forhåndsbestille, for å se hva som kommer til norge.

Lenke til kommentar

Å vente med bestilling er alltid dumt.

De fleste som driver med pre orders tilbyr CE utgaver av spill til de første som bestiller..

 

Kan forøvrig bekrefte at Gamestop vil gi beta keys til sine første pre order kunder denne uken, kodene er ventet mandag eller tirsdag og beta`en skal starte den 17.Juni.

Gleder meg stort selv å regner med å treffe endel av dere ingame :-)

 

Selvsagt vil Aion sammenlignes med WoW, de største forskjellene som jeg ser det er selvsagt at din char ettervært lærer å fly, noe som gjør både pve og pvp ganske annerledes.

I tillegg er combat systemet ganske nytt da det kan gjøres diverse komboer under kamper som vil variere utifra kampsituasjonen.

Man kan både få offensive boosts og defensive alt ettersom hva fienden gjør.

Den meget imponerende char creation friheten gjør det også selvsagt annerledes.

Å kunne fargelegge eget gear høres også artig ut da man vil skille seg mer ut enn i mange andre MMOs..

Endret av Pagan
Lenke til kommentar

Fikk mail istad :)

 

Aion Pre-order Key‏

Aion is considered to be the long awaited new hit from the makers of Guild Wars and Lineage 2. The first videos and screenshots really get a guy curious. The finest graphics, daredevil aerial battles, and an enthralling environment all leave a guy in some serious suspense. If you're as excited as we are, then pre-order your key now! For only € 4,99, you get the official starting package:

 

* access to all available Aion beta weekends

* server access for the character pre-selection

* access to the "headstart"

* exclusive items like, "Talisman of Lodas", "Dark Cloud Hat", "Ancient Ring Elemental Effect Earth"

 

You're curious? Click here to ensure your spot on the starting lines!

 

 

Have fun!

 

Your RandyRun Team

 

Kjøpte nå :)

Lenke til kommentar
Fikk mail istad :)

 

Aion Pre-order Key‏

Aion is considered to be the long awaited new hit from the makers of Guild Wars and Lineage 2. The first videos and screenshots really get a guy curious. The finest graphics, daredevil aerial battles, and an enthralling environment all leave a guy in some serious suspense. If you're as excited as we are, then pre-order your key now! For only € 4,99, you get the official starting package:

 

* access to all available Aion beta weekends

* server access for the character pre-selection

* access to the "headstart"

* exclusive items like, "Talisman of Lodas", "Dark Cloud Hat", "Ancient Ring Elemental Effect Earth"

 

You're curious? Click here to ensure your spot on the starting lines!

 

 

Have fun!

 

Your RandyRun Team

 

Kjøpte nå :)

 

Det her er vel ingen vanlig beta key??

Den gjelder jo kun til beta helger og ikke den vanlige beta`en som går hele tiden..

Lenke til kommentar
Så virkelig generisk ut ja. WoW i ett nytt grafikk-skall?

Det verste var at "bossen" virket som en "tank and spank"-kamp, ikke noen spennende abilities.

 

 

ja det er like likt som solid metall og vann..

 

er så morro med nubs som bare har spilt WoW å greier å sammenligne alt med wow.. er helt lattelig.. hadde du sagt at det er mer likt PW eller L2 så hadde jeg kanskje skjønt no, men å sammenligne WoW og Aion er HELT på jordet.. kom tilbake når dere har spilt no annet enn wow i typ minst 6månder.. start med f.eks lineage 2 eller perfectworld.. eller er det for vanskelig for dere? siden dere syter at dere ikke får alt stappa langt opp i endetuben deres..

 

ja kansje det er en likhet at spillet har bosser som er tank n spank.. men for faen Aion er vel ikke no casual PVE spill som WoW! er jo RVR for alle penga!

 

nå er ikke wow bare pve, spill wow du også før du utaler deg... Er ganske irritert her i huset, at man må betale for å være med i Beta. Må de gjøre det så vanskelig ???? Og fortell oss, plz, hva som skiller wow og Aion ? Må man ikke drepe bosser? Skaffe seg bedre gear? osv. Og hvorfor skal man ikke sammenligne alt med WoW? Vet du ikke at det er verdens mest populære mmo ?

Lenke til kommentar
Wow var ikke først med noe innen mmo og det er heller ikke det mest spillte så skjøner egentlig ikke hvorfor alt skal bli sammenligna med det ><.

 

jeg tror Wow har største spillere av alle mmorpgs. Nå lyver du bare da -_-

 

i følge wikipedia er Wow den mest populære av alle mmorpg's: "The most popular MMORPG, World of Warcraft, has over 11 million paying subscribers as of 2009."

 

http://en.wikipedia.org/wiki/MMORPG

 

 

kunne du si meg, hva som er mere populært ? Ramusama

Endret av MadRos
Lenke til kommentar

MadRos; Ser du er veldig aggressiv med postingen din. Har du hørt om "edit"? Egentlig, så legger WoW veldig vekt på raiding og PvE. Og veldig lite PvP i forhold til Aion. Nå er Aion ganske PvP orientert og lite PvE. Noe som skiller seg ut ifra akkurat WoW. Så mange instancer som WoW har, ligger det vel på rundt 80% PvE og 20% PvP.

 

Syns jeg det blir helt feil å sammenligne et asiatisk mmorpg med et amerikansk mmo. Bør tatt en titt innom her og se hva Aion har å tilby deg. Forresten, har du ikke råd til å betale 50.- for et så vakkert mmo. Kan du drite og dra.

 

 

:)

Endret av Stifi
Lenke til kommentar
Så virkelig generisk ut ja. WoW i ett nytt grafikk-skall?

Det verste var at "bossen" virket som en "tank and spank"-kamp, ikke noen spennende abilities.

 

 

ja det er like likt som solid metall og vann..

 

er så morro med nubs som bare har spilt WoW å greier å sammenligne alt med wow.. er helt lattelig.. hadde du sagt at det er mer likt PW eller L2 så hadde jeg kanskje skjønt no, men å sammenligne WoW og Aion er HELT på jordet.. kom tilbake når dere har spilt no annet enn wow i typ minst 6månder.. start med f.eks lineage 2 eller perfectworld.. eller er det for vanskelig for dere? siden dere syter at dere ikke får alt stappa langt opp i endetuben deres..

 

ja kansje det er en likhet at spillet har bosser som er tank n spank.. men for faen Aion er vel ikke no casual PVE spill som WoW! er jo RVR for alle penga!

 

nå er ikke wow bare pve, spill wow du også før du utaler deg... Er ganske irritert her i huset, at man må betale for å være med i Beta. Må de gjøre det så vanskelig ???? Og fortell oss, plz, hva som skiller wow og Aion ? Må man ikke drepe bosser? Skaffe seg bedre gear? osv. Og hvorfor skal man ikke sammenligne alt med WoW? Vet du ikke at det er verdens mest populære mmo ?

 

 

spill wow? lol har spilt siden US Closed beta...totalt har jeg spilt MMO`s i nesten 7 år

(hadde du tatt en titt på signaturen min så hadde du sett noen av characterene mine som jeg gadd å skrive opp)

 

 

forskjellen mellom aion og WoW:

 

- Abyss

- Air combat

- Seiges

- Spillet er Basert på World PVP og ikke BG zerg/Wintergrasp zerg

 

 

og det pisset du skriver, Drepe bosser, skaffe seg gear...hvilket MMO er det som IKKE har det a?

Hvorfor må du sammenligne med wow? det er jo heller ikke no likheter whatso ever hvis du ser bort ifra at : du lvler, skaffer gear, dreper bosser for loot.. hadde skjønt det hvis du f.eks hadde sammenlignet Aion med RF online, Lineage 2 , Perfekt World osv osv, men WoW er værtfall det spillet Aion IKKE ligner på..

 

Grunnen til at WoW har blitt kjent er fordi blizzard har vært flink med og promotere spillet sitt, og de har vært så smarte å lagt seg på en fin balanse når det kommer til grafikk så nesten alle kan spille uansett hvor ræva pc du har..

 

 

Vel du betaler ikke for Beta tilgang i seg selv, det er faktisk bare en bonus, hvis du hadde giddi å kansje bruke øya og lest hva du betaler for..

 

Det du betaler for er:

 

- Exlusive ingame items (gamestop gir ring med %xp bonus)

- Exlusive ingame wings

- Head start

- Access to all betas

- Og no annet random crap.. no costumization ting til charactern din, noalla hva WAR hadde..

 

Så sånne pre-order kits er rimelig vanelig.. er faktisk bare wow som jeg vet om som ikke hadde noe sånt

Endret av MrDarkey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...