Gå til innhold

Aion - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Aion EU preview events schedule

 

This list is subject to change

 

Event date: 5th-7th June

Status: Completed

Information: Elyos 1-20

 

Event date: 19th-21st June

Status: Upcoming

Information: Asmodian 1-10

 

Event date: 3rd-5th July

Status: Upcoming

Information: Asmodian 1-20

 

Event date: 17th-19th July

Status: Upcoming

Information: Abyss

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Cdon.com

 

 

tar du sjansen på det? har sett sinnsykt mye kritikk om CDON, blandt annet elending support (de har ikke en telefon man kan ringe en gang) og syk treg leveranse... for min del så har jeg en fast gameshop shappe som jeg har preordera (og betalt spillet) siden .. tja... rundt årskiftet :D

Lenke til kommentar

Husker i EverQuest hvor spells over nivå 20 stort sett ikke var å få kjøpt. Rare item drops osv. Raid drops. Husker mang en magiker som i desperasjon satt i timesvis og ropte "WTB Call of the Hero paying more than the others" eller lignende :) Enkelte spells originalt krevde vel drops fra once a week spawns også... mmm.

 

Nei plager ikke meg at man mangler penger, syntes stort sett penger har vært ubrukelig i mange nyere spill fordi du stort sett "alltid har nok" hvis du spiller normalt.

 

Men er det noen av dere som kan vise meg til en fin side hvor det står noe om når open beta eller release er, mer spesifikt? Kunne egentlig tenkt å bruke deler av ferien, 18. juli til 10. august, på ett mmorpg, men ser vel ut til at dette spillet lanseres senere?

Lenke til kommentar
Husker i EverQuest hvor spells over nivå 20 stort sett ikke var å få kjøpt. Rare item drops osv. Raid drops. Husker mang en magiker som i desperasjon satt i timesvis og ropte "WTB Call of the Hero paying more than the others" eller lignende :) Enkelte spells originalt krevde vel drops fra once a week spawns også... mmm.

 

Nei plager ikke meg at man mangler penger, syntes stort sett penger har vært ubrukelig i mange nyere spill fordi du stort sett "alltid har nok" hvis du spiller normalt.

 

Men er det noen av dere som kan vise meg til en fin side hvor det står noe om når open beta eller release er, mer spesifikt? Kunne egentlig tenkt å bruke deler av ferien, 18. juli til 10. august, på ett mmorpg, men ser vel ut til at dette spillet lanseres senere?

 

Joda, skal ærlig innrømme at det har vært tingen...

 

 

men det hjelper lite når ting er frem for alle, du trenger bare å betale 5-600k gull for den ene lille egenskapen, og du ser at chat'n blir ned-spamma av folk som selger gull som vann i sahara...

 

 

Det hjelper så lite.... Det har vært styggtøft om spells har droppa fra mobs, og du måtte ha dratt ut å funnet de, og vært Bind on Pickup, da har du ivertfall jobba for det, istede for å gå til mr plingpong og kjøpe deg et par mill for ingenting.

 

synd at et spill kan bli sååååå forbanna laga for gold sellers, det er jo helt utrolig hvor de legger alt i hendene på de...

Lenke til kommentar
Husker i EverQuest hvor spells over nivå 20 stort sett ikke var å få kjøpt. Rare item drops osv. Raid drops. Husker mang en magiker som i desperasjon satt i timesvis og ropte "WTB Call of the Hero paying more than the others" eller lignende :) Enkelte spells originalt krevde vel drops fra once a week spawns også... mmm.

 

Nei plager ikke meg at man mangler penger, syntes stort sett penger har vært ubrukelig i mange nyere spill fordi du stort sett "alltid har nok" hvis du spiller normalt.

 

Men er det noen av dere som kan vise meg til en fin side hvor det står noe om når open beta eller release er, mer spesifikt? Kunne egentlig tenkt å bruke deler av ferien, 18. juli til 10. august, på ett mmorpg, men ser vel ut til at dette spillet lanseres senere?

 

Joda, skal ærlig innrømme at det har vært tingen...

 

 

men det hjelper lite når ting er frem for alle, du trenger bare å betale 5-600k gull for den ene lille egenskapen, og du ser at chat'n blir ned-spamma av folk som selger gull som vann i sahara...

 

 

Det hjelper så lite.... Det har vært styggtøft om spells har droppa fra mobs, og du måtte ha dratt ut å funnet de, og vært Bind on Pickup, da har du ivertfall jobba for det, istede for å gå til mr plingpong og kjøpe deg et par mill for ingenting.

 

synd at et spill kan bli sååååå forbanna laga for gold sellers, det er jo helt utrolig hvor de legger alt i hendene på de...

 

 

spell books dropper også fra mobs, så i teorien så kan du være jævlig heldig og ikke betale en dritt for skills

 

 

angående beta tests:

 

June 19-21: Asmodian

July 3-5: Asmodian- Level cap increased

July 17-19: Abyss opened (can only assume both Elyos and Asmodian as well as a slightly higher level cap)

August 14-16: Open Beta

August 19-23: Second Open Beta

 

kommer fra:

http://www.aionblah.com/forums/index.php?/...entry7204

Endret av MrDarkey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...