Gå til innhold

Aion - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan skal man gjøre Campaign quests på lvl18+, som f.eks Held Sacred og alle de andre questene i Tursin Outpost/Garrison. Bare et quest jeg har plukket opp har vært merket med group, men hele området er jo fylt med eliter.

 

Er ikke mange andre her, så å finne gruppe har jeg problem med. Vet det er en begrensing i betaen, men finner det litt rart om man MÅ gruppe for å komme over 20 kneika, evt grindfest.

Lenke til kommentar
Hvordan skal man gjøre Campaign quests på lvl18+, som f.eks Held Sacred og alle de andre questene i Tursin Outpost/Garrison. Bare et quest jeg har plukket opp har vært merket med group, men hele området er jo fylt med eliter.

 

Er ikke mange andre her, så å finne gruppe har jeg problem med. Vet det er en begrensing i betaen, men finner det litt rart om man MÅ gruppe for å komme over 20 kneika, evt grindfest.

 

 

Jeg har faktisk ikke spill EU/NA betaen så kan ikke svare deg 100% på denne, men tviler på de har fjerna quests.

 

Jeg har både spillt på Koreansk og Kinesisk server og har en 38 spiritmaster og 40 chant og jeg har ikke gjort noen av de questene og heller ikke grinda noe så det er mulig å komme over 20 kneika uten å gjøre de questene. Så du MÅ ikke gruppe :)

Lenke til kommentar
Hva skal forandres? Du får forresten beholde den character du levler nå i close beta.

 

 

du får ikke beholde den i retail.. og de whiper servern når de går til Open beta

 

 

kan ikke si jeg har sett så veldig mye "westernizing" av spillet tbh... ser og føles og spiller nøyaktig akkurat samme som på asia beta'n, er det noe forandring i det heletatt??

 

 

vel den "engelsk" patchen er jo en leak fra den clienten vi spiller nå.. så jeg skjønner ikke helt hva du roter med.. og du kan jo alltids spille asia clienten helt til du kommer til det punktet den fila du har lagt til i kina clienten ikke har den oppdaterte delen, samt hvorfor spille på en server du ikke skjønner en døyt av når det kommer til community parten? du vil jo aldri ha no ut av groups , seiges osv osv siden alle så si snakker et språk du ikke forstår..

Endret av MrDarkey
Lenke til kommentar

Ble lei rundt lvl 14, ikke for at spillet er dårlig eller noe, men synes mmo sjangeren generelt har kjørt seg fast og dette ga meg ikke noe nytt.

 

Spillet har en stor fordel ved at de har holdt på lenge i asia så launchen bør gå smooth og de kan fort få langt mer spillere en aoc, war etc. Problemet er vel at det føltes veldig likt endel andre mmorpgs og er kanskje ikke så mange som bytter vekk fra disse.

Lenke til kommentar

syns det er greit at det er restrictions på å fly i områdene i området man lvler fra 10-17ish (du kan fly igjen der det er lvl 18 mobs)

 

jeg tror grunnen til at det er sånn er pga det blir da for lett og bare fly til de misson mobsa du skal drepe når du quester.. og som sagt tidligere.. du får nok med flyving når du drar inn i abyss, og mange pleier å dra i abyss på lvl 25 og bli der til max lvl

Lenke til kommentar

det jeg mener med westernizing, er å gjøre om de latterlige kostnadene som kommer.

 

Jeg personlig har ikke vært på over level 20 enda, men veldig mange på aionsource.net som prata om at når man når en hvis level, så koster ALT så jæææævlig mye, at når du når en level, og har egentlig tilgang til nye spells/abilities, så har du faktisk ikke råa, for de koster helt ut av denne verden av penger.

 

skal ikke engang begynne på tradeskills....

 

 

foruten dette er det ingenting jeg ser som trenger forandring idet heletatt

Endret av mayaman
Lenke til kommentar
det jeg mener med westernizing, er å gjøre om de latterlige kostnadene som kommer.

 

Jeg personlig har ikke vært på over level 20 enda, men veldig mange på aionsource.net som prata om at når man når en hvis level, så koster ALT så jæææævlig mye, at når du når en level, og har egentlig tilgang til nye spells/abilities, så har du faktisk ikke råa, for de koster helt ut av denne verden av penger.

 

skal ikke engang begynne på tradeskills....

 

 

foruten dette er det ingenting jeg ser som trenger forandring idet heletatt

 

 

Hvis det er AH prisene det er snakk om så er det jo egentlig ikke NCSoft som har noe med det å gjøre det er jo de jævlane som setter prisen når de poster det på ah.

 

Så må vi også huske at dette er en beta. Her har vi masser av folk på samme low lvl der "ingen" vet hvor man skal få tak i ting, ah priser blir litt høye pga høy etterspørsel. Når spille kommer ut og det har vært uten en stund vil priser stabilisere seg når folk vet hvor man skal få tak i ting og det blir fære low lvl og flere high lvl.

 

Imo synes jeg det er bedre at ting er vansklig å få tak i, jo vanskligere jo bedre. Liker ikke mmos der "alle" har alt det beste equipmente uten en gang å ha jobbe noe for det. Jeg vil ha equiment jeg må jobbe for sånn at når jeg først får det kan jeg være stolt av det og slippe at 99% av server har akkurat det samme. Men det er meg og folk har en tendens til å kalle meg Harcore mmo spiller ><

Endret av Ramusama
Lenke til kommentar

vel det er sagt at beste gearet du kan få er craftables.. så er jo bare å lvle opp proffesions, koster ikke no annet enn tid, som posten over sa.. vil heller bruke tid på engame og skaffe upgrades for det å sitte med best gear etter 1 månde etter launch blir jævlig kjedelig, og når det er snakk om priser.. får håpe det ikke blir som L2 , men det tror jeg det neppe blir.

 

som jeg har forstått det så er ikke penger vanskelig og skaffe samt fleste parten fil fokusere på abyss og RvR i endgame når de fleste er ved max lvl, gleder meg vildt til seiges!

 

edit:

 

aionsource er for pussies! :p aionblah ftw! :D

Endret av MrDarkey
Lenke til kommentar
snakker FREMDELES om spells.... ting du kjøper til NPC'er, hvor mye det koster å LÆRE seg nye ting

 

 

><

 

 

om du må spille litt extra etter max lvl for å få penger til skills syns jeg bare er rett og riktig.. herre gud å whine over at du ikke har penger til alt rett ved ding skjønner jeg ikke...

 

og foresten wow var akkuratt det samme... total kosnad av skills for en death knight på lvl 80 var rundt 500-600g (da snakker jeg altså lvl 80 skillsa du fikk da du dinga og ikke totale , for det kom på over 2k g

Endret av MrDarkey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...