Gå til innhold

Aion - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får ikke logget inn, feil passord/username. Brukte master accounten og har byttet passord to ganger, men kan ikke logge inn i game eller forumet. Aner ikke hva jeg gjør feil...

 

EDIT: ok er visst ikke den smarteste her, launcheren var av en eller annen grunn satt til US endret det til EU så virker det. (tilfelle noen andre opplever det samme)

 

EDIT 2: Ingame heter jeg Crista btw

Endret av Wrathmont
Lenke til kommentar

Kan noen fortelle meg hvor jeg finner sokkene som utviklerene har røyket når de laget tag-systemet, for de sokkene må være noe sterke greier. Herregud, den som gjør mest skade (gitt at man ikke er i gruppe) får loot og kill! Dette er greit om det var Freeforall, men når du har klasser som scout og mage som blåser alt opp kjapt som eff, så er det surt å være priest når folk kommer å ninjaer mobs hele tiden!

Lenke til kommentar

Misforstå meg rett, selv om WoW var det siste MMO jeg spilte, så har jeg fartstid fra "ekte" MMO. Poenget er bare hvor idiotisk det er å ha et system som oppfordrer deg til å kjempe mot egen fraksjon, spesielt i nybegynnerfasen. Jeg har null i mot et slikt system om det var primært mot en annen fraksjon, slik at man ikke bare kan tagge og that's it.

Lenke til kommentar
Misforstå meg rett, selv om WoW var det siste MMO jeg spilte, så har jeg fartstid fra "ekte" MMO. Poenget er bare hvor idiotisk det er å ha et system som oppfordrer deg til å kjempe mot egen fraksjon, spesielt i nybegynnerfasen. Jeg har null i mot et slikt system om det var primært mot en annen fraksjon, slik at man ikke bare kan tagge og that's it.

 

Dette kombinert med å invitere en haug med betatestere som starter samtidig på samme faction som må gjennom akkurat de samme questene er selfølgelig recipe for disaster. På den positive siden så virker spillet mer blankpolert en noe annet mmo jeg har testet på lang tid.

Lenke til kommentar

STartet en Scout, men er et lite slit å lvls føler jeg, hørte at Priest var lettest. Kunne være smart da man kun har 48 timer å spille på. Men nå er jeg lvl 7,5 da...

 

Har også begrenset tid denne helgen, så får sikte på å nå lvl 10+ så jeg får vinger :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...