Gå til innhold

Aion - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så virkelig generisk ut ja. WoW i ett nytt grafikk-skall?

Det verste var at "bossen" virket som en "tank and spank"-kamp, ikke noen spennende abilities.

 

 

ja det er like likt som solid metall og vann..

 

er så morro med nubs som bare har spilt WoW å greier å sammenligne alt med wow.. er helt lattelig.. hadde du sagt at det er mer likt PW eller L2 så hadde jeg kanskje skjønt no, men å sammenligne WoW og Aion er HELT på jordet.. kom tilbake når dere har spilt no annet enn wow i typ minst 6månder.. start med f.eks lineage 2 eller perfectworld.. eller er det for vanskelig for dere? siden dere syter at dere ikke får alt stappa langt opp i endetuben deres..

 

ja kansje det er en likhet at spillet har bosser som er tank n spank.. men for faen Aion er vel ikke no casual PVE spill som WoW! er jo RVR for alle penga!

Endret av MrDarkey
Lenke til kommentar

Helt enig i det MrDarkey sier. Dere bør faktisk gi Aion en sjanse, før dere pruter ut med sytingen om hvor "likt" det er World Of Warcraft og kjedelig det ser ut. Blir ganske feil å bedømme et spill dere ikke har prøvd.

 

Har dere prøvd det, så - vær så snill - ta deg tid til en mere fornuftig tråd. Og angi med saklige punkter, hvorfor dere ikke likte det. Ellers kan dere spare dere for post counts i denne tråden.

Lenke til kommentar
Syns dere skal slutte å syte. Skal dere først skrive negativt om et spill, bør det være mere konstruktivt.

 

problemet er at det ikke er så lett å skrive no konstuktivt av å se på en video av noen som bare hamrer løs på en fiende. Jeg skal for all del prøve spillet, jeg bare kommenterte hva jeg følte av å se på videon

Lenke til kommentar

thyraven: Det blir helt feil. Du kan ikke dømme spillet ut ifra en video. Ligger så mye mere bak der en du tror. Prøv spillet til level 20 og se om du har den samme tilbakemeldingen. Selvfølgelig, alle har forskjellige smak, noe jeg ikke kan gjøre noe med. Men bare prøv det, skader ikke.

Lenke til kommentar

Jammen herregud, som sagt så sier han jo at meningen hans kommer fra det han Så på den videon, ikke noe mer.

Og jeg er helt enig at det ser veldig kjedelig ut på den filmen, men jeg var med i siste beta nå, så jeg vet for all del at det ikke er det.

Endret av Leaf
Lenke til kommentar

stemmer det som som står noen sider lenger bak i tråden her at gamestop får ekstra bonuser med Aion CE? bare lurer på hvor det lønner seg å bestille det fra siden jeg ser fler og fler butikker som starter med bestilling nå.

Har bestilt beta access fra dcon for 50kr, men er usikker på om jeg vil bestille pakken derfra hvis gamestop for noe ekstra

Lenke til kommentar

Hva er feil med at noen elementer er likt wow??

Wow er da populært??

Fordi om et spill ikke er helt revolusjonerende kan det vel være bra??

 

Vel her er da min mening:

Ja Aion har masse av likheter til wow og mange andre mmoer, men hva er da feil med det?? NCSoft vet at de elementene vil spillerne ha så hvorfor forandre det?? Jeg har spillt Aion siden dag 1 i korea og jeg kan si dere det at selv om Aion har mange likheter til wow har det minst like mange ting som ikke er likt, gidder ikke sitter her og ramse opp så dere får nesten teste det selv :)

 

Og jeg hater egentlig å bruke wow som en sammenligning men siden det er det eneste dere wow nerder skjøner bruker jeg da wow. Wow var ikke først med noe innen mmo og det er heller ikke det mest spillte så skjøner egentlig ikke hvorfor alt skal bli sammenligna med det ><

 

Filmen kan se kjedelig ut men jeg kan låve dere at det er mye mer fun når du er med.

Ja bossen/ene er for det meste tank and spank men wow hadde akkurat det samme ved releas det og.

Endret av Ramusama
Lenke til kommentar
Bare som en "head's up" til de som vil bestille hos Gamestop i USA: sjekk om det er NA eller EU versjon du får. Det lureste er kanskje å gå til en lokal Gamestop sjappe? Kan umulig være så mye fancy shit disse Gamestop-kodene gir..

 

 

Trur den eneste du fikk ekstra med Gamestop.com fårhondsbestiling var tilgang til den forige betaen. Alle som bestiler nå skal få akkurat det samme som gamestop.

 

Jo og GameStop Exclusive Ancient Ring of Fire.

 

Sikkert bare crap

Endret av Ramusama
Lenke til kommentar

Både WoW og Aion er MMORPG's i Theme park sjangeren, fantasy basert med lignede combat system, så å sammenligne de er nok ikke helt feil. Alle spill er forsjellige derimot, og det er vanskelig å utvikle Theme park MMO's veldig uten å komme med et nytt combat system eller mer nyvinnede teknologi, spesielt med tanke på server vs ping.

 

Aion ser veldig lovende ut derimot, en av de mer lovende spillene som går i fotsporene til EQ og WoW. Blir spennede å se hvordan det går, men noen såkalt "WoW-killer" som så mange snakker om blir det nok ikke. Det er det nok ingen spill som blir. Hele uttrykket er helt på trynet.

 

Når jeg først snakker om overbrukte ord så er det noe om det på mmorpg.com, de 10 mest misbrukte ordene i MMO sjangeren: http://www.mmorpg.com/showFeature.cfm/loadFeature/3092

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...