Gå til innhold

Spill Juksekoder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg tenkte vi kunne ha en tråd hvor vi poster favoritt kodene dine til ett spill.

up up down down left right left right B A start!

go contra!

Skrevet

Juksere! :p

Var en gang da jeg spilte Red Alert til playstation at jeg trykket en kombinasjon av rundinger, firkater osv. og alt gullet ble til øl ^^ Slik oppdaget jeg juksekodene helt ubevist.

Skrevet

GTA SA er ganske morsomme når man har rundet spillet 4 ganger :lol:

i tillegg så er BIG DADDY i age of empires en av mange koder som er lagd for å være dritkule B)

Skrevet

Husker kodene for flyvende biler og flytende biler var et must på Vice City. Generelt har jeg brukt veldig mange koder på det spillet :p

Skrevet

1. enter-photon man-marker tekst-ctrl+c-enter

2. enter-ctrl+v-enter

3. gjer trinn 2 til du er fornøyd..

4. ???

5. profit!!!

age of empires :)

Skrevet
Når jeg spillte Sims 2 brukte jeg alltid motherlode.

Ikke glem rosebud fra orginale The Sims! Om jeg husker rett, var den noe liknende som det her: rosebud;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!

Evig lenge siden jeg spilte det, så gudene vet om jeg har rett :rolleyes:

Skrevet
Ikke glem rosebud fra orginale The Sims! Om jeg husker rett, var den noe liknende som det her: rosebud;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!

Evig lenge siden jeg spilte det, så gudene vet om jeg har rett :rolleyes:

Og hva hjalp det for?

Skrevet

Jeg jukser ALLTID i spill! Ikke i begynnelsen, men når jeg går lei av å dø til en boss i Final Fantasy tohundreogtrettini så slår jeg å litt juksekoder og storkoser meg.

God tråd!

Skrevet

I sim City 1 kunne man holde shift tasten og taste "money" (trur det var det iallefall) og få tusen spenn.

Eneste problemet var at det også frigjorde naturkatastrofer i form av jordskjelv og Godzilla :) , Forøvrig den siste spillet jeg brukte juksekode på, eller trainers som vi kalte det på C64'en.....In the good old days.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...