Gå til innhold

Snorre, TCi og Shicca blir moderatorer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Shicca antar jeg? Jeg husker Shicca relativt godt. Han var en av de store brukerne i miljøet som oppstod i Total War-kategorien (etter dens opprettelse). Desverre visnet dette fantastiske miljøet av hyggelig brukere litt bort med tiden. Husker enda hvordan jeg, TSP, Cun, Heilage, DurinVII og flere andre hadde mange koselige diskusjoner i den kategorien. Kategorien mistet litt av sjelen etter at vi begynte å forsvinne derfra. :\

Tror jeg med hånden på hjertet kan si at TW-kategorien har jeg aldri vært inni, er nok ikke langt unna sannheten det i alle fall.

Lenke til kommentar
Søt og merkelig? Sier han med en stein som roper "WOOT!" :p

 

Snorre er en ordentlig kis! Bergenser uten Bergenserdialekt. :p

Hehe. Du sier noe ja. Bodde jo bare mine fire første år i Oslo. Resten av livet har jeg bodd i Bergen, men alikevel snakker jeg mer østlandsk enn bergensk. Er rart med det. Kanskje det har litt med å gjøre at pappa er Oslo-mann og snakker østlandsk. Så jeg tar vel etter ham.

Lenke til kommentar
Hehe. Du sier noe ja. Bodde jo bare mine fire første år i Oslo. Resten av livet har jeg bodd i Bergen, men alikevel snakker jeg mer østlandsk enn bergensk. Er rart med det. Kanskje det har litt med å gjøre at pappa er Oslo-mann og snakker østlandsk. Så jeg tar vel etter ham.

 

Så det KAN kanskje være folk av bergensere likevel?

Lenke til kommentar

Vel, du bor jo litt på fjellet (om jeg ikke husker heeelt feil så mener jeg du pekte opp mot ulriken?).

 

Jeg ser en liten feil med moderatorer i IE8. Det er ikke linjeknekk mellom "Moderatorer" og "posts", og all tekst etter "Moderatorer" er grønn. IE8 kjører i compatibility mode. Altså, slik ser det ut:

 

Group: Moderatorer Posts: 35

Joined: Yesterday, 09:47 PM

Member No.: 114

 

Når det skal være

 

Group: Moderatorer

Posts: 35

Joined: Yesterday, 09:47 PM

Member No.: 114

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...