Gå til innhold

Snorre, TCi og Shicca blir moderatorer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må få takke TST for tilliten og tilbudet. Det er alltid hyggelig å få et slikt ansvar, og jeg vil gjøre mitt beste for å bidra til å holde dette forumet ryddig. Med relativt lang farstid på diskusjon.no er jeg rimelig drevet i "moderatoryrket" og ser fram til å skremme stakkars røvere med mitt grønne nick. Jeg vil også bare få nevne en ting. Moderatorer er vanlige mennesker, og vi har følelser som alle andre. I løpet av min modkarriere på diskusjon.no har jeg opplevd å bli kalt både facist, nacist, kommunist, evneveik og det meste annet. Selv om det ikke går nevneverdig inn på en, så er det heller ikke veldig hyggelig å få slike kommentarer slengt etter seg etter modereringer. Så jeg håper på forståelse for at folk kan unngå slikt på dette forumet.

 

Snorre ;)

Lenke til kommentar
Folk digger å hete noe på tre bokstaver og begynner på T?
Jepp. Første gangen jeg registrerte meg ble det; "The Strategy-player", men TSP ble etter en meget brukt forkortelse og jeg likte forkortelsen mye bedre som brukernavn. Litt mer seriøsitet over det følte jeg. Men jeg må innrømme at jeg i senere tid har tenkt at spesielt TST og TSP ikke er særlig langt fra hverandre, noe du blant annet kan se her ;)
Lenke til kommentar
Gratulerer til samtlige. Kjenner bare til TCi fra før, men de 2 andre er sikkert like kapable.

Det får du nok svar på etterhvert. *Humrer* Men jeg det mangler hvertfall ikke på erfaring. Nå var jeg ikke så aktiv i spilldelen av diskusjon.no som jeg pleide å være. Men du kommer nok til å se mye av meg på dette forumet.

Lenke til kommentar
Da har man i det miste sikret seg kvalitet på moderator-siden også, dog skal jeg innrømme at en var ukjent for meg...

Shicca antar jeg? Jeg husker Shicca relativt godt. Han var en av de store brukerne i miljøet som oppstod i Total War-kategorien (etter dens opprettelse). Desverre visnet dette fantastiske miljøet av hyggelig brukere litt bort med tiden. Husker enda hvordan jeg, TSP, Cun, Heilage, DurinVII og flere andre hadde mange koselige diskusjoner i den kategorien. Kategorien mistet litt av sjelen etter at vi begynte å forsvinne derfra. :\

Lenke til kommentar
Shicca antar jeg? Jeg husker Shicca relativt godt. Han var en av de store brukerne i miljøet som oppstod i Total War-kategorien (etter dens opprettelse). Desverre visnet dette fantastiske miljøet av hyggelig brukere litt bort med tiden. Husker enda hvordan jeg, TSP, Cun, Heilage, DurinVII og flere andre hadde mange koselige diskusjoner i den kategorien. Kategorien mistet litt av sjelen etter at vi begynte å forsvinne derfra. :\
Enig, jeg savner den tiden. Følte vi var en veldig sammensveiset gjeng. Men så forsvant folk og det kom mange andre jeg hadde liten kjennskap til. Fikk ikke lenger den samme gode følelsen av å diskutere. Men jeg titter innom der ;)
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...