Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan ikke gitar, derfor hadde det vært gøy å prøve Rocksmith. Men ja, det er egentlig en ganske god følelse og stå på en scene og spille konsert. Spesielt når det er godt samspill mellom de du spiller med.

 

Spiller gitar selv, kunne virkelig tenke meg Rocksmith. Det virker både gøy og lærerikt. Jeg var jo alltid glad i Guitar Hero.

 

Hvilket instrument spiller du?

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke gitar, derfor hadde det vært gøy å prøve Rocksmith. Men ja, det er egentlig en ganske god følelse og stå på en scene og spille konsert. Spesielt når det er godt samspill mellom de du spiller med.

Spiller gitar selv, kunne virkelig tenke meg Rocksmith. Det virker både gøy og lærerikt. Jeg var jo alltid glad i Guitar Hero.

Om dere vurderer Rocksmith, så kjøp det. Det er vel verdt pengene. Om du bestiller fra 4sound, så har de gitar og spill i en billig pakke. Da får du en overraskende god gitar til prisen, samt spillet og kabelen.

Lenke til kommentar

Jeg kunne tenkt meg å prøve Rocksmith, men frykten min er at jeg kommer til å mislike det siden jeg virkelig ikke klarer å spille andre gitarer enn plastkontrollene til Activision og Harmonix, så kjøper jeg det, er oddsen rimelig stor for at Rocksmith-gitaren bare vil stå og støve ned innerst i rommet mitt, sammen med klærne jeg aldri bruker og filmene jeg aldri ser.

Lenke til kommentar

Jeg kunne tenkt meg å prøve Rocksmith, men frykten min er at jeg kommer til å mislike det siden jeg virkelig ikke klarer å spille andre gitarer enn plastkontrollene til Activision og Harmonix, så kjøper jeg det, er oddsen rimelig stor for at Rocksmith-gitaren bare vil stå og støve ned innerst i rommet mitt, sammen med klærne jeg aldri bruker og filmene jeg aldri ser.

Du får en rimelig god følelse når du klarer sangene. Det er ikke så fryktelig vanskelig, selv om det plutselig ER vanskelig, og så litt enklere igjen.

Lenke til kommentar

Aberet er vel det at jeg har mista totalt interessen for gitar, og er mer interessert i å lære meg og spille bass. :p

Jeg vet jeg kan koble til en bass til RockSmith og spille i vei også, men ikke har jeg en bass, ikke har jeg plass til en bass, og ikke har jeg råd til en bass. Hovedsakelig fordi alle de billige jeg finner ser rimelig grelle ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...