Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I know. Har lest det meste fra dem i en stund nå, men det har nådd stadig nye høyder i det siste. Fyrer hverandre mer og mer opp og alle involverte blir mer og mer sikre på at de vet alt det er å vite om alt ved første øyekast.

 

Jeg liker at de takler (ifølge dem selv naturligvis) matematikk, fysikk, biologi, historie, geologi, logikk, religion, etikk, moral, styresett og språk på nivå med de største hjernene i verdenshistorien og samtidig ikke klarer å skrive sine egne meninger, kun hva de leser andre steder. Ikke sammenhengende eller grammatisk riktig heller.

Lenke til kommentar

Ble kalt inn til hjemmevernet i dag. Faen ta. Ikke hørt noe på 10 år og nå har de plutselig bruk for meg?

 

De hadde bruk for meg og. Jeg hadde hatt en viktig stilling i førstegangstjenesten (vaktmann, baseforsvar i tunnel så jeg var utstyrt med mp5). Hva skjer? De plasserer meg i ei mobil oppklaringsgruppe med AG3. JADA!

Lenke til kommentar

That sucks. Håper virkelig jeg slipper.

Å måtte gå fra hk416 til ag3, og fra baseforsvar til sitting ute i skogen med noen randoms, ville vært et stort nederlag.

 

Om du blir kalt inn kan du melde deg inn i spesialgruppa da. Husker ikke hva den heter, men de har skikkelig utstyr og skikkelige øvelser. Bakdelen er jo at de trener vel noen dager ekstra og blir innkalt først om noe skjer (og med noe mener jeg jo ikke krig, men naturkatastrofer, søk osv).

Lenke til kommentar

Helvete heller, skal ha så slapp tjeneste som mulig. Prata med en kamerat som har vært en del på øvelser før, og det er ikke videre strengt. Alle veit at alle helst skulle gjort noe annet. Dessuten kjenner jeg en del jeg kan ende opp sammen med på øvelse, så egentlig gleder jeg meg litt også.

 

And to top it all off, det snakk om ikke mer enn rundt 9 uker i skogen til sammen.

Lenke til kommentar

Heimevernet er en ferietur i skauen med dårlig bevertning, laber underholdning og dårlige overnattingsforhold. Om det er fint vær er det helt ok, om man klarer å glemme alt man egentlig skulle ha gjort på jobb som man må ta igjen senere, ellers er det ganske kjipt. Før i tiden var jo HV-øvelser rene fyllefester men de har strammet litt inn på det nå. Så om du skal drikke der må du gjemme det bort og passe på å ikke bli så full at det merkes.

Lenke til kommentar

 

 

Om du blir kalt inn kan du melde deg inn i spesialgruppa da. Husker ikke hva den heter, men de har skikkelig utstyr og skikkelige øvelser. Bakdelen er jo at de trener vel noen dager ekstra og blir innkalt først om noe skjer (og med noe mener jeg jo ikke krig, men naturkatastrofer, søk osv).

 

Kult. Skal definitivt undersøkes nærmere hvis den dagen skulle komme.

Endret av Villanden
Lenke til kommentar

Heimevernet er en ferietur i skauen med dårlig bevertning, laber underholdning og dårlige overnattingsforhold. Om det er fint vær er det helt ok, om man klarer å glemme alt man egentlig skulle ha gjort på jobb som man må ta igjen senere, ellers er det ganske kjipt. Før i tiden var jo HV-øvelser rene fyllefester men de har strammet litt inn på det nå. Så om du skal drikke der må du gjemme det bort og passe på å ikke bli så full at det merkes.

 

For min del er ikke jobben noe problem da ingen ting trengs å tas opp igjen når jeg kommer tilbake. Resten er heller egentlig ikke noe problem, og det er overhengende sjanser for at jeg havner med folk jeg vet hvem er siden det er folk som bor i samme område som havner sammen.

 

Fått et aldri så lite "forhold" til Buck i Far Cry 3 nå. Kan ikke huske sist jeg opplevde å få et ønske om å slå hånda tvers igjennom PC-skjermen min før.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Gah, jeg hater å være syk, spesielt når det innebærer kvalme og oppkast. :sick: Blir heller ikke bedre av at jeg har en semesteoppgave i ex.phil å gjøre som skal være inne innen 20. desember.

 

Dette er kanskje ikke tidspunktet å snakke om hvor bra jeg hadde det mens jeg så To Tårn, men denne sangen er fremdeles fantastisk.

 

 

 

Kan ikke si meg annet enn helt enig i det. Beste sangen fra hele LOTR-universet.

 

Dere holder forsatt koken her inne.

Jupp, du er veldig velkommen til å stikke hodet ditt innom av og til. Og hvis det hørtes ut som en ordre så er det fordi det er det. :p

 

2+2 = 4. Må tenke logisk, vet dere!

Med mindre vi befinner oss i en alternativ dimensjon der 2+2 = 3 da, vel og merke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...