Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finnes det spill som man ikke burde kjøpe til PC hvis man har valget?

 

Vel, jeg sjekker alltid hva slags DRM spillet har før jeg kjøper det. Har det X antall aktiveringer, bruker GfWL eller er Ubisoft eller EA spill kjøper jeg det heller på konsoll.

 

 

Over to døgn har passert siden Steam startet vintersalget og jeg har enda ikke kjøpt et eneste spill. "Stolt".

Lenke til kommentar

Ubisoft har kanskje ikke den DRM'en lenger, men de bruker UPlay, som er helt håpløst.

 

Ferdig med julegaveinnpakning, veldig fornøyd med gavene jeg gir fra meg i år. Etterpå satser jeg på at det blir en tur til storsenteret, har fått et litt for godt øye til en klokke. Kan ikke ha den svarte "pen"-klokka til dressen lenger, så jeg vurderer rett og slett å punge ut for ei gullklokke. Vanlig grå/sølv går jeg med til hverdag, så det blir litt kjedelig.

 

CmPi3.jpg

Lenke til kommentar

Hvorfor er Uplay så håpløst?

 

Har brukt det til både AC3 og FC3, og kan ikke si jeg har hatt noen problemer med det.

 

Har ikke hatt noen problemer per se jeg heller, men det har jo ingen praktisk nytte. Hvorfor må jeg gjennom UPlay når jeg starter et spill i Steam? Og alt det vil jeg skal gjøre er å trykke "play" enda en gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...