Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til London for første gang i morgen. Det er en lekker start på påskeferien det.

Hva skal resten her inne finne på i påska?

Frankrike, og lekser de dagene jeg er hjemme.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal visstnok drikke/spise/INNTA jelloshots i påsken. Også jobbe, iallefall andre påskedag. Høytid betyr immense helligdagstillegg til tross for at det alltid er roligere 8D

Skrevet (endret)

Jeg synes vi burde klare 4500 sider før vi gir oss her. Ending on a high note osv.

Oi, var ikke engang klar over at jeg var sistemann som postet før dette. :<

Endret av Zealuu
Skrevet

Stoppe på 4500? Pfft, hvor ellers skal vi være?

DNFK orker jeg ikke, så kommer til å bli værende her i off-topic delen på innlegg, til den blir lagt ned.

Skrevet

Vel, DNFK tror jeg ikke at jeg kaster meg på igjen, men er likevel bekymret for at SO blir litt spøkelsesaktig når redaksjonen hopper over på diskusjon.no.

Skrevet

Tror ikke den blir så veldig spøkelsesaktig. Vi er jo for det meste bare en fast gjeng som poster her, og de fleste mener å fortsatt væreaktiv her i SO, så at artikkeldiskusjon forsvinner burde ikke ha så veldig mye å si tror jeg.

Skrevet (endret)

Er det noe som kan overleve her på Innlegg er det vel SO1. Spørs bare hvordan den blir overført til Diskusjon, der spørs det om den vil overleve.

Ja, også trollface.jpg.

Endret av AltF4
Skrevet

Syns vi i det minste skal klare å telle ned fra 50.000 før dette forumet visner hen.

Å gi seg når vi nærmer oss halvveis er altfor surt, og diskusjon.no-brukerne kommer bare til å voldta tråden med dårlig telling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...