Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, lurer på hva som skjer med Pc'en. Når jeg beveger musen hakker det, og hvis jeg prøver å spille av noe lyd blir det bare vonde hakkelyder.

 

Sto også en beskjed om at "antivirus kan være slått av" men den forsvant raskt og når jeg sjekket inne på kontrollpanel var den på :hmm:

Lenke til kommentar

Det ordnet seg, men lurer på en ting. Hvordan reinstallerer man en PC fra minnepinne? Altså, en clean install.

 

Skal oppgradere fra XP til Win7, og jeg har aldri installert et OS før.

 

Jeg har kommet såpass langt at jeg har tatt backup av dokumentene mine, og jeg har skrevet ned en liste over programmer som jeg vil installere "med en gang" på win. Hva nå?

Endret av Error
Lenke til kommentar

Putt inn Windows 7 plata, restart PCn, trykk F1 eller DEL under oppstarten (gå inn i BIOS), manøvrer deg frem til 'Boot Sequence' og velg å boote fra DVD-ROMen først, restart så PCn på nytt og la ting gå av seg selv. Alt du trenger å gjøre etter det er å velge å formatere harddisken(e) og velge 'ja' en masse ganger.

 

Dette er ihvertfall det jeg gjorde sist jeg reformaterte PCn min og installerte XP på nytt. Det er mulig Windows 7 har en mer fancy fremgangsmetode.

 

edit; minnepinne, lol. Det blir litt utfor mitt felt gitt. Mulig du kan velge minnepinnen under 'Boot Sequence', men jeg aner virkelig ikke.

Endret av Vaine
Lenke til kommentar

Grrrr. Irriterer meg over at AMALIE & MARTINE – IKKJE FÅKK MED KJÆRLIGHETEN (subtil nok tittel for dere?) ikke er å finne i garnet. Det som er vanligvis er så bra til å snappe opp alt som havner på TV og radio og så svikter det meg nå.

 

Og ja, det er en coverversjon av John Olav Nilsen & GJengen sin låt ved samme navn.

 

4446 GET, siden vi er i gang med det igjen :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...