Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På global basis var det ved utgangen av 2009 en installert effekt på 159 200 MW vindkraft.[1] Dette er nok til å dekke 2 % av verdens elenergiforbruk. I Danmark dekker vindkraft 19 % av elektrisitetsforbruket, 13 % i Spania og Portugal, og ca. 7 % i Tyskland og Irland. Vindkraftproduksjonen har i 2000-årene hatt en årlig økning på 25–30 %.

 

Norge hadde et nasjonalt mål om å produsere 3 TWh innen 2010, men den faktiske produksjon i 2009 var kun 980 GWh fordelt på 18 registrerte kraftverk.

-wikipedia

Lenke til kommentar

Da var man ferdig. Sånn går det når resten av gruppa som har lovet og lovet ikke gidder å levere noen ting, selv om jeg har sagt klart og tydelig i fra om at jeg kan ta på meg hovedjobben og sette alt godt sammen.

 

I morgen går jeg til læreren og sier at jeg har prøvd så godt jeg kan å holde gruppen samlet, og at jeg har mast og styrt på en hel del (har tatt det opp med samme lærer tidligere), men at de rett og slett ikke gjorde en dritt. Så leverer jeg og lar de klare seg selv, på en måte som ikke får meg til å fremstilles som slem.

 

Det burde i grunn gå ganske greit

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...