Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så lenge pennen er formatert riktig, kan man ikke bare dra alle filene som ligger på windows cden/isoen, over?

Ja, men om du ikke har tuklet veldig mye i CMD er ikke pennen formatert riktig.

 

EDIT: Damn son, håpet at han skulle hoppe oppå han etterpå. Hadde vert vel fortjent.

Endret av backstabber
Lenke til kommentar

YouTube har slettet alle de videoene med den hendelsen der, men folk bare laster de opp igjen. Bodyslam type proffesjonell wrestling verdig.

The Casey :thumbup:

Fader så bra. Eid very much.

 

Fantastisk! Slike videoer gir meg knute i magen, men fy søren så fornøyd jeg blir i slutten :thumbup:

"A GOD layeth the smackdown on a harbl mongler." ahahah!

Lenke til kommentar

Herregud, jeg elsker House. Serien that is. Fy faen, sesongen er helt rå nå!

 

EDIT: Dette var "house sangen" for denne episoden:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

 

Enig, dette er definitivt den beste sesongen siden sesong 3. Håper bare for guds skyld at de ikke begynner med at House får Vicodine-halliser igjen. Det var bare slitsomt.

Lenke til kommentar

Når filmer fra YouTube er postet som her i et forum, går ikke det ann. Da åpner det seg bare en ny fane, med filmen på selve Youtube-siden. :p Jeg gidder ikke gå inn på Youtube, når videoen er embed her. :p

 

The Casey: Street Fighter version.

 

10 Most Evil Dictators on Earth.

 

Also know as the ‘Dear Leader’ or the ‘Supreme Leader,’ he is an effective total manipulator of his citizens: there are tightly controlled with severe restrictions on religion, travel and even opinions and thought. To prove this point, many North Koreans actually believe that Kim Jong-Il and his father Kim II-Sung created the earth and can control its weather.

Milde himmel...

Husker det gikk en dokumentar på NRK for ikke lenge siden om regimet i Nord Korea og et tv-team fulgte folk som hadde rømt derfra og skulle videre til Sør Korea.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...