Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er middagen spist opp, pakkene delt ut og desserten slukt.

Om 5 timer blir det å hutre seg ut i bilen å kjøre til Rygge. Spanien neste!

God jul!

Skrevet (endret)

Sen, men god jul til alle forumnerder! :)

Spist ribbe og tilbehør med søskenflokk etc (16 folk tilsammen), i øh bryggerhusrommet som akkurat ble ferdig i tide, i kjelleren. Pakkene er for lengst pakka opp og. Alt sammen ting jeg "trenger", men men :)

Misunner deg som skal til spania, god tur :D

Endret av Gormers
Skrevet

Vel jeg vet ikke hvem andre jeg skal snakke med.

Jeg har kanskje hatt den nest tristeste julen jeg kan huske.

Pappa har sine depresjonen som i år var litt for store til at han ville være med oss andre i Familien. Det hjelper ikke å prate med han eller noe annet.

Jeg er bare glad mamma klarte å holde seg igjennom hele kvelden uten å bryte sammen.

Heldigvis så tok ikke mine nieser det så tungt. De er fortsatt kanskje litt for små til å skjønnet det hele.

Skrevet

Damn, det suger nøtte :(

God jul :D Fikk tokyoflash RPM klokken i dag. Den var altfor stor, så jeg må til urmaker i morgen for å ta bort noen ledd.

Skrevet (endret)

Torsk på julaften?

Hva faen.

I know -.-* Det er forferdelig..

@Nøtte Trist å høre. Sux :(

Min julaften var i alle fall en veldig fin kveld. Fikk en del pakker og, tror det et første gang at jeg har bruk for alt av det :p

Endret av Craxdm
Skrevet

Da er julaften over og den beste delen med julen er igang. Ferdig med alle forberedelser, god mat framover, kule gaver å leke med og en fyllekveld med fyrverkeri som avslutning på det hele.

@Nøtte: Veldig trist å høre. Har hatt noen veldig anstrengte og kjipe julaftener selv som skilsmissebarn.

Skrevet

Dress er herlig! Gikk i det i går, nå er det mer casual som gjelder. Slappe av i sofaen i dag, ut på besøk i morgen.

@Nøtte: synd å høre, håper det går bedre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...