Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo akkurat det som er så morsomt med MX 518, det er ikke en så veldig fancy mus, men likevel ansett av veldig mange som best på markedet. Det gjelder også til 'hardcore' gaming. :)

 

Angående butikk; Datakjeden mener jeg.

 

De hadde den faktisk ikke på Elkjøp da jeg og en kompis av meg var og så etter den her om dagen.

Endret av Vaine
Lenke til kommentar

Elkjop.no har den til 299,- og då kan du jo kanskje hente den i butikk om du har ein Elkjøp-butikk i nærheten som har den på lager.

 

Raskaste måten å sjekke det på er å legge den i handlekurven, gå til kassen og velge Collect@store, så får du opp liste over butikkane som har den inne :)

 

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/ViewProductDetail-ProductByRef?ProductRef=LTMX518V2%40store-elkjop&CatalogCategoryID=

 

Ellers er Komplett.no veldig bra, berre vore fornøgd med mine kjøp der. At dei no har mulighet for Tollpost er heilt konge. Stort sett billigare og alltid raskare enn Posten (som har blitt heilt useless spør du meg...)

Lenke til kommentar

Ble ikke 'æ', 'ø' og 'å' tillatt i url-addresser for en tid tilbake?

 

Merkelig at Elkjøp da ikke har kjøpt opp og tatt i bruk domenet elkjøp.no

 

Hmmm, tror nesten jeg må sette meg ned og spille noe nå, noe jeg kan fokusere på. Noen som har forslag til hva jeg skal spille?

 

Morrowind.

Lenke til kommentar

The homewoork, it is killing me..! Gaahh

 

Obligatorisk hver dag er 2 timer tysk og en time matte. Tysk fordi jeg tar det som privatist og må pugge som faen, og matte fordi jeg trenger god karakter i det. På toppen av det kommer det diverse lol-lekser som gjerne tar 45-50 minutter og så en 30-60min med et eller annet prosjekt.

Lenke til kommentar

The homewoork, it is killing me..! Gaahh

 

Obligatorisk hver dag er 2 timer tysk og en time matte. Tysk fordi jeg tar det som privatist og må pugge som faen, og matte fordi jeg trenger god karakter i det. På toppen av det kommer det diverse lol-lekser som gjerne tar 45-50 minutter og så en 30-60min med et eller annet prosjekt.

 

Tysk som privatist. Impressive. Kjører selv kroppsøving som privatist, men tysk er jo av helt andre dimensjoner.

 

Also, MX518 er awesome.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...