Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, jeg er litt kin på å dra på kino (i Oslo). Den nye Harry Potter filmen som kommer nå snart (17. november mener jeg å ha sett et eller annet sted) er jo muligens verdt å se.

 

Noen som kunne være interessert? Tror ikke jeg orker hvis det bare er en eller to, men hvis vi blir et par stykk burde det være gjennomførbart.

 

Eventuelt at man treffes et sted i landet når det nærmer seg juletider og ser på julefilm (A Nightmare before Christmas f.eks) eller noe annet styr?

Lenke til kommentar

Hmm, jeg er litt kin på å dra på kino (i Oslo). Den nye Harry Potter filmen som kommer nå snart (17. november mener jeg å ha sett et eller annet sted) er jo muligens verdt å se.

 

Noen som kunne være interessert? Tror ikke jeg orker hvis det bare er en eller to, men hvis vi blir et par stykk burde det være gjennomførbart.

 

Eventuelt at man treffes et sted i landet når det nærmer seg juletider og ser på julefilm (A Nightmare before Christmas f.eks) eller noe annet styr?

Jeg gleder meg i allefall til 17. november :whistle: Harry Potter filmen har verdenspremiere 19. november btwizzle.

Lenke til kommentar

Begynner å mistenke at natten vil bli preget av oppkast. Magavondten gir seg ikke, og mens den var veldig mild i sta er den i full fart igjen nå.

 

Irriterer meg at routeren blinker som et opphora juletre som den alltid gjør - uten at en eneste nettverksdritt finner noen signal.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...